A picat timoneria...

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

A picat timoneria...

Mesajde MosBabacu » Mar 15-Iun-2010 17:46

47500km, luata second la 44000 km. Pe loc, in parcare, cand sa bag in marsariere, s-a auzit ca a picat ceva sub masina. Era unul din clips-urile in forma de "U" din poza. Mai mergeau doar treptele 1,3 si 5. A rezolvat-o un mecanic, "romaneste", cu niste soricei de plastic, dar trebuie comandata timonerie ca s-a mai stricat ceva pe-acolo si nu mai mergea pusa siguranta la loc.
Ce sa zic...ma cam enerveaza, pt ca incepe sa depaseasca cei 500 lei / an calculati pt reparatii, avand in vedere ca anul asta programasem pompa de apa :evil: .
Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7679
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 15-Iun-2010 17:50

dar se poate repara.... bag mana in foc pentru treaba asta. rabdare numai , si mergi cu ea la doftor ca se rezolva.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 15-Iun-2010 18:17

:shock: Doar 500 RON / an calculati pentru reparatii? Numai consumabilele te duc mai mult de atat. Cred ca esti un pic cam optimist.
"If in doubt, flat out!"

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

Mesajde MosBabacu » Mie 16-Iun-2010 06:28

Din pacate cica trebuie schimbat pt ca oricum va ceda si al doilea cablu...
Cat despre buget, cred ca am fost foarte clar: 500 pt REPARATII. Consumabilele, inclusiv placute si cauciucuri, asigurarea si benzina sunt altceva.
Ca idee, anul trecut in decembrie, chimbul de ulei+filtre a fost 260.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7679
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 16-Iun-2010 09:39

am reparat cabluri dinastea, si unele au tinut ani de zile asa. ideea e sa nu se rupa mufa aia fixa din camasa, sau cablul propriu zis; daca doar la mufa se intampla ceva de nu mai sta siguranta pe ea, se poate pacali. eu zic sa incerci, mai ales daca spui ca nu iti surade ideea sa dai atata banet pe el.

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

Mesajde MosBabacu » Vin 18-Iun-2010 16:38

Din pacate nu ma bag la reparat, pt ca nu ma pricep si nici n-am timp. De cautat alt mecanic e foarte greu, pt ca abea l-am gasit si pe asta. Pana la urma av in vedere ca n-as vrea sa ramana nevasta-mea cu masina in drum, am sa-l schimb, mai ales ca am gasit un pret bun chiar la reprezentanta.

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

concluzie

Mesajde MosBabacu » Dum 08-Aug-2010 13:27

Asadar am schimbat cablul: cost total cu manopera 410 lei. Din poze se vede ca urma sa cedeze si al doilea cablu.
@dj01fad: crezi ca in cazul asta, se poate suda cumva un alt inel? Dc da, poate il dau cuiva sa-l faca si-l tin de rezerva, desi nu cred ca se va mai strica, in conditiile in care masina face undeva la 3-4000 km/an.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 12-Aug-2010 01:16

Acum, ca tocmai am schimbat ambreiajul si a trebuit sa umblu exact la cablurile alea si avand in vedere ca masina ta era second, sunt convins ca masinii i s-a umblat probabil chiar la ambreiaj, unde un nene cu muschi nu a stiut cum se scot corect acele sigurante si a fortat "buzele" alea de antimoniu. Sau, poate, cand a pus sigurantele la loc. Alea SIGUR nu aveau cum sa cedeze in exploatare. SIGUR!

MosBabacu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 21-Noi-2009 19:42
Localitate: Sibiu

Mesajde MosBabacu » Joi 12-Aug-2010 15:08

O fi si asta, dar cred ca totusi a fost prost turnat, sau un viciu de material. Am luat masina la vreo 3 luni dupa ce a iesit din garantie, am facturi de la toate reviziile de pana atunci (din reprezentanta) si nu se vedea umblat nicaieri la motor. Chiar si celebrul scartait de la pompa de apa era acolo cand a dat frigul.
De asemenea cand am fost initial sa vada mecanicul care-i buba, nu se vedea umblat pe-acolo.
Sau poate am eu ghinion...la fostul focus mi s-a rupt stift-ul de la pedala de ambreiaj care actiona pompa. Toti la care am sunat sa-mi comand pedala, ma intrebau ce s-a stricat la ea ca aia e "pe viata".
Ma rog...cred ca asteptarile mele initiale au fost cam mari apropo de masina asta, dar invat :( .


Înapoi la “Mecanica - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187785
    Total subiecte 18656
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11826
    Cel mai nou membru Lucian68