GPL pentru Xantia 1.8 16 v , sfaturi , idei ?

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 20-Mai-2010 01:35

omologare clar nu va lua din cauza ca se omologheaza doar cele noi, montate la service; chiar daca dai jos una omologata, nu o mai poti reomologa pe alta masina, sau se poate, dar e prea mare bataie de cap si nu renteaza. eu unul nu am omologat-o si nici nu ma intereseaza aspectul asta...
totusi, nu imi vine sa cred ca nu gasesti pe nimeni la tine sa o monteze... in craiova sunt multi montatori de gpl, dinastia "neomologati"
o instalatie second BUNA, se compune dintr-un buton smecher, cu indicator, pornire separat pe gaz, benzina, si trecere automata pe gaz, o butelie smechera la care se schimba garniturile, un plaman bun (lovato, tartarini, landi), la care se pune membrana noua daca e imbatranita, mixerul ori se gaseste unul potrivit ori se face pe comanda, iar restul se cumpara la nimereala pt ca sunt piese care nu au ce sa pateasca; prin urmare: teava 40 de lei, bicoane cam 30 de lei, gura de umplere cam 15 lei, electrovalvele cam 10 lei bucata, butelia cam 150-200, plamanul cam 150-200 si daca e nevoie membrana noua cam 100 de lei, mixerul cam 40-50 de lei, butonul cam 50 de lei; toate astea insumeaza maxim cam 700 de lei, dar rezulta o instalatie buna, nu petarde de se vand de noi la astia prin oras.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 20-Mai-2010 06:33

cum sa nu treci omologarea cu butelie toroidala?sunt mii de masini cu astfel de butelie

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 20-Mai-2010 10:54

THUNDER77 scrie:O voi pune oricum in rate , ideea este daca merita sau nu , daca este sgura sau nu , etc. :P


E sigura, mai sigura ca benzina ;)
Tot ce trebuie sa faci sint niste calcule in cit timp iti amortizezi instalatia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

madmaxhwz
simpatizant
Mesaje: 95
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 08:58
Localitate: slanic/ploiesti

Mesajde madmaxhwz » Joi 20-Mai-2010 21:02

eu am pe xantia mea instalati de gaz secventiala montata in portugalia de unde am luat masina si sunt multumit de ea,mai ales la diferenta de bani benzina-gpl,eu zic ca se merita din plin sa ai instalatie de gaz,mai ales la mot astea peste 1,6

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 20-Mai-2010 22:04

Multumesc de sfaturi baieti , sunt aproape hotarat :D Ca sa lamuresc un aspect , stiu ca sunt miide masini cu rezervor toroidal , dar intrebarea mea a venit ca urmare a faptului ca , cei de la un service de montaj si intretinere instalatii GPL , mi-au comunicat faptul ca nu voi trece omologarea cu rezervor toroidal datorita distantei mai mici de 20 cm intre sol si rezervorul GPL .
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 20-Mai-2010 22:23

dai suspensia pe intermediar cand te duci la rar :lol:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 20-Mai-2010 22:31

Si cu asta ma mint si pe mine Lucian.....pentru mine securitatea este cu atat mai importanta cu cat imi iau copilul cu masina aproape in fiecare zi.....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 20-Mai-2010 22:39

era o gluma... aici ai dreptate; eu unul am butelie mica mica in portbagaj, de doar 32 de litrii, dar tot asa am preferat sa nu fac vreo nefacuta, dar nu din cauza ca ar fi aproape de pamant. problema este alta. xantia si xm, nu au nici o intaritura in bara din spate, iar bara este singurul lucru ce mascheaza roata de rezerva. deci, teoretic, daca ai butelia acolo, si se infige unul in tine in spate, automat, pe franare orice masina se lasa in bot, si te va lovi undeva jos, fix in butelie. chiar daca nu se sparge butelia, se poate reteza conducta sau mai stiu eu ce, si nu are rost. butelia cea mai sigura este cea cilindrica, pusa in spatele banchetei. pui una mica cum am eu ca sa ai loc in portbagaj, ai autonomie destul de mica, dar macar mergi linistit. am uitat sa specific aspectul asta in postul meu detaliat de dinainte;
acum alt aspect: tocmai ce am discutat mai devreme cu mexic, si mi-am amintit ceva... daca ai admisia metalica, merge sa pui instalatie simpla; daca o ai de plastic... e cam naspa, ar trebui secventiala, ca daca iti da vreun rateu, o poate face pilaf.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 21-Mai-2010 15:06

cam asta e buba la xantia ca are admisia de plastic si trebesa pui secventiala si cam te usuca la banisori pe foamea asta

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 21-Mai-2010 21:15

nu toate... 1.8 16V si 2000 16V au fost si cu admisia metalica... asa are sorin, si am si eu o admisie metalica, dar de 16V, asa ca aviz amatorilor ce vor gpl simplu :razz:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Sâm 22-Mai-2010 13:22

Lucian , daca iti pun o poza iti poti da seama ce fel de admisie am eu ?
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 22-Mai-2010 17:18

da....
totusi, daca imi aduc bine aminte masina ta e din 97, deci ar trebui sa fie de plastic...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 23-Mai-2010 20:49

E din '96 mai exact :P
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu