
ViperDodo: Citroen BX 17 TD, 1989, 90 CP, neagra
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
ViperDodo scrie:mda, la o luna si 2000 km dupa ce am scos-o din service i-a fiert motorul
asta dupa ce s-a desfundat radiatorul, s-a golit instalatia, s-a pus antigel si s-a facut aerisirea....
Pai la ce service? daca s`a facut tot... poate ai o problema la motor ceva... garnitura de chiuloasa dusa ... altfel nu vad cum ... ar putea sa se intample asa ceva ...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
In primul rand termostatul. Incearca sa vezi daca se desface. Eu nu am reusit si am rupt toate suruburile de la corp. Bine....le-am scos pana la urma, dar cu ceva chin. Daca nu a mai fost umblat la corp vreodata, sigur te vei chinui sa demontezi.
Daca termostatul e bun, nu ramane decat chiuloasa sau garnitura de chiuloasa in caz fericit.
Totusi..cand e apa rece iti bolboreseste apa?
Daca termostatul e bun, nu ramane decat chiuloasa sau garnitura de chiuloasa in caz fericit.

Totusi..cand e apa rece iti bolboreseste apa?

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
ViperDodo scrie:avea aer in draci pe instalatie! si apa cam lipsa! adica nu ajungea la termocupla cred! in fine, cert e ca se aprinsesera ambele becuri de apa din bord si STOP-ul:
Am avut eu o buba de genul asta. Unul din furtunurile de la pompa de apa nu era strans destul si tragea aer pe acolo. In mod normal te astepti ca la un furtun nestrans sa curga apa, nu sa intre aerul...
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
ViperDodo scrie:avea aer in draci pe instalatie! si apa cam lipsa! adica nu ajungea la termocupla cred! in fine, cert e ca se aprinsesera ambele becuri de apa din bord si STOP-ul
am stat pe capu ei si am rezolvat-o singur
asta am vrut sa-ti spun si eu.lipsa apa. a venit un bx la mine de vreo saptamina , i se tot aprindea becul la apa( temperatura).radiatorul era cald doar jos-un sfert.au intrat in el 4 litri jumate.nu curgea pe nicaieri dar nu umblase de vreo 2 ani.
inca ceva, retururile de la telescoapele fata ti le puteai repara singur la 10% din pretul celor noi.exista furtun marca gates cu interior de 4 mm,exact ca originalul.tai 2 bucti de 22 de cm fiecare,tai bucatile coapte de la iesirea ventuzei si le adaugi cu tevi de retur de plastic tot de pe la bx-uri.alea negre,putin mai groase. ies ca noi avind in vedere ca ventuza nu se uzeaza niciodata.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo