C3 gpl
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 9
- Membru din: Lun 27-Apr-2009 10:32
- Localitate: Bucuresti
C3 gpl
am si eu o rug la voi: dc ma puteti sfatui in urmatoarea chestie: am un C3 1.1. benzina care are un consum cam mare 10% si as fi vrut sa-i pun instalatie de gaz. intrebarea este urmatoarea: care sunt avantajele si dazavantajele unei astfel de instalatii, este periculoasa??? merci anticipat
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca consumul ala e in Bucuresti, atunci e normal.
Avanatje si dezavanataje s-au mai discutat pe forum. Avantaj: pretul combustibilului, dar asteapta-te la un 12% in Bucuresti. Dezavantaje: pierzi din portbagaj sau pierzi roata de rezerva.
Avanatje si dezavanataje s-au mai discutat pe forum. Avantaj: pretul combustibilului, dar asteapta-te la un 12% in Bucuresti. Dezavantaje: pierzi din portbagaj sau pierzi roata de rezerva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Nu cred ca este cazul la C3 cu motor atat de mic de instalatie de GPL. Nu cred ca merita, apropo, te-ai interesat, cam ce costuri impune de montaj o astfel de instalatie?
In afara de dezavantajele mentionate de nicum, un motot de 1.1 benzina nu are cum sa iti "pape" peste 10% in conditii normale de rulaj. Consumul se calculeaza la mixt si rezultatul obtinut poate fi mai concludent. Daca si mixtul are valori atat de mari, peste 10%, poate fi si o problema de alta natura.
Ca un exemplu, un prieten are un Agila din 2000 cu motor de 1.2 benzina. Tot asa se vaita de consum urias, inclusiv cel mixt nu ii scadea sub 9% si problema a fost dintr-o componenta a calculatorului de bord, piesa care l-a dus la schimbarea lui. Cost aproximativ 500E.
Deci, parerea mea este sa revii cu o cifra si pt mixt.
In afara de dezavantajele mentionate de nicum, un motot de 1.1 benzina nu are cum sa iti "pape" peste 10% in conditii normale de rulaj. Consumul se calculeaza la mixt si rezultatul obtinut poate fi mai concludent. Daca si mixtul are valori atat de mari, peste 10%, poate fi si o problema de alta natura.
Ca un exemplu, un prieten are un Agila din 2000 cu motor de 1.2 benzina. Tot asa se vaita de consum urias, inclusiv cel mixt nu ii scadea sub 9% si problema a fost dintr-o componenta a calculatorului de bord, piesa care l-a dus la schimbarea lui. Cost aproximativ 500E.
Deci, parerea mea este sa revii cu o cifra si pt mixt.
-
- just curious
- Mesaje: 9
- Membru din: Lun 27-Apr-2009 10:32
- Localitate: Bucuresti
Eu in locul tau nu as opta pt instalatia GPL, dar nu vreau sa te influentez, este doar o parere personala.
Daca este montata la un service autorizat si instalatia este compatibila nu vad ce probleme poti avea.
Ai grija totusi sa ai toate actele necesare omologarii la RAR sa nu ai probleme.
Mie repet, nu imi surade niciodata ideea de GPL pe masina, iar investitia va fi amortizata intr-un timp destul de lung.
Daca este montata la un service autorizat si instalatia este compatibila nu vad ce probleme poti avea.
Ai grija totusi sa ai toate actele necesare omologarii la RAR sa nu ai probleme.
Mie repet, nu imi surade niciodata ideea de GPL pe masina, iar investitia va fi amortizata intr-un timp destul de lung.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu unul i-as pune gaz. uzura motorului... c'mon, doar nu o sa faci cu masina aia milionul de km. oricum, 200000 tine garantat. ale mele merg pe gaz si nu au nici pe dreaq; intr-adevar, nu poti sa ai si consum mic si performante (performante are, dar daca le utilizezi din plin consuma), dar la un condus decent, obtii un cost aproape la jumatate fata de benzina. la a mea, cu instalatie secventiala, la un mers cuminte, linistit, pe benzina ia 10 in oras si pe gaz ia 11-12, fiind motor 1.8; daca ma dau tare la ea, trage aproape ca pe benzina, dar si consuma, adica vreo 16-17; in exterior, pe benzina ia cam 7-8 iar pe gaz 8-9, la un mers destul de agresiv, dar pana la 120km/h; uleiul il schimb la minim 10000, si il scot aproape ca in prima zi, oricum mult mai curat decat daca as merge pe benzina; ca sa protejezi motorul, adaugi in benzina ulei 2T, cam 100ml/ la 20L, ca sa se unga supapele la pornire, sau cand mergi pe benzina. instalatia se pune destul de simplu, nu iti dezmembreaza aia masina, are ECU, deci poti sa iti faci ce soft vrei, dupa bunul plac. sa lasam la o parte replicile gen "explodeaza" sau mai stiu eu ce... daca erau periculoase, nu le mai vedeai in comert. tactica mea este ca decat un diesel care sa baraie, sa miroase dupa el, si cu costuri de intretinere mari, mai bine un benzinar elegant in mers, cu gaz. si de ce sa nu traga? mor cand aud replici: nu pune gaz ca si asa e motorul mic, si abia se taraste... tico si matiz cum merg binemersi cu motoare de 700 pe gaz? hai sa fim seriosi. nu cred ca e vreunul pe aici care are gaz, si spune ca nu mai trage masina; a... daca o reglezi la super consum sa pape 2% nu mai trage...
concluzia e ca daca vrei sa ii pui gaz pune-i, nu ai de ce sa te temi. alege o instalatie buna, si baga kilometrii apoi. uitasem... am pus gaz pe honda accord din 2008 a nasului meu, si este super multumit omul, iar masina merge de nu are treaba.
cred ca te pot ajuta cu un pret mult mai bun in craiova, dar o sa intreb tocmai luni, acum sunt plecat. stiu ca una secventiala era in jur de 1800 de lei iar daca vroiai rezervor toroidal mai costa inca 200-250 in plus. tea anunt luni si iti spun pretul ecact.
concluzia e ca daca vrei sa ii pui gaz pune-i, nu ai de ce sa te temi. alege o instalatie buna, si baga kilometrii apoi. uitasem... am pus gaz pe honda accord din 2008 a nasului meu, si este super multumit omul, iar masina merge de nu are treaba.
cred ca te pot ajuta cu un pret mult mai bun in craiova, dar o sa intreb tocmai luni, acum sunt plecat. stiu ca una secventiala era in jur de 1800 de lei iar daca vroiai rezervor toroidal mai costa inca 200-250 in plus. tea anunt luni si iti spun pretul ecact.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Consumul de 10% in bucuresti chiar si pt motor de 1.1 cred ca e unul destul de normal. E bucuresti totusi...si daca te duci la servici cu ea si prinzi si orele de varf..
Legat de gaz, depinde cat de mult mergi cu masina ca sa ai timp sa iti amortizezi investitia. Fa un calcul.
bafta.
Legat de gaz, depinde cat de mult mergi cu masina ca sa ai timp sa iti amortizezi investitia. Fa un calcul.
bafta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu