Prag dreapta lovit
Moderator: Echipa Tehnica
Prag dreapta lovit
Azi am fost la iarba verde de 1 Mai, nu am vazut un bolovan de beton ascuns dupa o tufa de iarba si mi-am botit pragul din dreapta. Poate cineva sa ma sfatuiasaca daca se poate repara sau trebuie inlocuit? Cum si unde si poate stiti si preturi? Multumesc mult. Sunt destul de suparat, oricum mi-a stricat ziua.
se indreapta tragind cu un ciocan pe invers. acuma depinde de echipament, unele service-uri au o scula care sudeaza temporar niste cuie pe tabla pe care le tragi cu ciocanul inafara. daca nu, se pot pune kipling-uri si restul e la fel, asta ca sa nu desfaci pragul si sa strici protectia anticoroziva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
in cazul asta nu, e o sudura electrica punctiforma, daca se da o ceara de cavitati inauntru si apoi un grund protector pe exterior nu e nici un pericol
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Nu am zis ca se da cu pensula. De fapt nu conteaza cu ce se da gruntul cu pensula cu pistolul pana la urma e efectul vizual ca protectia coroziva e aceeasi.
Ideea e ca baietii aia de la Citroen s-au chinuit sa imi scufunde mie masina in vreo 7 bai decapante si de galvanizare ca sa imi scoata o caroserie galvanizata complet, garantata la perforare prin coroziune timp de 12 ani ca sa nu fac crize pe forum ca mi-a ruginit masina cum se intampla pe forumul Dacia.
Nu stiu cat de tare e lovit pragul ala, insa daca nu s-ar vedea foarte nasol, cu zgrieturi profunde pana la metal, eu asa l-as lasa.
Ideea e ca baietii aia de la Citroen s-au chinuit sa imi scufunde mie masina in vreo 7 bai decapante si de galvanizare ca sa imi scoata o caroserie galvanizata complet, garantata la perforare prin coroziune timp de 12 ani ca sa nu fac crize pe forum ca mi-a ruginit masina cum se intampla pe forumul Dacia.
Nu stiu cat de tare e lovit pragul ala, insa daca nu s-ar vedea foarte nasol, cu zgrieturi profunde pana la metal, eu asa l-as lasa.
bine ai venit in "Clubul" meu, si eu am patit acelasi lucru acum 2 saptaman....tot pragul din dreapta e putin infundat, ca sa-i zic asa, dar mai bine-l las asa...decat sa-i fac ceva...mai rau!
Cand am dreptate, am dreptate, cand ma insel s-ar fi putut sa am dreptate, ca am avut dreptate cand am zis ca s-ar putea sa ma insel...
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
grundul ala are aproape acelasi efect asupra metalului ca si o baie de galvanizare pentru ca este acid si intra in reactie. nu e nici un pericol in final, si eu am pragurile indreptate (erau strimbe cind am cumparat masina) si nu au avut nici pe dracu dupa ce am facut exact ce am scris mai sus. si sint 5 ani de atunci iar masina are in total 20
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Imi pare rau sa te dezamagesc dar acum 20 de ani nu existau masini cu caroserie galvanizata.
Iar gruntul nu intra in reactie chimica cu metalul si nici zincul. Daca vrei, galvanizarea este o placare a metalului cu un strat de zinc. Tocmai din cauza ca nu intra in reactie chimica este posibil acest lucru. Daca intrau in reactie chimica nu mai era nevoie de o gramada de decapari inainte de procesul de galvanizare la cald (scufundarea caroseriei in baie de zinc). Si inca ceva, cand doua metale intra in reactie chimica se produce coroziunea. Vezi aluminiul + zincul.
Si inca o observatie: gruntul il zgarii cu cheia. Zincul nu prea. Nu este o extravaganta galvanizarea, este un procedeu adoptat datorita rezilientei sale in timp si a protectiei infinit mai mare decat a vopsirii cu grunt. Cu atat mai mult cu cat vopselele in ziua de astazi sunt vopsele ecologice pe baza de apa si nu mai protejeaza metalul cum o faceau vopselurile de acum 20 de ani pe baza de ulei.
Iar gruntul nu intra in reactie chimica cu metalul si nici zincul. Daca vrei, galvanizarea este o placare a metalului cu un strat de zinc. Tocmai din cauza ca nu intra in reactie chimica este posibil acest lucru. Daca intrau in reactie chimica nu mai era nevoie de o gramada de decapari inainte de procesul de galvanizare la cald (scufundarea caroseriei in baie de zinc). Si inca ceva, cand doua metale intra in reactie chimica se produce coroziunea. Vezi aluminiul + zincul.
Si inca o observatie: gruntul il zgarii cu cheia. Zincul nu prea. Nu este o extravaganta galvanizarea, este un procedeu adoptat datorita rezilientei sale in timp si a protectiei infinit mai mare decat a vopsirii cu grunt. Cu atat mai mult cu cat vopselele in ziua de astazi sunt vopsele ecologice pe baza de apa si nu mai protejeaza metalul cum o faceau vopselurile de acum 20 de ani pe baza de ulei.
iarta-ma SPF, dar marturisesc ca voi evita sa mai intru in vreo discutie cu tine... esti imposibil, inteleg ca stii anumite lucruri, nu ma deranjeaza asta nicicum, din contra, te felicit sincer, dar nu incerca sa dai impresia ca ceilalti sint cretini prin asta. in final important e ca cel care solicita ajutor sa il primeasca. nu pun la indoiala spusele tale, dar dupa ele ar insemna ca masinile accidentate sa umble mai degraba indoite decit reparate, ori realitatea te contrazice. asa ca, repet, daca vrei sa ajuti pe cineva, fa-o, nu incerca sa arati ca esti cel mai destept, ca asta nu ajuta pe nimeni. grundul ala e de doua feluri, unul acid, care intra in reactie cu metalul pentru ca e acid si pentru ca se da pe metalul gol, si apoi mai e un grund celulozic. rezultatul e ca metalul beneficiaza de o protectie asemanatoare cu cea data de galvanizare datorita grundului acid si ca umezeala nu mai ajunge la el datorita stratului celulozic. si da, masinile de acum 20 ani (ma refer la BX, dar nu numai, mai e Audi 80, etc) erau tratate prin galvanizare si aveau o garantie impotriva coroziunii cuprinsa intre 5 - 10 ani, in fct de fabricant
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Fiecare intelege ce poate dupa ce filtreaza informatia. Daca se simte cineva cretin dupa postarile mele, asigur pe toata lumea ca nu asta e intentia.
Daca faptul ca am pareri personale ma face sa par ca fac pe desteptul, iar nu este vina mea.
Parerea mea este ca pentru o zgarietura/indoitura care nu afecteaza functionalitatea sau estetica prea tare nu merita sa afectezi zona respectiva cu suduri sau alte balarii. Parerea ta este evident ca este alta. Nu stiu de ce te supara discutiile in contradictoriu. Asta este rolul primordial al unui forum de discutii.
Daca faptul ca am pareri personale ma face sa par ca fac pe desteptul, iar nu este vina mea.
Parerea mea este ca pentru o zgarietura/indoitura care nu afecteaza functionalitatea sau estetica prea tare nu merita sa afectezi zona respectiva cu suduri sau alte balarii. Parerea ta este evident ca este alta. Nu stiu de ce te supara discutiile in contradictoriu. Asta este rolul primordial al unui forum de discutii.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Prag dreapta lovit
Folositi cu incredere peste suduri la parti zincate sau nu Spray-ul cu pulberii de Zn. Se gaseste in comert la un pret de aprox. 48 ron /450ml.In problema pragului infundat se poate aduce la forma initiala cu ajutorul ventuzelor cu Vacum ( daca nu este lovit pe partea cu unghiuri ascutite)- sau cum a zis si khan , cu ajutorul unei scule cu parghii la care o parte se prinde cu(sudura Co2 sau Ar.) pe partea infundata si se trage .
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst