A inceput de ceva vreme, tacanitul la semnalizare sa se succeada mai rapir.
Presupun ca este releul de semnalizare.
Ma insel sau nu? Daca el este, unde ar fi situat si cam cat ar costa unul nou?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Semnalizare grabita
Moderator: Echipa Tehnica
Semnalizare grabita
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Asa cum spune si Hippo, verifica becurile, de obicei cand se arde unul se "grabeste" semnalizarea.
Mai poate fi un contact prost in soclul becului sau un scurt acolo, bine ar fi sa scoateti becurile sa va uitati daca nu sunt contactele oxidate.
Mai poate fi un contact prost in soclul becului sau un scurt acolo, bine ar fi sa scoateti becurile sa va uitati daca nu sunt contactele oxidate.
Ultima oară modificat Dum 05-Sep-2010 12:02 de către silviu_79, modificat 1 dată în total.
Am observat ca atunci cand se aprindea becul de semnalizare, scadea intensitatea becului de pozitie. Am desfacut lampa. Cele 2 becuri prezentau un praf albicios pe partea metalica, ca si cand 2-a scurs lichid pe ele ce apoi s-a rvaporat. Deasemenea mufa care intra in priza stopul, prezenta plasticul topit putin in dreptul unuia dintre picioruse.
Am dat totul cu spray de contacte, am curatat, montat totul la loc si acum merge. Ma tem insa ca am inlaturat efectul, nu si cauza.
Concluzia este ca ori imi intra apa pe undeva, ori mufa de intrare nemaifiind cea originala (fusese schimbata pentru a se potrivi cu mufa stopului cu leduri-care intre timp s-a stricat si nu am avut timp sa il repar), nu se potriveste perfect cu cea de pe stop (cel original).
Am dat totul cu spray de contacte, am curatat, montat totul la loc si acum merge. Ma tem insa ca am inlaturat efectul, nu si cauza.
Concluzia este ca ori imi intra apa pe undeva, ori mufa de intrare nemaifiind cea originala (fusese schimbata pentru a se potrivi cu mufa stopului cu leduri-care intre timp s-a stricat si nu am avut timp sa il repar), nu se potriveste perfect cu cea de pe stop (cel original).
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Azi nu am avut ce face si am desfacut si celalalt stop. Mare greseala. Acolo cam toate contactele ereau umede si pline de rugina. Concluzia..imi intra apa. Intrebarea mea este gasesc eu undeva sa cumpar cheder de etansare si sa il lipesc in locul celui actual? ..sau mai bine iau niste mastic si aplic intre caroserie si cheder?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Semnalizare grabita
http://img375.imageshack.us/img375/7255/15625693.jpg - ai oxizi la contacte si de acolo si beleaua ta. Dai dupa curatare cu vazelina sau cu http://img840.imageshack.us/img840/3363/uleiteflon.jpg Daca intra apa, normal ar trebui sa aiba loc si de iesire. Condens ? tot ce se poate dar ma mira si de ce se formeaza.. Poti etansa cu silicon spec. pentru apa folosit la etansari sanitare.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Semnalizare grabita
Al 2-lea spray este cu ulei special antioxidare cu teflon. Se gasesc in comert si nu sunt scumpe. De la oxizii se incalzesc contactele .
Etansarea am facut-o. problema a fost insa oxidarea contactelor, pe care am rezolvat-o. Problema este ca plasticul din jurul la piciorusul de nul de la mufa stopului dreapta. Deci acea mufa trebuie schimbata si am inteles ca noua nu voi gasi. (o parte vine cu cablajul iar cealalta vine cu stopul). Deci va trebui sa caut la dezmembrari. sau poate ca are cineva de vanzare?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Re: Semnalizare grabita
bogdan78 scrie:A inceput de ceva vreme, tacanitul la semnalizare sa se succeada mai rapir.
Presupun ca este releul de semnalizare.
Ma insel sau nu? Daca el este, unde ar fi situat si cam cat ar costa unul nou?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Si la mine se auzea ticaitul rapid al releului de semnalizare pana cand am schimbat un bec ars.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats