[VIND]kilometri de povesti - Bucuresti-Lhasa(Tibet) cu BX-u'
Moderator: Echipa Tehnica
[VIND]kilometri de povesti - Bucuresti-Lhasa(Tibet) cu BX-u'
e noul meu proiect la care am inceput deja sa lucrez si e prevazut sa aiba loc anul viitor cu incepere in luna mai sau iunie. pe scurt, sint cam 35.000 km si vreo 3 luni de petrecut pe drumuri. partener de drum imi va fi Radu Vioreanu (link), motociclist si fotograf deopotriva, care intre timp mai are inca un proiect interesant, anul acesta urmind sa calatoreasca pe doua roti pina India si inapoi, si bineinteles BX-ul meu drag, care va fi preparat in consecinta. ideea de baza e ca eu personal mi-am dorit dintotdeauna sa ajung acolo si mai ales dupa ce am lecturat din nou blogul lui Mihai Barbu (mongolia.ro) si am ajuns la concluzia ca e posibil daca iti doresti indeajuns de mult, am luat decizia sa o pun in fapt, impreuna cu prietenul Vioreanu. deocamdata ma rezum la a va impartasi aceasta informatie, urmind in curind sa adaug toate detaliile premergatoare acestei calatorii, adica un fel de teasing, si promit ca revin in citeva zile. pina atunci va rog pe toti cei care ar putea da o mina de ajutor in toata povestea asta sa isi ofere aici sprijinul. in acest moment cel mai important e sa pot intra intr-o audienta la ambasada Chinei, asa ca cei care au ceva cunostiinte in acest sens ii rog sa posteze. multumesc in avans tutror celor care vor da o mina de ajutor, cit de mica, si va asigur ca fiecare isi va gasi locul pe o lunga lista de multumiri ce se va construi aici
Ultima oară modificat Dum 23-Mai-2010 10:58 de către khan, modificat de 2 ori în total.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Este un proiect deosebit de interesant. Bafta din plin sa aveti si spor cu pregatirile! Daca esti asa de hotarat sa faci aceasta calatorie, eu zic ca ar fi indicat sa gasesti si ceva sponsori la acest proiect al tau. Vin si eu cu propunerea ca membrii acestui forum, indragostitii de Citroen, sa cotizeze fiecare cu cat pot intr-un cont deschis de tine, pentru ca acest vis sa se realizeze. Este intr-adevar criza, dar daca fiecare ar face un mic efort cred ca ar fi spre succesul acestei initiative.
Ce spuneti dragi colegi de forum? Facem fiecare un mic efort si sa contribuim? Sunt convins ca pe acel BX va fi si sigla acestui forum!
Este doar o propunere si sper ca "protagonistul" acestei calatorii sa fie deacord cu propunerea mea.
Bafta multa in continuare si sper ca pasiunea noastra pentru Citroen sa se concretizeze si in ideea celor spuse mai sus.
Ce spuneti dragi colegi de forum? Facem fiecare un mic efort si sa contribuim? Sunt convins ca pe acel BX va fi si sigla acestui forum!
Este doar o propunere si sper ca "protagonistul" acestei calatorii sa fie deacord cu propunerea mea.
Bafta multa in continuare si sper ca pasiunea noastra pentru Citroen sa se concretizeze si in ideea celor spuse mai sus.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
Re: Bucuresti - Lhasa (Tibet) si retur
khan scrie:...eu personal mi-am dorit dintotdeauna sa ajung acolo si mai ales dupa ce am lecturat din nou blogul lui Mihai Barbu (mongolia.ro) si am ajuns la concluzia ca e posibil daca iti doresti indeajuns de mult, am luat decizia sa o pun in fapt....
Superb blog nu-i asa ? Te face sa ii dai drumul la proiect

Cand te decizi sa vinzi kilometrii...cred ca am sa cumpar

Ca si sfat, eu zic sa iei legatura cu Mihai Barbu si poate afli ponturi importante de cum sa te descurci prin locurile alea.
pe Mihai Barbu il cunosc de vreo 7-8 ani, am fost vreo 2 ani colegi la EVZ, si cunosc proiectul lui in detaliu. deasemeni am acceptul lui de a folosi ideea de a vinde kilometrii si urma sa o postez si aici in scurt timp. deasemeni i-am lansat invitatia de a se alatura, dar cum viitoarea lui sotie urmeaza sa nasca... e mai complicat. oricum, nu ma bazez pe aceasta modalitate pentru a face rost de bani, e mai degraba un mod de popularizare a povestii si de a va face partasi, pe cei ce vor dori, la aventura. deasemeni, o parte din drum va fi comuna cu a lui, in principiu partea din Rusia si probabil ceva prin Kazahstan, poate si Mongolia, pentru ca inca nu e stabilit exact locul de intrare in China (inca studiez). oricum, revin cu rugamintea ca oricine are cunostiinta de obtinerea unei vize de China ssi/sau care a fost acolo sa posteze detaliile aici. partea interesanta a intrarii in China e ca trebuie sa ai carnet de sofer chinezesc si sa inmatriculezi provizoriu masina acolo. din pacate nu mi-e fff clar inca daca e vorba de simple formalitati sau e de furca cu povestea asta, cert e ca sigur nu sintem nici primii nici ultimii care facem asta si deci exista o procedura care trebuie urmata in acest scop. in nici un caz nu ne vom impotmoli in atita lucru. e drept insa ca in jurul lui se invirte cel mai mare semn de intrebare de pina acum, dar asta mai ales din cauza lipsei informatiilor clare. revin curind cu detalii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
some info :
"Anyway, one of the reasons why there are so few foreign registered private cars touring China is the requirement to take and pay for a Chinese guide - no guide, no permission for your car to enter China. This at least should solve the getting lost and language problem. "
more:
This is what I usually post about self-drive in China. Please read through to the end as this information comes from an agency that apparently makes these arrangements.
<<After we receive such information, we will keep in close contact with you to work out a detailed itinerary that will satisfy your need and be accepted by you. After this, we come to the stage of fulfilling itinerary which requests you to provide following material:
1. Color pictures of each vehicle(2 copies), their models, copy of vehicle identification including number of the vehicle body, serial number of the engine, type of fuel, original number of license plate, country of region it belongs to, color of the body and so on. And rember to tell us the present value of each vehicle.
2. Information about the tourist to drive in China: Copy of his or her passport, 5 photoes identical to that on the passport, his or her occuption, copy of the driving license.
3. List of logistic supply equipment and their value, such as spare parts of automobiles, camping facilities, tele-communication appliances like speakers, GPS system and satellite-transmitted telephones.
4. Confirmed route, itinerary, entry and departure ports, service items requiring us to enter into the contract.
Based on these, we start to apply for and obtain following permits and formality necessary for your proposed tour in China. This process may request 2-3 months.
1. To apply for a written reply released by related department of Chinese Government to allow automobiles to enter into China and travel permits to ensure the tour legal and operable.
2. To obtain temporary travel licenses, license plates and pay various fees such as road toll and purchase insurance for automobiles.
3. To obtain temporary driving licenses and buy insurance for tourists to drive in China.
4. To finish all customs formalities for automobiles to pass through the entry ports.
As you can see it is not an easy process nor is it cheap, but it can be done.
http://www.tibet-tours.com
si:
* highway toll gates charge you 0,5 RMB for a kilometer of ride and moreover they check your speed! (you get a card with a chip on which the issuing time and place is written down, than you get to the next toll, pay cetain amount of money...and....to your susrpise you're time is checked. As you know speed is distance divided into time. voila!)
* few gas stations are open at night.
* driving is a bit crazy, but not too much.
"Anyway, one of the reasons why there are so few foreign registered private cars touring China is the requirement to take and pay for a Chinese guide - no guide, no permission for your car to enter China. This at least should solve the getting lost and language problem. "
more:
This is what I usually post about self-drive in China. Please read through to the end as this information comes from an agency that apparently makes these arrangements.
<<After we receive such information, we will keep in close contact with you to work out a detailed itinerary that will satisfy your need and be accepted by you. After this, we come to the stage of fulfilling itinerary which requests you to provide following material:
1. Color pictures of each vehicle(2 copies), their models, copy of vehicle identification including number of the vehicle body, serial number of the engine, type of fuel, original number of license plate, country of region it belongs to, color of the body and so on. And rember to tell us the present value of each vehicle.
2. Information about the tourist to drive in China: Copy of his or her passport, 5 photoes identical to that on the passport, his or her occuption, copy of the driving license.
3. List of logistic supply equipment and their value, such as spare parts of automobiles, camping facilities, tele-communication appliances like speakers, GPS system and satellite-transmitted telephones.
4. Confirmed route, itinerary, entry and departure ports, service items requiring us to enter into the contract.
Based on these, we start to apply for and obtain following permits and formality necessary for your proposed tour in China. This process may request 2-3 months.
1. To apply for a written reply released by related department of Chinese Government to allow automobiles to enter into China and travel permits to ensure the tour legal and operable.
2. To obtain temporary travel licenses, license plates and pay various fees such as road toll and purchase insurance for automobiles.
3. To obtain temporary driving licenses and buy insurance for tourists to drive in China.
4. To finish all customs formalities for automobiles to pass through the entry ports.
As you can see it is not an easy process nor is it cheap, but it can be done.
http://www.tibet-tours.com
si:
* highway toll gates charge you 0,5 RMB for a kilometer of ride and moreover they check your speed! (you get a card with a chip on which the issuing time and place is written down, than you get to the next toll, pay cetain amount of money...and....to your susrpise you're time is checked. As you know speed is distance divided into time. voila!)
* few gas stations are open at night.
* driving is a bit crazy, but not too much.
da am citit, suna un pic alarmist dar creca e si gargara de agentie de turism care vrea sa ia cascavalu. ma rog, studiez, "sfirsitul nu-i aici" cum zicea Pittis
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
revin cu detalii
asa cum s-a precizat deja pe aici, intentionez sa popularizez cumva povestea acestei calatorii incercind sa va fac partasi la ea printr-o metoda inedita.
asadar, sub denumirea de "Vind Kilometri de Povesti" (© Mihai Barbu) va invit sa luati loc linga noi, Andrei Ciocarlan si Radu Vioreanu in aceasta aventura pe care o punem la cale. ce inseamna asta? inseamna ca oricine doreste poate intra in posesia a 500 de km de drum, cu bunele si cu relele lui, primind o poveste a celor 500 de km, fotografiile aferente, o piatra culeasa de pe portiunea respectiva si un abtibild pe parbriz sau in alta parte vizibila a masinii, cu numele lui, abtibild care se va gasi acolo inca de la inceputul calatoriei. povestea ii va fi adresata direct. povestile vor putea fi citite aici si/sau pe un blog pe care urmeaza sa il initiem special in acest sens. povestile vor fi publicate inca din timpul calatoriei, ori de cite ori vom ajunge linga un put cu internet si timpul ne va permite sa asternem pe hirtia electronica frinturile de ginduri de sub cauciucuri, zimbetele si suspinele, murdaria si praful, sudoarea si incintarea. in final e posibil ca povestea intregii calatorii sa apara intr-o carte si sa faca poate si obiectul unui jurnal de calatorie transmis periodic pe durata deplasarii la o televiziune, pentru asta sintem inca in tratative.
dar povestile au pretul lor: un km costa cam zece centi, adica 50 de EU pentru 500 de km, suma in schimbul careia fiecare va primi kilometri de drum imbracati in cuvinte, senzatii, imagini si poate si ceva adrenalina. interesant e faptul ca fiecare va avea parte de povestea lui cu siguranta, poveste care se va scrie independent de vointa vreunuia dintre noi, drumul fiind conditia cea mai importanta pentru ca povestile sa se nasca. nu cred ca se vor vinde toti kilometri, nu indraznesc sa sper asta, asa cum mai cred ca multi vor considera ca de 50 de euro pot avea parte de kilometri lor personali, nu ai altuia care se duc hai-hui la capatul lumii, dar in toata debandada asta de inteles trebuie sa fie un singur lucru: cine doreste sa fie linga noi cu gindul si sa considere ca face parte nemijlocit din aventura, e liber sa se alature. va primi in schimb multumirile noastre si respectul tuturor pentru ajutorul dat. am uitat sa precizez un lucru important: atita vreme cit nimic nu e inca stabilit si totul se poate schimba oricind, dincolo de dorinta noastra, va garantez ca banii vor fi returnati in totalitate daca nu vor ajunge vreodata sa isi indeplinesca scopul pentru care au fost primiti.
asadar,
[VIND]vreo 30.000 de kilometri de povesti. doritorilor li se poate intimpla sa citeasca ceva placut. astept (si) provincia!
0723592793, Andrei
andrei.ciocarlan@gmail.com
asa cum s-a precizat deja pe aici, intentionez sa popularizez cumva povestea acestei calatorii incercind sa va fac partasi la ea printr-o metoda inedita.
asadar, sub denumirea de "Vind Kilometri de Povesti" (© Mihai Barbu) va invit sa luati loc linga noi, Andrei Ciocarlan si Radu Vioreanu in aceasta aventura pe care o punem la cale. ce inseamna asta? inseamna ca oricine doreste poate intra in posesia a 500 de km de drum, cu bunele si cu relele lui, primind o poveste a celor 500 de km, fotografiile aferente, o piatra culeasa de pe portiunea respectiva si un abtibild pe parbriz sau in alta parte vizibila a masinii, cu numele lui, abtibild care se va gasi acolo inca de la inceputul calatoriei. povestea ii va fi adresata direct. povestile vor putea fi citite aici si/sau pe un blog pe care urmeaza sa il initiem special in acest sens. povestile vor fi publicate inca din timpul calatoriei, ori de cite ori vom ajunge linga un put cu internet si timpul ne va permite sa asternem pe hirtia electronica frinturile de ginduri de sub cauciucuri, zimbetele si suspinele, murdaria si praful, sudoarea si incintarea. in final e posibil ca povestea intregii calatorii sa apara intr-o carte si sa faca poate si obiectul unui jurnal de calatorie transmis periodic pe durata deplasarii la o televiziune, pentru asta sintem inca in tratative.
dar povestile au pretul lor: un km costa cam zece centi, adica 50 de EU pentru 500 de km, suma in schimbul careia fiecare va primi kilometri de drum imbracati in cuvinte, senzatii, imagini si poate si ceva adrenalina. interesant e faptul ca fiecare va avea parte de povestea lui cu siguranta, poveste care se va scrie independent de vointa vreunuia dintre noi, drumul fiind conditia cea mai importanta pentru ca povestile sa se nasca. nu cred ca se vor vinde toti kilometri, nu indraznesc sa sper asta, asa cum mai cred ca multi vor considera ca de 50 de euro pot avea parte de kilometri lor personali, nu ai altuia care se duc hai-hui la capatul lumii, dar in toata debandada asta de inteles trebuie sa fie un singur lucru: cine doreste sa fie linga noi cu gindul si sa considere ca face parte nemijlocit din aventura, e liber sa se alature. va primi in schimb multumirile noastre si respectul tuturor pentru ajutorul dat. am uitat sa precizez un lucru important: atita vreme cit nimic nu e inca stabilit si totul se poate schimba oricind, dincolo de dorinta noastra, va garantez ca banii vor fi returnati in totalitate daca nu vor ajunge vreodata sa isi indeplinesca scopul pentru care au fost primiti.
asadar,
[VIND]vreo 30.000 de kilometri de povesti. doritorilor li se poate intimpla sa citeasca ceva placut. astept (si) provincia!
0723592793, Andrei
andrei.ciocarlan@gmail.com
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
fiind primul poti alege, ai aceasta onoare. primul si singurul, se pare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
urmeaza si contul, fara doar si poate. va fi un IBAN si un PayPal, ca sa fie simplu pentru toata lumea. multumesc pentru incurajari
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep