salutare
Am si eu o problema mare cu aprinderea la un ZX 1.8i
Mai exact, acum vreo luna s-a ars, a iesit fum din "delcou" si ars a fost, mai intai motorul vibra ff tare, iar ulterior a iesit fum.(supraincalzire)
Am schimbat cu unul nou, am pus bujii noi si astazi , iarasi aceeasi chestie, a vibrat putin motorul si dupa aia fum innecacios de plastic. Si s-a oprit motorul.
Ce credeti ca e de vina? eu unul nu stiu ce sa mai cred. Sa fie fisele? daca sunt fisele de ce o luna a mers motorul ff bine? Si asa deodata sa se intample toate astea?
multumesc, astept parerile voastre
probleme mari aprindere
Moderator: Echipa Tehnica
probleme mari aprindere
Respectul se castiga, nu se impune ...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda....
dupa ce ai pus bobina cea noua, a mers corect motorul? sau cam in 2 pistoane? sau mergea bine si totusi avea momente cand mergea imprastiat?
eu banuiesc ca ai probleme la ECU, si din cauza aluia ti s-a parlit bobina. ori, alternatorul incarca foarte foarte mult, dar nu prea cred, pt ca pocneau si becurile, si fierbea si bateria. daca te pricei putin la masuratori cu multimetrul, te pot ghida ce si cum sa verifici. mai mult nu pot face, pt ca suntem prea departe. daca erai mai aproape de mine, ti-o rezolvam sigur, pt ca am patit si eu porcaria asta, dar la mine totusi mergea in 2 pistoane, nu se oprea. ai cumva gpl pe masina? si daca da, ce fel de instalatie?
pana una alta raspunde-mi la intrebarile de mai sus, si mai vedem apoi ce se poate scobi.
dupa ce ai pus bobina cea noua, a mers corect motorul? sau cam in 2 pistoane? sau mergea bine si totusi avea momente cand mergea imprastiat?
eu banuiesc ca ai probleme la ECU, si din cauza aluia ti s-a parlit bobina. ori, alternatorul incarca foarte foarte mult, dar nu prea cred, pt ca pocneau si becurile, si fierbea si bateria. daca te pricei putin la masuratori cu multimetrul, te pot ghida ce si cum sa verifici. mai mult nu pot face, pt ca suntem prea departe. daca erai mai aproape de mine, ti-o rezolvam sigur, pt ca am patit si eu porcaria asta, dar la mine totusi mergea in 2 pistoane, nu se oprea. ai cumva gpl pe masina? si daca da, ce fel de instalatie?
pana una alta raspunde-mi la intrebarile de mai sus, si mai vedem apoi ce se poate scobi.
mersi pentru sfaturi, le iau pe rand:
- avand in vedere ca masina a mers 14 ani pe GPL, injectoarele mai fac ceva figuri, in sensul ca se mai ineca la o accelerare mai brusca. Dar asta nu cred sa fie simptoma electrica.
- dupa ce am montat bobina noua, motorul si-a revenit, toate 4 pistoanele lucrau (am probat). Pe GPL mergea chiar ff bine, fara sa am probleme la accelerare sau alte chestii.
Luni am chemat un electrician auto bun, care a mai reparat masini frantuzesti si o sa-i sugerez sa imi masoare ce ati spus voi mai sus.
In legatura cu ECU, sper sa nu fie asta, si cred ca nu e asta de vina atata timp cat motorul mergea bine!? Bateria nu e cursa, becurile sunt la locul lor nearse.
Instalatia de GPL este Landi Renzo, are peste 14 ani vechime, este de tip secvential, cu calculator pt sonda Lambda (sper sa fi zis bine) si desi este trecuta de valabilitate inca mai merge destul de bine.
Am sa verific alternatorul si sa vad pe unde-i "modulatorul" ala, poate se poate verifica. Alte idei? Am mai vazut pe net ca as avea si un fel de senzor de impulsuri de la arborele cotit?
mersi
- avand in vedere ca masina a mers 14 ani pe GPL, injectoarele mai fac ceva figuri, in sensul ca se mai ineca la o accelerare mai brusca. Dar asta nu cred sa fie simptoma electrica.
- dupa ce am montat bobina noua, motorul si-a revenit, toate 4 pistoanele lucrau (am probat). Pe GPL mergea chiar ff bine, fara sa am probleme la accelerare sau alte chestii.
Luni am chemat un electrician auto bun, care a mai reparat masini frantuzesti si o sa-i sugerez sa imi masoare ce ati spus voi mai sus.
In legatura cu ECU, sper sa nu fie asta, si cred ca nu e asta de vina atata timp cat motorul mergea bine!? Bateria nu e cursa, becurile sunt la locul lor nearse.
Instalatia de GPL este Landi Renzo, are peste 14 ani vechime, este de tip secvential, cu calculator pt sonda Lambda (sper sa fi zis bine) si desi este trecuta de valabilitate inca mai merge destul de bine.
Am sa verific alternatorul si sa vad pe unde-i "modulatorul" ala, poate se poate verifica. Alte idei? Am mai vazut pe net ca as avea si un fel de senzor de impulsuri de la arborele cotit?
mersi
Respectul se castiga, nu se impune ...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
esti sigur ca e secventiala? eu banuiesc ca la mine s-a parlit ecu din cauza calculatorului de la gpl
si eu am tot secventiala; nu am putut sa fiu sigur de asta pt ca nu am mai gasit pe nimeni cu acest motor cu probleme similare si cu instalatiie secventiala, dar in schimb am auzit de multe alte masini cu ecu crapat din cauza instalatiei secventiale; eu de cand am reparat-o am mers numai pe benzina pt ca pe gaz nu reusesc sa o reglez calumea, si chiar ma batea gandul sa o dau jos si sa pun o instalatie normala pe ea ca sa nu mai am dureri de cap. verifica ce ti-am zis, si mai povestim apoi. mie mi-au spus mai multi sa am grija cu secventiala pentru ca face "minuni". oricum, sa speram ca nu este ecu, dar... treaba sta cam in felul urmator: bobina este comandata direct de ecu; de la fise nu are ce sa pateasca, si singura posibilitate in afara de ecu ar fi tensiune prea mare; pana la urma, daca este de la ecu, mi-l trimiti prin posta si incerc sa vad ce e cu el, daca nu gasesti pe nimeni care sa te poata ajuta. si un tester ar fi bnievenit...
ia uita-te peste topicul asta si vezi daca corespunde codul de la ecu cu al tau: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... highlight=

ia uita-te peste topicul asta si vezi daca corespunde codul de la ecu cu al tau: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... highlight=
instalatia pana la urma cred ca nu e secventiala.
Nu ma pricep asa de bine, dar daca stau sa ma gandesc, tatal meu are una secventiala si e ceva mai complexa decat a mea.
Eu am butelia, vaporizorul (pulmonul) un micicalculator si alimentarea cu GPL se face direct la clapeta ce acceleratie printr-un singur furtun simplu, fara sa aiba vreun robinet pe el. Pe pulmon mai am montat un motoras "pas-cu-pas", practic e o electrovalva, care trebuie curatata o data la cateva luni , presupun ca asta regleaza relantiul.
Astazi am intrebat pe cei de la GPL (service-ul GPL cu care am mai colaborat) daca are vreo treaba instalatia GPL cu problema mea; si mi-au zis un NU hotarat. Nu are nici o treaba una cu alta. Asadar e posibil sa fie alta cauza.
Imi pare rau dj01fad ca nu-ti merge pe GPL, pentru ca intradevar ai face o treaba buna. Mie personal masina asta dupa atata timp rulata pe gpl, mi se pare ca merge mult mai bine pe gaz.
din mufa de la bobina se duc vreo 2 fire dedesubt, in partea inferioara a motorului (spatele motorului), sa inteleg ca acele fire se duc la ECU? (ECU tot in partea aia este, dar is atat de multe fire peacolo ...) Ma gandeam ca acolo dedesubt firele se duc la vreun modulator ceva ... nu direct la ECU.
Deasemenea din bobina pe langa firele mentionate mai sus, mai am un fir care se duce la alternator. Posibil sa mai fie unul care sa se duca la calculatorul de GPL.
Prima bobina arsa (cea originala) a fost in perioada cand am mers numai pe benzina (~ 2 ani), ulterior am decis sa reiau GPL-ul din lipsa de fonduri; de aceea am si zis ca nu cred ca e GPL-ul de vina.
vom vedea

Eu am butelia, vaporizorul (pulmonul) un micicalculator si alimentarea cu GPL se face direct la clapeta ce acceleratie printr-un singur furtun simplu, fara sa aiba vreun robinet pe el. Pe pulmon mai am montat un motoras "pas-cu-pas", practic e o electrovalva, care trebuie curatata o data la cateva luni , presupun ca asta regleaza relantiul.
Astazi am intrebat pe cei de la GPL (service-ul GPL cu care am mai colaborat) daca are vreo treaba instalatia GPL cu problema mea; si mi-au zis un NU hotarat. Nu are nici o treaba una cu alta. Asadar e posibil sa fie alta cauza.
Imi pare rau dj01fad ca nu-ti merge pe GPL, pentru ca intradevar ai face o treaba buna. Mie personal masina asta dupa atata timp rulata pe gpl, mi se pare ca merge mult mai bine pe gaz.
din mufa de la bobina se duc vreo 2 fire dedesubt, in partea inferioara a motorului (spatele motorului), sa inteleg ca acele fire se duc la ECU? (ECU tot in partea aia este, dar is atat de multe fire peacolo ...) Ma gandeam ca acolo dedesubt firele se duc la vreun modulator ceva ... nu direct la ECU.
Deasemenea din bobina pe langa firele mentionate mai sus, mai am un fir care se duce la alternator. Posibil sa mai fie unul care sa se duca la calculatorul de GPL.
Prima bobina arsa (cea originala) a fost in perioada cand am mers numai pe benzina (~ 2 ani), ulterior am decis sa reiau GPL-ul din lipsa de fonduri; de aceea am si zis ca nu cred ca e GPL-ul de vina.
vom vedea
Respectul se castiga, nu se impune ...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu am spus ca nu merge pe gpl, am spus ca merg eu pe benzina. nu merg pe gpl pt ca nu imi place cum merge, si nu au reusit sa mi-o regleze pe placul meu. oricum, la 10 cat consuma, sunt multumit. pe gaz ia cam 14...
da, a mea e secventiala, si e legata si la injectoare, si la bobina... cam peste tot. o idiotenie.
da, a mea e secventiala, si e legata si la injectoare, si la bobina... cam peste tot. o idiotenie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO