suspensie spate xsara picasso 2,0 hdi 2003

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

suspensie spate xsara picasso 2,0 hdi 2003

Mesajde murgaco » Lun 13-Sep-2010 21:53

salut,
am si eu o problema cu picasso-ul meu. suspensia spate este foarte moale, cand trec prin gropi/denivelari se aude o bataie puternica in spate. credeam ca este vina telescoapelor si le-am schimbat. am optat pt telescoapele pe gas, sacs ceva de genul asta dar problema nu a disparut. a mai ramas bara de torsiune. se poate regla cumva sau ar trebui sa o schimb. m-am uitat putin sub masina sa vad unde bate, ma asteptam sa gasesc niste tampoane de cauciuc dar nimic. sa cam indoit tabla cat a batut..... a mai avut cineva problema asta? cum se poate rezolva?

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 14-Sep-2010 09:35

La mine sunt 2 tampoane, dar oricum nu cred ca ar trebui sa atinga. Si la mine uneori cand este foarte incarcata mai atinge.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

Mesajde murgaco » Sâm 18-Sep-2010 23:02

problema e ca la mine atinge chiar daca sunt singur in masina si nu am bagaj deloc.
chiar nu stie nimeni cum s-ar putea rezolva aceasta problema?

Avatar utilizator
mariuss
pasionat
Mesaje: 369
Membru din: Lun 19-Dec-2005 18:49
Localitate: Slatina,Olt

Mesajde mariuss » Dum 19-Sep-2010 14:19

In ce bate? sa nu fie rulmentii de la punte stricati.Sau...s-a umblat acolo si s-a modificat inaltimea spate si ating tampoanele in brat.
Sau vreunul din tampoanele de la punte rupt. Pune niste poze cu puntea spate si cu 2 persoane in masina.
^
^

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

Mesajde murgaco » Lun 20-Sep-2010 18:25

am venit cu pozele.
cand masina este goala distanta dintre roata si aripaeste de 6,5cm iar incarcata cu 2 persoane 180kg aproximativ se lasa cu 3 cm.
in a treia poza am incercat sa prind partile care se ating in momentul cand trec peste denivelari/gropi
Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 20-Sep-2010 18:41

Ciudat, mie nu imi atinge, desi nu mai am spatiu mai deloc, nici cand e goala. Cand e incarcata cu 200kg, roata intra cam 2cm sub tabla.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Mar 21-Sep-2010 17:39

Salut. am urmarit ce s-a scris .si eu am oarecum aceiasi problema (bine la mine nu este asa grav) dar, am observat ca se lasa masina (dar cu soacra si cumnata una are 100 si cumnata 90 plus bagaje). Dar la service a spus ca este normal :shock: cica este mai slaba de spate .la tine lipseste tamponul pe care ar trebui sa se sprijine masina, cind este incarcata s-au cind dai in groapa .Eu mai cred ca dupa un anumit timp si daca mergi mai icarcat s-au pe drumuri proaste se slabesc barele de torsiune. parerea mea.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 22-Sep-2010 23:54

ar fi interesant de aflat modul de functionare si la cat se uzeaza barele de torsiune.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

...

Mesajde murgaco » Joi 23-Sep-2010 21:12

nu stiu daca este normal sau nu dar cred ca ar trebui sa fie un mod prin care sa se intareasca bara de torsiune. fiind o masina familiara cred ca cine a proiectato a luat in considerare si faptul ca o sa fie incarcata. nu cred ca daca pun 200 de kg in spate (cu pasageri cu tot) suspensia sa bata in tampoane. in tampoane ar trebui sa atinga doar cand este f incarcata peste limita trecuta in carte. parerea mea...

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Vin 24-Sep-2010 13:09

Da ai dreptate, dar din ce am vazut in poze tu nu mai ai tampoane,asa dar in loc sa stea masina incarcata aproape pe tampoane articulatia este "data peste cap"( ceva de genul ca atunci cind tragi de un ac de siguranta si la un moment dat observi ca s-a largit)

asa se intimpla si la masinile cu arcuri normale (spirala).dupa un anumit timp si carat arcurile slabesc, degeaba schimbi amortizoarele, nu rezolvi nimic. am incercat si eu am pus amortizoare foarte rigide si atunci cind masina era incarcata se comporta foarte naspa](*,) bine era alta marca de masina

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

Mesajde murgaco » Dum 26-Sep-2010 18:52

dar cum s-ar putea rezolva aceasta problema? trebiue schimbata bara de torsiune?

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Lun 27-Sep-2010 12:48

PAI CRED CA DA SI SUNT 2 BARE DE TORSIUNE

murgaco
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 13-Sep-2010 21:26
Localitate: Roma
Contact:

Mesajde murgaco » Lun 27-Sep-2010 18:05

sa nteleg ca sunt 2 tipuri de bari de torsiune? care ar fi mai buna? sti si ceva preturi?
tampoanele care imi llipsesc stie cineva cat sunt de groase si care este sistemul de fixare?

multumesc

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 27-Sep-2010 19:58

N-ai inteles bine: sunt 2 bare de torsiune pe puntea spate, una pentru roata din stanga si una pentru roata din dreapta. Si mai poate exista si o bara stabilizatoare, prin mijlocul puntii, nu stiu daca e cazul si la Picasso.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

marocanu
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Mar 02-Feb-2010 16:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde marocanu » Lun 27-Sep-2010 22:04

foarte corect am demontat la mine si pe fiecare roata este cite o bara de torsiune.si pe misloc este bara stabilizatoare .DAR nu prea este de schimbat in spatele blocului este destul de greu si foarte delicat.daca nu o faci bine masina sta strimba,poate topai,pot bate amortizoarela in cap si nu in ultimul rind poate face rulmentii praf(cei din punte)si tampoanele cred ca se gasesc in magazin.Khan poate ne ajuti ??


Înapoi la “Suspensie - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen