A trecut vara si masina a mai primit niste modificari, daca vor fi finale sau nu ramane de vazut, un lucru este cert....montajul e in lucru, momentan se fac doar niste teste.
Motor
Galerie partial portata si slefuita, ca am vrut eu totu gata intr-o singura zi, dar nu e nici o problema pt ca ma voi reintoarce la TOTCITRO pentru finalizarea lucrarii
Admisie pipercross viper intrare 110mm - iesire 82mm cu niste modificari pentru prelungirea traseului (mihai stie

)
Soft S-tech (adus din germania).
Castigul inca necunoscut in cifre, stock masina a scos 165.5 cai la volanta intr-o zi FOARTE calda, lucru chiar neasteptat de bun si pe un dynamometru care poate fi luat in considerare, nu unul care scoate cai din burta. Acum mai astept sa termin 2 modificari si dupa aceea o pun pe dyno din nou sa vedem ce iese, pana una alte pe strada e o diferenta simtitoare!
Jos in ture masina trage cu totul altfel si pot sa spun ca a devenit f placut de condus in oras, acum avand mai mult cuplu jos care in general lipseste aspiratelor mai ales cand ajung la 7600+ de ture.
Sunet
Alt amplificator (da tot un genesis :P) pt subwoofer + difuzor nou (ground zero) montat in incinta veche pt moment, urmand sa se faca o incinta custom, sealed care sa vina la fix in portbagaj si odata cu ea si un alt montaj pentru amplificatoare mult mai ascuns si mai practic.
Am mai incercat si cu o alta incinta mai mare bas reflex dar care nu m-a incantat enorm din cauza dimensiunilor in primul rand dar si din cauza acuratetii (nu va imaginati ca suna prost ci doar nu pe placul meu).
Per total masina suna mult mai tare(bine) din ambele puncte de vedere
P.S. Sa nu uitam de cele 2 conuri noi din inox pt evacuare rezolvate pe garantie la Pro Motor Ramnicu Valcea dar platite de mugurel pirscoveanu si nu de citroen romania ( auziti explicatie la citroen, nu ai voie sa conduci sportiv o masina sport si in acest fel s-au spalat ei pt maini pt evacuarea ruginita la o masina de 2 ani jumate...misto nu?).
Multumiri Pro Motor si Mugurel!
