Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 10-Noi-2005 17:06

@rayan nu tre sa te superi - cinstit cred ca poti schimba filtrul de aer cand doresti sau cand consideri ca este necesar;ce-i curat nu strica.
@kata nu-i frumos uneori, sa fi ironic
kata scrie:cum naiba sa-l schimbi la 10k?

simplu: iei una bucata surubelnita cu "dinti de soricel"(parca asa ii ziceai?) :mrgreen: numita torx desfaci capacul si pui chestia aia ariciosa inauntru.

Cred ca nu ajungem nicaieri in felul acesta;este mai frumos sa ajutam oamenii cand se lovesc de anumite probleme decat sa facem misto de ei

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Vin 11-Noi-2005 13:14

Uh.. mai nou apar si altfel de probleme.

Una pe la ambreiaj cred ..cind ridic piciorul se aude un "clonc" si una la motor o tacaneala enervanta dar numai la relanti si numai cu motorul incalzit bine cu indicatorul de temperatura la jumatate (acolo unde ii place lui sa stea :) )

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 11-Noi-2005 16:16

cer scuze si lui nenea marian si lui nenea rayan daca am fost prea exprimarea "necorespunzatoare".

da hai sa fim seriosi ca se si bate mult campii pe aici si cum am mai spus-o, daca cineva vrea sa afle un raspuns pertinent la un anumit subiect tre sa citeasa mai intii o gramada de ineptii.

pana la urma am inteles ca e un forum "relaxat" si o sa ma conformez.
:roll:

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 11-Noi-2005 19:40

@Ovidiub-pt. problemel tale cel mai bine ar fi sa vizitezi un service deoarece cauze ar fi multe.Sunt greu de diagnosticat prin net problemele mecanice deoarece acel "tacanit" poate proveni de la atingerea a doua piese metalice sau mai rau din motor.Acel "clonc" apare de obicei la masini cu uzura la placa de presiune,joc mare intre rulment si placa daca se aude doar cand se apasa pedala;cand se debraiaza si masina este intr-o treapta de viteza, datorita unor jocuri aparute in cutie sau arborii planetari.Masina ta este prea noua ca sa aiba astfel de probleme de aceea spun ca cel mai bine sa vitezi service-ul.

PS:nea kata doar nu ai pus la suflet...ca doar si matale mai participi la sporirea nr. de ineptii :oops:

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Mar 22-Noi-2005 09:05

Da Marian..am vizitat..s-a uitat un nene "ochiometric" si a dat rezultatul nu e nimic suspect. La tacaneala aia de la motor am capatat un raspuns "asa suna motorul", la ambreiaj ca probabil am trecut prin apa si s-a scurs vaselina nu stiu de pe unde, in final toate's OK.
Nu vreau sa mai comentez nimic. Traiesc cu speranta ca nu e nimic grav, vorba aia ce stiu eu?!

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mar 22-Noi-2005 12:32

Dupa ce am avut "norocul" de a fi lovit in parcare m-am lovit de "smecherul" de la CASCO. Daunele sunt mici, spoilerul spate indoit in dreapta si sistemul de prindere defect. Eh, inspectorul de daune de la o companie cu renume (Allianz) m-a luat din prima la per tu, la ton mai ridicat si initial nu a trecut pe hartie decat spoilerul fara suporti (care vin separat). Doar la insistente repetate si cand i-am aratat constatarea de la service a facut si modificarea in sictir.

Ca sa nu mai spun ca pe foaia completata la ei mi-a recomandat calduros sa ma trec pe mine la vinovati, desi autorul este necunoscut. Intrebandu-l de ce, a spus ca asa se procedeaza. O fi asa, insa eu am tras linii mari in locurile de completare si am semnat.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 24-Noi-2005 18:18

Voua va merge aerul conditionat pe vremea asta? La mine am impresia ca nu mai pleaca compresorul, nu se simte nici o diferenta cu aerul cuplat si fara.
Ca sa nu mai zic ca cei de la ATS mi-au vandut niste gogosi mari la telefon, la fel si cineva de la Champion.

Cum imi pot da seama ca merge aerul conditionat, in afara de turatia un pic mai mare, o usoara trepidatie cand pleca compresorul?

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Joi 24-Noi-2005 18:25

AC-ul il poti folosi cu succes la dezaburire, eventual fa niste teste cu si fara AC pornit. Efectul este foarte rapid mai ales cand umiditate externa este mare.

In carte se recomanda pornirea aerului cel putin o data pe luna timp de macar 5 minute.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 24-Noi-2005 18:31

Tocmai ca sambata trecuta cand ningea si era super umiditate nu avea nici cel mai mic efect.
Maine cu ea la service.

ionutz
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 19-Oct-2005 20:00
Localitate: Curtea de Arges

Mesajde ionutz » Joi 24-Noi-2005 22:15

Saptamana trecuta am intrat in posesia lu' C4 meu- 1.6HDI 110 CP, SX, rosu lucifer, berlina. Pana aici, toate bune...
Dupa ce plec de la dealer (ProMotor Rm. Valcea) spre Curtea de Arges simt vibratii in volan cand viram dreapta. Sun la Valcea, le dau vestea cea mare, ma cheama cu masina inapoi. 30 km la bord.
Baietii de la service in pauza de masa. Astept ca pe ghimpi o ora, vine Gica (cel mai constiincios si priceput mecanic Citroen), da o tura, mai ia un coleg, mai dau o tura... Deja ma pregatisem psihic pentru replica "n-are nimic masina, fa-i rodajul si mai vorbim, etc". Dar baietii, cu o fata cam lunga, imi dau dreptate- noua mea masina, abia ridicata, are o bataie pe dreapta.
Vag mai linistit, iau loc in show-room. Servesc cafea si-mi fac de lucru cu gandul ca vor schimba caseta de directie, poate puntea fata... Ce ghinionist, imi zic! Oricum, am fost compatimit si incurajat cu multa amabilitate de personalul de la vanzari !!!
Dupa alta ora de studiu si experiente in service si pe sosea, soseste verdictul- janta dreapta fata deformata. Explicatie- masina a fost adusa din Franta pe calea ferata, roata a stat desumflata, de la trepidatiile vagonului janta a avut de suferit. Destul de pertinent, daca nu cumva a fost o eroare de productie.
In final, janta este inlocuita, toata lumea isi cere scuze pentru inconvenient, multa amabilitate, bezele, plec usurat dar putin abatut de intamplare. Asa s-a incheiat prima mea zi de "propretar" C4.

Acum am 500 km. Foarte multumit de masina. Totusi:
- parca asteptam ceva mai multa viata de la cei 110 CP;
- ambreiajul cam tare;
- servo un pic cam prea tare- sunt prea obisnuit cu moliciunea de la C3;
- surprinzator, imi place suspensia asa-zis rigida a masinii;

segnorita
simpatizant
Mesaje: 60
Membru din: Joi 20-Oct-2005 15:53
Localitate: bucuresti

Mesajde segnorita » Vin 25-Noi-2005 09:56

ionutz scrie:Saptamana trecuta am intrat in posesia lu' C4 meu- 1.6HDI 110 CP, SX, rosu lucifer, berlina. Pana aici, toate bune...
Dupa ce plec de la dealer (ProMotor Rm. Valcea) spre Curtea de Arges simt vibratii in volan cand viram dreapta. Sun la Valcea, le dau vestea cea mare, ma cheama cu masina inapoi. 30 km la bord.
Baietii de la service in pauza de masa. Astept ca pe ghimpi o ora, vine Gica (cel mai constiincios si priceput mecanic Citroen), da o tura, mai ia un coleg, mai dau o tura... Deja ma pregatisem psihic pentru replica "n-are nimic masina, fa-i rodajul si mai vorbim, etc". Dar baietii, cu o fata cam lunga, imi dau dreptate- noua mea masina, abia ridicata, are o bataie pe dreapta.
Vag mai linistit, iau loc in show-room. Servesc cafea si-mi fac de lucru cu gandul ca vor schimba caseta de directie, poate puntea fata... Ce ghinionist, imi zic! Oricum, am fost compatimit si incurajat cu multa amabilitate de personalul de la vanzari !!!
Dupa alta ora de studiu si experiente in service si pe sosea, soseste verdictul- janta dreapta fata deformata. Explicatie- masina a fost adusa din Franta pe calea ferata, roata a stat desumflata, de la trepidatiile vagonului janta a avut de suferit. Destul de pertinent, daca nu cumva a fost o eroare de productie.
In final, janta este inlocuita, toata lumea isi cere scuze pentru inconvenient, multa amabilitate, bezele, plec usurat dar putin abatut de intamplare. Asa s-a incheiat prima mea zi de "propretar" C4.

Acum am 500 km. Foarte multumit de masina. Totusi:
- parca asteptam ceva mai multa viata de la cei 110 CP;
- ambreiajul cam tare;
- servo un pic cam prea tare- sunt prea obisnuit cu moliciunea de la C3;
- surprinzator, imi place suspensia asa-zis rigida a masinii;


S-o stapanesti fericit, sanatos si fara incidente.
Sper sa vii sa ne-o arati duminica la intalnire.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 25-Noi-2005 11:21

Plec de dimineata spre Champion, ATS am evitat din start pt ca mergeam degeaba si d-abia pe sapt viitoare eram programat.
Pe drum ce-mi zic, hai sa dau drumu la aer sa vedem ce si cum(temperatura, 6grade). Surpriza aerul merge, am facut si poze cu aerul dat drumu si cu el oprit precum si turatia care o are masina. Cand a pornit compresorul s-a simtit o vibratie in masina, paleta de la radiator a inceput sa invarta(am oprit dupa vreo 5 min de mers, am ridicat capota in mijlocul drumului :D ), ce mai, cum mergea asta vara asa mergea si acum. Se simtea aer rece serios nu cum se simtea zilele trecute.
Pun iar mana pe telefon sun iar la Champion, aceeasi explicatie. Am cerut si o explicatie tehnica, cica compresorul de aer are nu stiu ce protectie si in sub 3-5 grade nu porneste. Mi-au zis ceva de genul ca s-ar depune gheata nu stiu unde si nu stiu cum.

Telefon la ATS din nou, acum 2 min, dupa vreo 10 min de asteptare, vorbesc cu un nene, care a venit la mine cu aceeasi explicatie, si mi-a mai zis sa incerc si acasa la aerul meu conditionat(daca am) atunci cand sunt temperaturi joase sa dau drumu pe rece sa vedem ce se intampla :).Daca nici azi nu ar fi pornit atunci inseamna ca intr-adevar ar fi fost ceva probleme. Si mi-a mai zis ca e posibil sa plece si la temperaturi joase cand motorul s-ar incalzi indeajuns de mult, si nu stiu ce sonda de temperatura "citeste" temperatura optima pentru care compresorul va pleca.
Ideea este ca se intampla cum au zis ei. Si mai am inca 2 prieteni care la fel au patit, si surpriza azi le merge.
Prin experienta practica de azi, inclin sa dau dreptate serviceului.
Mugurel ai putea sa intrebi si tu specialistii din serviceul tau ce stiu despre aceasta problema?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 25-Noi-2005 11:27

Nu te contrazic, dar, prin experienta practica din ultimii 3 ani, de cand am Xsara, te asigur ca mie mi-a mers AC-ul si la -15 grade. Ca altfel nu aveam cum sa plec de pe loc la cat de aburite erau geamurile.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 25-Noi-2005 11:41

L-am intrebat daca doar la C4 se intampla chestia asta cu protectia.
Si el mi-a zis ca in mod normal cam la toate masinile ar trebui sa fie, cat de cat de generatie mai noua.

Mie mi s-au dezaburit geamurile in week-endul ala cu ninsoare nenorocita, cand am plecat si la drum lung, destul de repede, si surpriza aerul nu mergea.
Incearca sa urmaresti cand vine frigul daca intr-adevar porneste aerul. La tine turatia nu era mai ridicata cand porneai aerul, decat in mod normal?

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Problemuţe

Mesajde daria_na » Dum 04-Dec-2005 20:05

Ştie cineva să-mi spună de ce benzina CO 99 de la PETROM care are un conţinut de sulf mai mare, este mai slabă calitativ decât benzinele CO 99 sau 100 cu un conţinut mai mic de sulf tip OMV, MOL, ROMPETROL?
Numai conţinutul de sulf condiţionează calitatea benzinei?
În afară de performanţele motorului care probabil sunt mai slabe, poate cauza şi alte probleme?

Mulţumesc


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot