omologare clar nu va lua din cauza ca se omologheaza doar cele noi, montate la service; chiar daca dai jos una omologata, nu o mai poti reomologa pe alta masina, sau se poate, dar e prea mare bataie de cap si nu renteaza. eu unul nu am omologat-o si nici nu ma intereseaza aspectul asta...
totusi, nu imi vine sa cred ca nu gasesti pe nimeni la tine sa o monteze... in craiova sunt multi montatori de gpl, dinastia "neomologati"
o instalatie second BUNA, se compune dintr-un buton smecher, cu indicator, pornire separat pe gaz, benzina, si trecere automata pe gaz, o butelie smechera la care se schimba garniturile, un plaman bun (lovato, tartarini, landi), la care se pune membrana noua daca e imbatranita, mixerul ori se gaseste unul potrivit ori se face pe comanda, iar restul se cumpara la nimereala pt ca sunt piese care nu au ce sa pateasca; prin urmare: teava 40 de lei, bicoane cam 30 de lei, gura de umplere cam 15 lei, electrovalvele cam 10 lei bucata, butelia cam 150-200, plamanul cam 150-200 si daca e nevoie membrana noua cam 100 de lei, mixerul cam 40-50 de lei, butonul cam 50 de lei; toate astea insumeaza maxim cam 700 de lei, dar rezulta o instalatie buna, nu petarde de se vand de noi la astia prin oras.
GPL pentru Xantia 1.8 16 v , sfaturi , idei ?
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
THUNDER77 scrie:O voi pune oricum in rate , ideea este daca merita sau nu , daca este sgura sau nu , etc. :P
E sigura, mai sigura ca benzina ;)
Tot ce trebuie sa faci sint niste calcule in cit timp iti amortizezi instalatia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Multumesc de sfaturi baieti , sunt aproape hotarat
Ca sa lamuresc un aspect , stiu ca sunt miide masini cu rezervor toroidal , dar intrebarea mea a venit ca urmare a faptului ca , cei de la un service de montaj si intretinere instalatii GPL , mi-au comunicat faptul ca nu voi trece omologarea cu rezervor toroidal datorita distantei mai mici de 20 cm intre sol si rezervorul GPL .

Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
era o gluma... aici ai dreptate; eu unul am butelie mica mica in portbagaj, de doar 32 de litrii, dar tot asa am preferat sa nu fac vreo nefacuta, dar nu din cauza ca ar fi aproape de pamant. problema este alta. xantia si xm, nu au nici o intaritura in bara din spate, iar bara este singurul lucru ce mascheaza roata de rezerva. deci, teoretic, daca ai butelia acolo, si se infige unul in tine in spate, automat, pe franare orice masina se lasa in bot, si te va lovi undeva jos, fix in butelie. chiar daca nu se sparge butelia, se poate reteza conducta sau mai stiu eu ce, si nu are rost. butelia cea mai sigura este cea cilindrica, pusa in spatele banchetei. pui una mica cum am eu ca sa ai loc in portbagaj, ai autonomie destul de mica, dar macar mergi linistit. am uitat sa specific aspectul asta in postul meu detaliat de dinainte;
acum alt aspect: tocmai ce am discutat mai devreme cu mexic, si mi-am amintit ceva... daca ai admisia metalica, merge sa pui instalatie simpla; daca o ai de plastic... e cam naspa, ar trebui secventiala, ca daca iti da vreun rateu, o poate face pilaf.
acum alt aspect: tocmai ce am discutat mai devreme cu mexic, si mi-am amintit ceva... daca ai admisia metalica, merge sa pui instalatie simpla; daca o ai de plastic... e cam naspa, ar trebui secventiala, ca daca iti da vreun rateu, o poate face pilaf.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu