Se pun pe aparat si se regleaza din unele saibi(nu stiu exact) sa pulverizeze toate aceeasi presiune. (parca la BX e 130 de bari pt Bosch si 115 pt Roto...parca asa mi-a zis daca tin eu bine minte..

)
Nu se umbla la pompa de injectie pt ca nu ai treaba cu pompa de injectie, ci cu injectorul.
Mi-a zis ca e imposbil sa bata motorul, daca el regleaza injectorul sa scoata exact cat trebuie, cat scrie in manual,etc.
Asta mi-a zis mecanicul(poate nu am inteles eu tot) si are zeci de ani experienta in motoare diesel, mai ales Peugeot.
Se poate pune orice duza care are aceeasi forma, de preferat sa fie frantuzeasca si sa fie Bosch pt pompa de injectie Bosch, dar merg si alte modele.
Nu se monteaza nicio duza direct pe masina,ci inainte trebuie probat injectorul pe banc la aparat. Asta pentru ca si daca are acelasi cod cu modelul masinii, poate sa nu mearga bine duza.
Duzele indiene si cele braziliene sunt proaste si mi-a spus sa ma feresc de ele pt ca nu garanteaza pt ele.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.