Plec de dimineata spre Champion, ATS am evitat din start pt ca mergeam degeaba si d-abia pe sapt viitoare eram programat.
Pe drum ce-mi zic, hai sa dau drumu la aer sa vedem ce si cum(temperatura, 6grade). Surpriza aerul merge, am facut si poze cu aerul dat drumu si cu el oprit precum si turatia care o are masina. Cand a pornit compresorul s-a simtit o vibratie in masina, paleta de la radiator a inceput sa invarta(am oprit dupa vreo 5 min de mers, am ridicat capota in mijlocul drumului

), ce mai, cum mergea asta vara asa mergea si acum. Se simtea aer rece serios nu cum se simtea zilele trecute.
Pun iar mana pe telefon sun iar la Champion, aceeasi explicatie. Am cerut si o explicatie tehnica, cica compresorul de aer are nu stiu ce protectie si in sub 3-5 grade nu porneste. Mi-au zis ceva de genul ca s-ar depune gheata nu stiu unde si nu stiu cum.
Telefon la ATS din nou, acum 2 min, dupa vreo 10 min de asteptare, vorbesc cu un nene, care a venit la mine cu aceeasi explicatie, si mi-a mai zis sa incerc si acasa la aerul meu conditionat(daca am) atunci cand sunt temperaturi joase sa dau drumu pe rece sa vedem ce se intampla

.Daca nici azi nu ar fi pornit atunci inseamna ca intr-adevar ar fi fost ceva probleme. Si mi-a mai zis ca e posibil sa plece si la temperaturi joase cand motorul s-ar incalzi indeajuns de mult, si nu stiu ce sonda de temperatura "citeste" temperatura optima pentru care compresorul va pleca.
Ideea este ca se intampla cum au zis ei. Si mai am inca 2 prieteni care la fel au patit, si surpriza azi le merge.
Prin experienta practica de azi, inclin sa dau dreptate serviceului.
Mugurel ai putea sa intrebi si tu specialistii din serviceul tau ce stiu despre aceasta problema?