Atelier Citroen SC.TOTCITRO Serv.SRL
Moderator: Echipa Tehnica
Felicitari TOTCITRO Serv!
Doresc sa felicit si sa multumesc fam. Stan pentru calitatea si profesionalismul lor.
In urma fiecarei interventii am ramas placut surprins de modul de lucru, de calitatea operatiilor in conditiile unor tarife competitive. Orice problema am avut, cat de mica, a primit o rezolvare.
Recomand fara ezitare atelierul.
In cazul meu, D-l Cristi si Mihai Stan au dat dovada de disponibilitate maxima.
Desi locuiesc in Bucuresti prefer sa parcurg distanta pana la Ploiesti din motivele precizate mai sus.
Va doresc numai succese in continuare!
In urma fiecarei interventii am ramas placut surprins de modul de lucru, de calitatea operatiilor in conditiile unor tarife competitive. Orice problema am avut, cat de mica, a primit o rezolvare.
Recomand fara ezitare atelierul.
In cazul meu, D-l Cristi si Mihai Stan au dat dovada de disponibilitate maxima.
Desi locuiesc in Bucuresti prefer sa parcurg distanta pana la Ploiesti din motivele precizate mai sus.
Va doresc numai succese in continuare!
Citroen BX 1,9 Diesel seria 2, '85
Apelez aici, la dvs, pentru ca in Ct n-am gasit pe nimeni care sa se priceapa. C3 Pluriel, climatronic defect. La inceput mergea aiurea, compresorul de clima se oprea si pornea cand vroia el, ventilatorul de habitaclu mergea la fel, aproape cum vroia. La comenzi raspundea cam aiurea, treptele de viteza ale ventilatorului nu se mai modificau cum trebuie. Pe afisajul climei totul arata functional. Acum a murit de tot. Adica ventilatorul merge, dar merge foooarte incet, nu se simte ca ar baga aer. dar de invartit se invarte, la o viteza constanta si foarte redusa. Afisajul arata in continuare normal, ca si cum totul ar functiona. Am desfacut cum m-am priceput, am scos si ventilatorul. Acesta functioneaza perfect alimentat direct la baterie, deci defectul n-ar fi de aici. Rezistenta de turatie(nu garantez ca aceasta este denumirea exacta), o piesa din spatele torpedoului, alcatuita dintr-un montaj electronic si un radiator a fost schimbata cu una noua si tot degeaba. Am luat-o razna rascolind pe internet si intreband "mecanici" prin Ct. Nimeni n-a stiut sa-mi zica ce sa repar/schimb.
Incerc aici, poate ma ajutati in vreun fel. Drum prin Ploiesti nu am in perioada asta ca as fi venit direct la atelier. Poate ma ajutati, macar cu un sfat.
Incerc aici, poate ma ajutati in vreun fel. Drum prin Ploiesti nu am in perioada asta ca as fi venit direct la atelier. Poate ma ajutati, macar cu un sfat.
salut eu sunt nou in club dar am citit toate mesajele de lauda la adresa voastra cu service-ul vostru, si ma gandeam sa va fac o intrebare,in legatura cu niste piese vazand ca va ocupati si cu partea hidraulica de la citroen. cat ar costa o caseta de directie si sferele hidraulice la un bx?. si sa va explic dece. eu stau in italia si lucrez ca sofer la o firma de curierat -tip dhl- unul din clienti nostri este o firma ce se ocupa de refacut sau rectificat casete de directie si suspensi hidraulice de toate tipurile de masini . si acolo am vazut si sfere de citroen. si ma gandeam ca va intereseaza,vazand ca cei mai multi clienti ii aveti cu citroene modele mai vechi. sa va dau un exemplu . am un prieten in tara care are un fiat multipla si ii sa stricat caseta de directie, a fost la reprezentanta si ia-u cerut 600 eur pe noua sau 435 eur pe refacuta. iar eu i-am luato de aici cu 298 eur refacuta. care este ca si noua . de fapt este totul nou in ea decat carcasa ramane veche. daca sunteti interesati ..... vorbim.
pastrama scrie:Apelez aici, la dvs, pentru ca in Ct n-am gasit pe nimeni care sa se priceapa. C3 Pluriel, climatronic defect. La inceput mergea aiurea, compresorul de clima se oprea si pornea cand vroia el, ventilatorul de habitaclu mergea la fel, aproape cum vroia. La comenzi raspundea cam aiurea, treptele de viteza ale ventilatorului nu se mai modificau cum trebuie. Pe afisajul climei totul arata functional. Acum a murit de tot. Adica ventilatorul merge, dar merge foooarte incet, nu se simte ca ar baga aer. dar de invartit se invarte, la o viteza constanta si foarte redusa. Afisajul arata in continuare normal, ca si cum totul ar functiona. Am desfacut cum m-am priceput, am scos si ventilatorul. Acesta functioneaza perfect alimentat direct la baterie, deci defectul n-ar fi de aici. Rezistenta de turatie(nu garantez ca aceasta este denumirea exacta), o piesa din spatele torpedoului, alcatuita dintr-un montaj electronic si un radiator a fost schimbata cu una noua si tot degeaba. Am luat-o razna rascolind pe internet si intreband "mecanici" prin Ct. Nimeni n-a stiut sa-mi zica ce sa repar/schimb.
Incerc aici, poate ma ajutati in vreun fel. Drum prin Ploiesti nu am in perioada asta ca as fi venit direct la atelier. Poate ma ajutati, macar cu un sfat.
mda foarte interesant , ati verificat si cablajul ? cu toate ca ar fi interesant de dat comenzi peste panoul de comanda cu lexia

nu prea am lucrat la instalatii de aer conditionat de obicei trimiteam la un "specialist" , insa treaba cu decuplat/cuplat compresorul, se intampla cand este prea mult freon + inca cateva cauze care pot provoca acest comportament , dar asta un frigotehnist poate spune exact dupa ce verifica instalatia !
Din pacate nu am avut multe c3`uri cu climatronic ca sa ne putem baga degetele , eventual poate cu probleme similare sa`i fi gasit rezolvare , dar oricum de la masina la masina sunt diverse rezolvari .
Imi cer scuze ca nu pot da o "diagnoza" la rece , sau macar un punct de plecare sa stiti de unde sa o apucati , o sa ma interesez si eu de acest fenomen , daca gasim ceva va voi anunta prin mp !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
mage scrie:salut eu sunt nou in club dar am citit toate mesajele de lauda la adresa voastra cu service-ul vostru, si ma gandeam sa va fac o intrebare,in legatura cu niste piese vazand ca va ocupati si cu partea hidraulica de la citroen. cat ar costa o caseta de directie si sferele hidraulice la un bx?. si sa va explic dece. eu stau in italia si lucrez ca sofer la o firma de curierat -tip dhl- unul din clienti nostri este o firma ce se ocupa de refacut sau rectificat casete de directie si suspensi hidraulice de toate tipurile de masini . si acolo am vazut si sfere de citroen. si ma gandeam ca va intereseaza,vazand ca cei mai multi clienti ii aveti cu citroene modele mai vechi. sa va dau un exemplu . am un prieten in tara care are un fiat multipla si ii sa stricat caseta de directie, a fost la reprezentanta si ia-u cerut 600 eur pe noua sau 435 eur pe refacuta. iar eu i-am luato de aici cu 298 eur refacuta. care este ca si noua . de fapt este totul nou in ea decat carcasa ramane veche. daca sunteti interesati ..... vorbim.
buna ziua , multumim pt buna intentie , o sfera noua ifhs costa in jur de 200 de ron , iar reconditionat 50 de ron, cat despre casetele de directie se uzeaza greutz si de obicei un kit de reparatie pentru ele este undeva in jur de 160 de ron(pentru piesa ce este stricata ) asadar nu cred ca este necesar atat deranj pentru o suma mica , daca vom intampina probleme va vom contacta !
Multumesc frumos !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- Sergiu-Mihai
- pasionat
- Mesaje: 211
- Membru din: Dum 13-Ian-2008 16:33
- Localitate: Bucuresti
Nu prea facem , dar avand in vedere ca e rugaminte de la un citroenist
aruncam un ochi , insa saptamana asta nu pot garanta nimic ... ne auzim la un telefon , probabil este vr`un simering de planetara care face "fitze"
Mersi sergiu , sa fie


Mersi sergiu , sa fie

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
m si eu o problema asemanatoare: sa va explic. ieri am plecat cu masina full de bagaje, bancheta din spatele scaunului de la sofer rabatata, bagaje si colo si colo. Cand am vrut repun scaunul pe pozitie, spatarul nu se ducea pana la capat, asa ca am fortat un pic si l-am impins.
Mare greseala: acum nu mai merge sa reglez spatarul scaunului din maneta aia de mai jos, a ramas intr-o pozitie de te doare capu, zici ca sunt taximetrist din ala de se uita prin volan. De rabatat, din clema de pe spatar merge, ca sa intre lumea in spate. Merg sinele, merge tot, doar spatarul din maneta aia de la imbinare nu mai merge sa il reglez. Apas pe ea si nimic...Mai mult, partea din dreapta a scaunului se balanseaza un pic, deci nu e prinsa ca lumea pe pozitie... HELP
Mare greseala: acum nu mai merge sa reglez spatarul scaunului din maneta aia de mai jos, a ramas intr-o pozitie de te doare capu, zici ca sunt taximetrist din ala de se uita prin volan. De rabatat, din clema de pe spatar merge, ca sa intre lumea in spate. Merg sinele, merge tot, doar spatarul din maneta aia de la imbinare nu mai merge sa il reglez. Apas pe ea si nimic...Mai mult, partea din dreapta a scaunului se balanseaza un pic, deci nu e prinsa ca lumea pe pozitie... HELP
Probleme ambreiaj
Buna ziua. Ambreiajul meu tremura putin la plecarea de pe loc, dar cand opresc motorul tremura toata masina. Am inteles ca trebuie schimbata si volanta. Este vorba de un C4 berlina, 1.6 HDI, 110 cp, 2007.
Se poate face aceasta operatiune la dvs ? Un pret aproximativ ?
Se poate face aceasta operatiune la dvs ? Un pret aproximativ ?
Înapoi la “Service-uri independente”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu