Ajutor!!!!!! Imi moare motorul in mers si trage greu.
Moderator: Echipa Tehnica
Ajutor!!!!!! Imi moare motorul in mers si trage greu.
Acum o saptamana am pornit xantia mea sa plec la lucru si dupa 20 m mi-a murit motorul si mi s-a aprins martorul luminos de la motor in bord. Am pornit, am mai mers 50 m si iar mi-a murit motorul si de atunci a tinut-o tot asa. Am schimbat filtrul de motorina, filtrul de aer, am desfacut pompa de joasa presiune din rezervor si am curatat-o si totul a fost ok. Dupa aprox. 40 Km parcursi in doua zile problema a revenit si de data asta nu stiu ce sa-i mai fac.
Mentinez ca de cand am problema asta pompa din rezervor nu se aude tot timpul functionand la cuplarea contactului si trebuie sa decuplez si cuplez contactul pana se aude pompa, altfel nu porneste.
Ma poate ajuta cineva........?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Verifica sorbul, daca nu alta pompa.........si eu am aceeasi problema si am reusit sa o mai tin pe linia de plutire dupa ce am intins putin arcul de la sorb....sa ajunga mai jos...
La mine inainte sa se opreasca incepea sa bolboroseasca si se auzea clar cum nu mai trage.
Nu cred ca e cablajul, cred ca e doar pompa, cel putin sper sa fie doar atat...
La mine inainte sa se opreasca incepea sa bolboroseasca si se auzea clar cum nu mai trage.
Nu cred ca e cablajul, cred ca e doar pompa, cel putin sper sa fie doar atat...
Eu acum am fost si am mai "gadilat-o" putin, am pornit-o de cel putin 30 de ori sa vad daca se aude pompa si spre uimirea mea a pornit de fiecare data, dar becul din bord nu s-a stins. Am accelerat de cateva ori la fiecare pornire si doar de 2 ori mi-a murit in timp ce acceleram. Am mai constatat ca motorul mai ramane pornit circa 2 secunde dupa ce scot cheia din contacyt si apoi se opreste 
trebuie sa fie de diesel neaparat, orice HDI mai exact, cea de benzina are presiune mult mai mare. daca se opreste la ceva timp dupa ce scoti cheia, problema e de la regulatorul de presiune din pompa, cel mai probabil de acolo se intimpla si povestea cu opritul, in caz ca pompa functioneaza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan scrie:trebuie sa fie de diesel neaparat, orice HDI mai exact, cea de benzina are presiune mult mai mare.
Ai dreptate, dar, in momentul in care motorina ajunge in filtru presiunea nu mai conteaza, surplusul de combustibil intra pe retur , iar pompa de inalta presiune ia cantitatea de combustibil necesara la momentul respectiv.
Sper ca nu am spus o prostie.
pompa gavaj diesel 2-3 bar, pompa injectie benzina 6-8 bar. cam mare diferenta, e posibil ca unele furtune sa nu tina la atita presiune in plus
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
GeorgeTudose
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
- Localitate: Bucuresti
Re: Ajutor!!!!!! Imi moare motorul in mers si trage greu.
Salut.
Daca nu se mai aude pompa cand pui contactul clar are ceva. Am avut si eu multe probleme cu pompa de joasa presiune.
Ultima oara nu se mai auzea nimic cand puneam contactul. Aveam un fir intrerupt. Rats...
Daca vrei sa verifici partea electrica trage un "plus" direct de la baterie. Mufa pompei la mine are 4 papuci: 2 sunt pt indicatorul de motorina si 2 pt. alimetare pompa. La mine plusul este firul alb, mai gros iar minusul este galben cu verde. Pune-o pe direct si fa probe.
Asa elimini problema cu "cablajul" sau o repari daca ai noroc.
Bafta.
Daca nu se mai aude pompa cand pui contactul clar are ceva. Am avut si eu multe probleme cu pompa de joasa presiune.
Ultima oara nu se mai auzea nimic cand puneam contactul. Aveam un fir intrerupt. Rats...
Daca vrei sa verifici partea electrica trage un "plus" direct de la baterie. Mufa pompei la mine are 4 papuci: 2 sunt pt indicatorul de motorina si 2 pt. alimetare pompa. La mine plusul este firul alb, mai gros iar minusul este galben cu verde. Pune-o pe direct si fa probe.
Asa elimini problema cu "cablajul" sau o repari daca ai noroc.
Bafta.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
mai poate fi o problema.daca regulatorul de presiune din pompa de injectie nu functioneaza corect, calculatorul nu mai da voie pompei de gavaj sa functioneze pina cind presiunea scade.apoi porneste iar si merge pina presiunea trece de vreo 1300 de bari,cea normala de functionare fiind in jur de 300,dupa care motorul se opreste din nou.
diagnosticarea exacta nu se poate face decit cu lexia.
diagnosticarea exacta nu se poate face decit cu lexia.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun




