Suspension System Faulty
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Suspension System Faulty
Salut! Am intampinat de curand o problema cam ciudata in legatura cu functionarea suspensiei... Cand pornesc e totul OK apoi dupa ce merg putin cu ea apare mesajul Suspension Faulty sau ceva de genul, cu mentiunea de a nu depasi 90 km/h, si se aprinde martorul Service. De ce nu apare de la pornire?! Daca pornesc si butonez suspensia nu se intampla nimic. Display-ul imi afiseaza ca masina se ridica sau coboara fara sa apara vreo eroare, dar in fapt, ea nu se ridica sau coboara deloc. Eroarea apare dupa ce merg cu ea putin timp, fara sa umblu la suspensie. Despre cei de la reprezentanta m-am cam lamurit si nu mai calc pe acolo cat voi trai, asa ca va rog pe voi sa ma sfatuiti, daca ati intampinat si voi asa ceva!
P.S.: Am manualul in format PDF dar nu am gasit nimic despre acea siguranta de 40A care ar trebui sa fie pentru suspensie. Aveti idee care si unde este?
P.S.: Am manualul in format PDF dar nu am gasit nimic despre acea siguranta de 40A care ar trebui sa fie pentru suspensie. Aveti idee care si unde este?
Passion pour C5
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mi s-a intamplat si mie o data cand am luat masina anul trecut. o aveam pe pozitia minima si am plecat de pe loc direct, a aparut exact mesajul acela timp in care ma zdruncinea
rau de tot. am tras pe dreapta am scos borna de la baterie 10 min si nu a mai facut de atunci. din cate stiu poate fi de vina unul din cei 2 senzori de inaltime de pe bara de torsiune. a dat o informatie eronata sau lipsa de informatii si de aceea apar astfel de erori. Poti incerca sa cureti contactele celor 2 si sa degresezi "ramurica" care vine pe bara de torsiune. Pot fi si schimbati, unul nou la citroen costa 192Ron daca intr-adevar ei sunt de vina. Totusi un test lexia ar fi recomandat ca sa vezi in log-uri exact care senzor este vinovatul.



Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Bear scrie:Ciudat este ca nu apare eroarea de la pornire nici macar daca actionez butoanele de ridicare/coborare, ci numai dupa ce merg cu ea 50 - 100 metri... Voi incerca si cu lexia daca alta varianta nu am. Mi-e teama sa nu fie ceva la partea mecanica.
si mie la fel mi-a aparut eroarea dupa 50m, nu imediat.
take a look here:
http://www.citdiag.fr/index.php?action=panne&panne=1062
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
si eu am avut exact aceeasi problema asta iarna si cred ca am facut si un topic pe tema asta...
la mine a fost defect contatorul de frana, care tinea mereu becurile aprinse, si totodata informa calc suspensiei ca rotile sunt infranate...
se stie ca atunci cand rotile sunt infranate, masina nu se mai poate ridica sau cobori, pt ca atunci cand face asta, se modifica ampatamentul, ori daca rotile sunt infranate, pompa ar functiona in sarcina maxima si corectoarele de inaltime nu pot da informatia ca s-a ajuns la inaltimea dorita, facand ca totul sa intre intr-o bucla...
ca sa nu apara fenomenul asta, se decupleaza pompa si apare mesajul respectiv...
verifica si aspectul asta, altminteri te asteapta o lexia...
la mine a fost defect contatorul de frana, care tinea mereu becurile aprinse, si totodata informa calc suspensiei ca rotile sunt infranate...
se stie ca atunci cand rotile sunt infranate, masina nu se mai poate ridica sau cobori, pt ca atunci cand face asta, se modifica ampatamentul, ori daca rotile sunt infranate, pompa ar functiona in sarcina maxima si corectoarele de inaltime nu pot da informatia ca s-a ajuns la inaltimea dorita, facand ca totul sa intre intr-o bucla...
ca sa nu apara fenomenul asta, se decupleaza pompa si apare mesajul respectiv...
verifica si aspectul asta, altminteri te asteapta o lexia...
mesersmith scrie:si eu am avut exact aceeasi problema asta iarna si cred ca am facut si un topic pe tema asta...
la mine a fost defect contatorul de frana, care tinea mereu becurile aprinse, si totodata informa calc suspensiei ca rotile sunt infranate...
se stie ca atunci cand rotile sunt infranate, masina nu se mai poate ridica sau cobori, pt ca atunci cand face asta, se modifica ampatamentul, ori daca rotile sunt infranate, pompa ar functiona in sarcina maxima si corectoarele de inaltime nu pot da informatia ca s-a ajuns la inaltimea dorita, facand ca totul sa intre intr-o bucla...
ca sa nu apara fenomenul asta, se decupleaza pompa si apare mesajul respectiv...
verifica si aspectul asta, altminteri te asteapta o lexia...
Asa este... La mine nu pare sa aiba vreo legatura cu frana... Am citit topicul tau, dar par sa fie cauze diferite cu acelasi rezultat! Multumesc oricum! Orice sfat e binevenit!
Passion pour C5
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
hai sa mai incercam...
stai pe loc, dai comanda de ridicare, motorul pornit...se aude pompa? da-te jos si ascult-o
daca nu se aude, verifici sig 8 de 40A din partea dr, sub blocul de sigurante...
daca e arsa si o schimbi si o arde din nou, asteapta-te la ce e mai rau, adica fie sunt carbunii terminati, fie platanul cu carbuni e ars...
asta presupune lichid nou de completare, demontare motor pompa, repararea lui, reumplerea cu lichid si amorsarea pompei...
amorsarea pompei se face cu un aparat special care baga presiune in vasul cu lichid, insa se poate amorsa si printr-un truc, pozitionand furtunele intr-u anumnit fel...
daca nu e arsa, si pompa nu se aude, pot fi carbunii, sau cablajul pana la pompa, desi ma indoiesc...
de asemenea, pompa are si un regulator pe ea si poate fi si ala ars...
pt asta, scoate mufa din pompa si cu un voltmetru, masori 12v fata de masa, tabla, minus baterie...
daca ai tensiunea, eu banuiesc carbunii sau platanul cu carbuni...
succes si tine-ne la curent....
stai pe loc, dai comanda de ridicare, motorul pornit...se aude pompa? da-te jos si ascult-o
daca nu se aude, verifici sig 8 de 40A din partea dr, sub blocul de sigurante...

daca e arsa si o schimbi si o arde din nou, asteapta-te la ce e mai rau, adica fie sunt carbunii terminati, fie platanul cu carbuni e ars...
asta presupune lichid nou de completare, demontare motor pompa, repararea lui, reumplerea cu lichid si amorsarea pompei...
amorsarea pompei se face cu un aparat special care baga presiune in vasul cu lichid, insa se poate amorsa si printr-un truc, pozitionand furtunele intr-u anumnit fel...
daca nu e arsa, si pompa nu se aude, pot fi carbunii, sau cablajul pana la pompa, desi ma indoiesc...
de asemenea, pompa are si un regulator pe ea si poate fi si ala ars...
pt asta, scoate mufa din pompa si cu un voltmetru, masori 12v fata de masa, tabla, minus baterie...
daca ai tensiunea, eu banuiesc carbunii sau platanul cu carbuni...
succes si tine-ne la curent....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
sig este in compartimentul de deasupra bateriei...
dai capacul jos, acolo vezi o placa cu mufe si sigurante...
in lateralele ei, sunt niste cleme...
o ridici in sus si sub ea gasesti sig 8...
daca pompa nu primeste comanda, e normal sa iti afiseze pe ecran ridicarea...
se comanda ridicarea, calculatorul nu este inf ca s-a ajuns la inaltimea ceruta si iti da eroarea...
dai capacul jos, acolo vezi o placa cu mufe si sigurante...
in lateralele ei, sunt niste cleme...
o ridici in sus si sub ea gasesti sig 8...
daca pompa nu primeste comanda, e normal sa iti afiseze pe ecran ridicarea...
se comanda ridicarea, calculatorul nu este inf ca s-a ajuns la inaltimea ceruta si iti da eroarea...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
porneste motorul.pune suspensia pe maxim.dupa ce afisajul confirma ,opreste motorul.daca dupa oprirea motorului masina urca,e unul dintre contactoarele de la pedala de frina.daca nu, e motorul pompei sau chiar pompa.daca siguranta pompei e arsa nu o schimba.intii desfa motorul pompei,poate salvezi ceva.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst