pornire dimineata

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 17-Apr-2010 22:15

Am gasit: DN O SD 310 e pentru Mercedes 2500D. Eu cred insa ca ar merge si la BX :roll:

Pentru Citroen BX catalogul indica astfel:
-la motorul de 1.9D se potrivesc codurile:
DN 0 SD 256 - merge si la Visa 1.8D
DN 0 SD 287
DN 0 SD 299A - merge si la Saxo 1.5D, Xantia 1.9D
DN 0 SD 326
DN 0 SD 325
Codurile de mai sus difera in functie de anu de fabricatie..etc..


Pentru BX 1.7TD, XM 2100TD, Xantia 1.9TD sau Xsara 1.9TD, se potriveste codul DN 0 SD 299
Ultima oară modificat Sâm 17-Apr-2010 22:17 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 17-Apr-2010 22:17

vezi ca e posibil sa mearga dar sa bata indiferent de cum reglezi avansul... nu stiu ce sa zic
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 18-Apr-2010 10:31

Si eu zic ca e posibil sa mearga..oricum le pun pe aparat de masurat...etc..
In general daca le bibilesti un pic merg cam orice model, de la Renault la Citroen la Mercedes..Opel.etc.. Dar evident ca nu e nimic sigur
Le-am luat pentru ca sunt noi sigilate si la 25 lei/buc nu au fost scumpe, mai ales ca sunt bosch made in france si nu india sau brazilia cum sunt majoritatea acum.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 18-Apr-2010 11:03

poti sa pui orice duze la bx/cx/xantia/xm, cu conditia sa aibe aceeasi forma, ca merg puse. problema este cum functioneaza, si... iti spun din experienta ca nu merg combinate asa cum iti vine, si ca difera doar o cifra, etc... eu la cx din cauza ca am pus alte duze, am avut constant bataie la ele, si am mai stricat si pistoanele din cauza amestecului sarac, sau ce s-o fi intamplat pe acolo. acuma... dupa cum ti-a spus si khan, nu e recomandat. totusi nu inteleg de ce te-ai incapatanat sa le cumperi doar pt ca au fost ieftine. mai bine le vinzi si iti cumperi unele corespunzatoare, ca nu sunt asa de scumpe. iar de masurat.... ce vrei sa masori la ele?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 18-Apr-2010 11:31

Forma e la fel si la astea care le-am luat. Scrie Bosch made in France, dar nu corespunde codul.Stiu ca pot sa nu mearga.Si chiar daca iau dupa codul de BX se pot intampla sa nu mearga.
Nu am luat de capul meu. Am luat unul in mana, am intrebat un domn in varsta (care mi-a facut mie chiuloasa mai demult)si mi-a zis ca mi le pune fara probleme. Are banc de proba. El acum doi ani mi le-a mai mesterit pe ale mele care erau terminate si merg si acum destul de bine.
Omul chiar stie si e cel mai bun din buzau la capitolul motoare diesel de generatie mai veche asa.

Per total, cu duzele e mai complicat. Chiar daca sunt noi si pt motorul respectiv, pot sa nu mearga.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 18-Apr-2010 19:41

Se pun pe aparat si se regleaza din unele saibi(nu stiu exact) sa pulverizeze toate aceeasi presiune. (parca la BX e 130 de bari pt Bosch si 115 pt Roto...parca asa mi-a zis daca tin eu bine minte.. :roll: )
Nu se umbla la pompa de injectie pt ca nu ai treaba cu pompa de injectie, ci cu injectorul.
Mi-a zis ca e imposbil sa bata motorul, daca el regleaza injectorul sa scoata exact cat trebuie, cat scrie in manual,etc.
Asta mi-a zis mecanicul(poate nu am inteles eu tot) si are zeci de ani experienta in motoare diesel, mai ales Peugeot.
Se poate pune orice duza care are aceeasi forma, de preferat sa fie frantuzeasca si sa fie Bosch pt pompa de injectie Bosch, dar merg si alte modele.
Nu se monteaza nicio duza direct pe masina,ci inainte trebuie probat injectorul pe banc la aparat. Asta pentru ca si daca are acelasi cod cu modelul masinii, poate sa nu mearga bine duza.
Duzele indiene si cele braziliene sunt proaste si mi-a spus sa ma feresc de ele pt ca nu garanteaza pt ele.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 18-Apr-2010 21:43

se pare ca ai inteles gresit.... nu bate motorul... o sa auzi batai de injectoare; nu e lucru cert, dar e posibil sa patesti asa; difera de la model la model, in functie de cod conul pe care etansaza, diametrul lui si unghiul, iar in functie de asta pulverizeaza intr-un anumit fel... le tarezi tu sa se deschida la 130, dar... ce faci cu restul? eu am avut problema asta la cx, si pana nu am pus duze originale nu am reusit sa o fac sa nu mai rapane; eu am pus bosch india si pe respectiva masina merg binemersi de 3 ani, si au costat 65 de lei bucata.
daca norocul tau e sa mearga ok, atunci este perfect.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Mie 07-Iul-2010 08:32

Salut! Am o problema asemanatoare, numai ca la mine nu porneste deloc cateodata. Am vazut ca are aer in furtunul care hraneste pompa cu motorina si cand este pornit motorul are multe bulinute de aer pe furtun iar cand e oprit se formeaza unele mari. Ma enerveaza ca are momente cand porneste bine si momente cand nu porneste deloc si-mi consum bateria incercand. Apropo... am avum niste momente foarte neplacute din cauza asta la rar si a 2-a oara intr-o benzinarie. Trebuie sa rezolv problema, nu vreau sa mai am asemenea momente jenante.

Sper sa fie din cauza aerului si nu a injectoarelor sau pompei pt. ca sunt low cu banii. Astept parerile voastre si pana atunci o sa verific pe unde trage aer. Trebuie sa mai adaug ca face asta cand motorul este cald, mai des.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mie 07-Iul-2010 10:44

la motorul meu ce diuze ar merge? sau neaparat trebuie sa dau un injector jos sa iau codul? nu de alta dar imi e scarba rau ....
macar spuneti-mi ce cheie imi trebuie sa il dau jos ca mi-e lene sa deschid capota sa vad :razz:
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 09-Iul-2010 21:58

@Silver, pe unde trage aer? verifica si refa etansarea, ar trebui sa fie ok dupa, nu are alta problema cred
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 10-Iul-2010 13:55

khan scrie:@Silver, pe unde trage aer? verifica si refa etansarea, ar trebui sa fie ok dupa, nu are alta problema cred


Da, de la asta cred ca era. Avea un colier care nu era bine strans, exact unde intra furtunul care vine de la rezervor in filtru.

Sper sa nu mai faca pt ca tot mai face o bula de aer dupa o peroada de timp dar nu cand este motorul in functiune


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen