Suspension System Faulty

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 28-Mai-2010 12:06

Pana acum nu am avut timp... Azi ma voi uita la ea. Electronica pare ok, display-ul imi afiseaza inceperea ridicarii, terminarea ei, si chiar, coborarea dupa ce plec si depasesc 40 la ora. Numai ca defapt toate acestea nu au loc, ea ramane la aceeasi inaltime mereu, nici coborata de tot, dar parca nici cat ar trebui sa fie pentru drum. Va tin la curent. Multumesc de sfaturi.
Passion pour C5

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 28-Mai-2010 15:10

tot ce povestesti tu este f logic sa se intample daca pompa nu functioneaza din diferite motive...
fa masuratorile ca sa stim despre ce vorbim...

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 28-Mai-2010 23:18

Partea proasta e ca nu e arsa siguranta (as fi preferat). Partea si mai proasta e ca eu nu prea ma pricep la electronica, sau, ma rog, la verificat cablajele. Ei bine, meseriasul meu a vazut ca intra un manunchi de fire in pompa si ar fi vrut sa stie pe care sa le masoare in baza unei scheme electrice sau ceva... Puteti sa ma ajutati cu ceva in acest sens? La reprezentanta nu prea m-as duce din foarte multe motive... Unul ar fi ca e departe si nu prea m-ar tine sa merg cu ea pe burta daca se lasa de tot, platforma nu mi-o permit, si, ca sa nu vi le spun pe toate, va spun doar un motiv pentru care nu m-as mai intoarce acolo: ultima data cand am fost la ei au "omis" sa puna corespunzator borna bateriei dupa ce au scos-o ca sa se uite la o roata!!! Posibil ca alternatorul meu sa fi bagat prea multa tensiune in alte locuri, daca in baterie nu, nu-i asa?! Va multumesc anticipat si va rog sa imi spuneti si voi parerea voastra!
Passion pour C5

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 28-Mai-2010 23:26

sa ne intelegem...
daca motorul nu se aude, evident ca trebuie verificat motorul...
in el intra doua fire...
manunchil ala de fire, intra prin intermediul unei pompe in calculatorul suspensiei care se afla pe pompa...
nu ai treaba cu acele fire...
deci, mai la stanga de acele fire, vei gasi doua fire groase care intra in motorul pompei...
Imagine

Imagine

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 29-Mai-2010 00:19

Multumesc foarte mult! De data asta am inteles si eu, care nu prea ma pricep! Cred ca am confundat firele care intra in calculatorul suspensiei cu cele care intra in motorul acesteia. Ar putea, totusi, sa fie cauza si unul dintre senzorii de asieta?
Passion pour C5

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 29-Mai-2010 00:23

faptul ca motorul nu se invarte deloc ma face sa cred ca nu poate fi vb de asieta...
eu banuiesc carbunii sau platanul lor...
asta numai daca ai tensiune la intrarea in motor...
sau regulatorul care se afla exact in locul in care intra mufa in motor...
e turnat si nu ai acces la el...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 29-Mai-2010 00:29

iar de priceput la electronica, nu trebuie sa te pricepi cine stie ce...pt masuratoarea asta...
ia un multimetru, pune-l pe scala de 20v curent continuu si scoate mufa si masoara in partea cu firele, nu pe motor...
ca sa coti mufa, e necesar sa identifici un plastic de alta culoare decat mufa(la mine e rosu) si de care trebuie sa tragi, fara sa tragi de mufa...acel plastic e introdus in mufa..
sa te uiti cu atentie, desi nu ai loc de manevra mai deloc...

dupa ce iese pana la blocarea lui(ca nu iese de tot ca sa nu-l pierzi), tragi de mufa usor...
din pacate, daca trebuie sa umbli in motor, nu se poate fara sa dai jos tot ansamblu pompa-motor...si asta inseamna sa desfaci tevile, ceea ce presupune o interventie asupra sistemului hidraulic in sine...(piedere si inlocuire lichid, demontat tevile care intra in pompa, etc)
atentie la demontarea tevilor, in capatul lor spre pompa, au niste o-ring-uri pe care nu trebuie sa le pierzi...

cred ca era beat proiectantul cand a facut asta...sau pe schimbul de noapte...

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 29-Mai-2010 00:32

Corect! Asa este. Trebuie doar sa gasesc pe cineva dispus sa dea jos totul daca va fi nevoie... Eu nu ma incumet la asa ceva...
Passion pour C5

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 29-Mai-2010 13:34

Vesti bune: dupa o examinare mai amanuntita am gasit mai multe cabluri roase de sobolani, asa ca nu-mi mai ramane decat sa refac cablajele si apoi sa vad daca dispar erorile. (intre timp mi-a aparut si ABS si ESP faulty, iar acum am gasit retezat captorul de la ABS dreapta fata). Multumesc tuturor pentru indrumari, si sper sa nu mai fie si alceva de genul vreunui scurtircuit, sa se fi ars ceva, din cauza sobolanilor astora!
Passion pour C5

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 29-Mai-2010 14:29

asteptam sa ne povestesti ce ai gasit si cum s-a rezolvat...

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 01-Iun-2010 12:13

S-a rezolvat foarte simplu: am inlocuit o mufa si cateva fire, iar acum e ca noua! Erorile au disparut de la sine. Bineinteles ca nu o voi mai parca langa gunoi in viata mea!
Passion pour C5

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mar 01-Iun-2010 15:54

sobolani ?
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 01-Iun-2010 15:58

Da! Din pacate se mai intampla! Gasisem un loc destul de bun de parcare, dar, din pacate, era prea aproape de pubelele de gunoi... si unde este gunoi, sunt si sobolani! Asa ca tineti-va masinile cat mai departe de gunoi baieti!!!
Passion pour C5


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst