C 6
Moderator: Echipa Tehnica
Cata benzina iti permiti sa consumi lunar si la ce valoare devine consumul o problema pentru tine? Pe mine ma omoara 11 in oras, chiar si la 29500 litrul. Avand in vedere ca noile modele diesel consuma mai mai putin si au performante apropiate de un benzinar nu cred ca e un dezavantaj.
Seria 5 de la BMW (in speta 535 d) scoate aproape 300 bhp dintr-un diesel. Iti inchipui cam in ce hal fuge o masina cu 300 bhp si un cuplu de neam prost de diesel. Conduci atat de bine incat nu-ti ajung 300 de cai ? Ai nevoie de AMG, Hartge, Hamman, M5, M6 ?
Preturile par mari la C6, dar masina arata superb si face parte dintr-o clasa superioara. Este normal sa coste mai mult. Trebuie sa vedem preturile pentru Romania si sa ii lasam timp sa demonstreze ca merita acesti bani.
In incheiere, apropo de mertz, ti-ai pus intrebarea de ce un mertz de 10 - 15 ani costa de 2, 3 ori mai mult decat un Citroen la fel de batran ? sau de ce Laguna II din 2001, 2002 costa la jumate fata de un model 2004 ? DC masinile frantuzesti nu au pret ? Dc 607 a cazut asa mult la pret in timp ce un S Classe din acelasi an isi mentine o valoare ridicata ? Mediteaza putin la asta....
Sper ca noile modele sa aduca un suflu nou marcii Citroen si sa o aseze pe o treapta superioara alaturi de greii industriei auto.
Seria 5 de la BMW (in speta 535 d) scoate aproape 300 bhp dintr-un diesel. Iti inchipui cam in ce hal fuge o masina cu 300 bhp si un cuplu de neam prost de diesel. Conduci atat de bine incat nu-ti ajung 300 de cai ? Ai nevoie de AMG, Hartge, Hamman, M5, M6 ?
Preturile par mari la C6, dar masina arata superb si face parte dintr-o clasa superioara. Este normal sa coste mai mult. Trebuie sa vedem preturile pentru Romania si sa ii lasam timp sa demonstreze ca merita acesti bani.
In incheiere, apropo de mertz, ti-ai pus intrebarea de ce un mertz de 10 - 15 ani costa de 2, 3 ori mai mult decat un Citroen la fel de batran ? sau de ce Laguna II din 2001, 2002 costa la jumate fata de un model 2004 ? DC masinile frantuzesti nu au pret ? Dc 607 a cazut asa mult la pret in timp ce un S Classe din acelasi an isi mentine o valoare ridicata ? Mediteaza putin la asta....
Sper ca noile modele sa aduca un suflu nou marcii Citroen si sa o aseze pe o treapta superioara alaturi de greii industriei auto.
Oamenii care au bani de C6 nu cred ca se mai incurca la cateva zeci de mii pe suta de kilometru, diferenta dintre benzina si diesel. Pentru oameni normali, insa, apar probleme. Masina mea consuma 150.000 la o suta de km in oras, iar un amic cu Peugeot 405 consuma cam 450.000 (15 la suta, are consumul usor cam mare, dar nu a putut sa-l regleze...). Cum vi se pare diferenta?
Chestia cu frantuzesti/nemtesti cred ca azi nu mai e asa acuta. Acum doua decenii, masinile nemtesti erau mai fiabile, azi cred ca au pierdut ritmul cu altele (japoneze) sau se apropie mult de altele (frantuzesti).
Cititi forumuri cu masini mai noi sa vedeti ca toate au cam aceleasi probleme, fara deosebire de nationalitate, vorba raposatului (de fapt, nici nu mai au nationalitate, pentru ca productia este internationalizata).
Cat priveste devalorizarea frantuzoaicelor, iarasi e de comentat. Am auzit din multe parti ca Peugeot-ul 607 e o masina foarte de incredere, comparabila cu nemtoaicele. De ce sa dau dublu pe o nemtoaica? Crede cineva ca e de doua ori mai buna? Aiurea! La astfel de masini ce schimbi? Placute de frana, un disc de ambreiaj, mici chestii de amanunt, bucse etc. Astea cad cam la fel peste tot, asa ca...
La mana a doua oricum e treaba de noroc. Nu cred ca un audi la 200.000 km e musai superior unui 607 la acelasi rulaj. Daca primul a fost forjat de baieti cu ceafa groasa, sunt sigur ca e mai prost ca al doilea, cu conditia ca asta sa fi fost intretinut corespunzator.
Uitati-va si la BX si comparati-l cu un golf din aceeasi generatie. In afara de hidraulica (ce poate crea probleme), o treaba speciala, nu stiu daca golful se poate lauda in fata BX-ului, la confort, tinuta de drum etc. Cat despre fiabilitate, am auzit atatia oameni care injura golfurile (fiind proprietari de asa ceva), incat am cazut pe ganduri...
Un citroen bun (bine intretinut) este la acelasi nivel cu una nemteasca - va spun din proprie experienta!
Chestia cu frantuzesti/nemtesti cred ca azi nu mai e asa acuta. Acum doua decenii, masinile nemtesti erau mai fiabile, azi cred ca au pierdut ritmul cu altele (japoneze) sau se apropie mult de altele (frantuzesti).
Cititi forumuri cu masini mai noi sa vedeti ca toate au cam aceleasi probleme, fara deosebire de nationalitate, vorba raposatului (de fapt, nici nu mai au nationalitate, pentru ca productia este internationalizata).
Cat priveste devalorizarea frantuzoaicelor, iarasi e de comentat. Am auzit din multe parti ca Peugeot-ul 607 e o masina foarte de incredere, comparabila cu nemtoaicele. De ce sa dau dublu pe o nemtoaica? Crede cineva ca e de doua ori mai buna? Aiurea! La astfel de masini ce schimbi? Placute de frana, un disc de ambreiaj, mici chestii de amanunt, bucse etc. Astea cad cam la fel peste tot, asa ca...
La mana a doua oricum e treaba de noroc. Nu cred ca un audi la 200.000 km e musai superior unui 607 la acelasi rulaj. Daca primul a fost forjat de baieti cu ceafa groasa, sunt sigur ca e mai prost ca al doilea, cu conditia ca asta sa fi fost intretinut corespunzator.
Uitati-va si la BX si comparati-l cu un golf din aceeasi generatie. In afara de hidraulica (ce poate crea probleme), o treaba speciala, nu stiu daca golful se poate lauda in fata BX-ului, la confort, tinuta de drum etc. Cat despre fiabilitate, am auzit atatia oameni care injura golfurile (fiind proprietari de asa ceva), incat am cazut pe ganduri...
Un citroen bun (bine intretinut) este la acelasi nivel cu una nemteasca - va spun din proprie experienta!
De acord cu tine paco, insa problema era referitoare la "vecinu de la parter care si-a luat mertzan sa moara mama.....si ala diesel ca nu are bani de benzina sa isi ia AMG". Am observat in general o invidie prosteasca fata de cei cu diesel care se manifesta sub forma: "ce ma n-ai bani de benzina ? nu vezi ca abia se misca dieselul tau ?" Stiu cateva exemple de dieseluri cu cutie automata care rup o multime de masini pe benzina, si totul la un consum mai mic.
In ceea ce priveste o masina nemteasca fata de una frantuzeasca si aici ai in mare parte dreptate. Daca compari un golf cu un bx din acelasi an o sa vezi mari diferente de confort, si tinuta de drum in favoarea BX-ului. Pe de alta parte nu ajungi la acelasi rezultat intre c classe si bx.
Pe mine sincer ma bucura ca CItroen ataca prin C6 un segment de piata rezervat marilor constructori, in care Mercedes, BMW si Audi fac legea. COncurenta e benefica. Stiind marca Citroen sunt convins ca C6 va contine o multime de gadgeturi care vor eclipsa modelele de serie de la Mercedes si Audi. Nu ma pronunt inca in ceea ce priveste BMW. In acest context pretul nu o sa ni se mai para asa de mare.
Nu mi se pare iarasi normal sa urlam toti ce scump e C6 cand noi abia avem bani sa ne intretinem BX-ul. Trebuie sa evaluam pretul in functie de fiabilitate, performante, dotari, comparativ cu ce ofera concurenta
In ceea ce priveste o masina nemteasca fata de una frantuzeasca si aici ai in mare parte dreptate. Daca compari un golf cu un bx din acelasi an o sa vezi mari diferente de confort, si tinuta de drum in favoarea BX-ului. Pe de alta parte nu ajungi la acelasi rezultat intre c classe si bx.
Pe mine sincer ma bucura ca CItroen ataca prin C6 un segment de piata rezervat marilor constructori, in care Mercedes, BMW si Audi fac legea. COncurenta e benefica. Stiind marca Citroen sunt convins ca C6 va contine o multime de gadgeturi care vor eclipsa modelele de serie de la Mercedes si Audi. Nu ma pronunt inca in ceea ce priveste BMW. In acest context pretul nu o sa ni se mai para asa de mare.
Nu mi se pare iarasi normal sa urlam toti ce scump e C6 cand noi abia avem bani sa ne intretinem BX-ul. Trebuie sa evaluam pretul in functie de fiabilitate, performante, dotari, comparativ cu ce ofera concurenta
Nu urlam ca C6 e scump, iar daca urlam, oricum nu ne aude nimeni!
Pur si simplu eu nu pot sa accept ca o masina poate costa cat intretinerea unui om pe viata. Asta e tot, e un calcul neconventional si neconjunctural. Nu ma uit in curtea audi sau bmw, ma gandesc numai ca astfel de masini n-au sens, atata vreme cat un Logan, sa zicem, costa de 10 ori mai putin si stie sa faca acelasi lucru, sa mearga. Iar daca va primi si motor diesel, va merge cu 3,5 l motorina la 100 km, in timp ce C6 va manca 15 l benzina pe aceeasi distanta. Cine acopera cheltuielile ecologice?
In fine, imi place C6, dar, daca as gasi un stramos de-al lui (CX) in stare buna, l-as cumpara numai din spirit de fronda si sunt sigur ca mi-ar crea aceleasi placeri!
Pur si simplu eu nu pot sa accept ca o masina poate costa cat intretinerea unui om pe viata. Asta e tot, e un calcul neconventional si neconjunctural. Nu ma uit in curtea audi sau bmw, ma gandesc numai ca astfel de masini n-au sens, atata vreme cat un Logan, sa zicem, costa de 10 ori mai putin si stie sa faca acelasi lucru, sa mearga. Iar daca va primi si motor diesel, va merge cu 3,5 l motorina la 100 km, in timp ce C6 va manca 15 l benzina pe aceeasi distanta. Cine acopera cheltuielile ecologice?
In fine, imi place C6, dar, daca as gasi un stramos de-al lui (CX) in stare buna, l-as cumpara numai din spirit de fronda si sunt sigur ca mi-ar crea aceleasi placeri!
pai cum sa nu te enervezi cand vezi masini de 60-100.000 de euro diesel . . . aia de ce le-au luat diesel . . . ca le place troncanitul de diesel . . . ma indoiesc . . . . un S600 haleste 25% in oras pe cand un S270 CDI . . . .9-10 . . . alta viata nu . . .
de ce credeti ca in USA nu se vand masini diesel . . . pentru ca aia sunt smecheri pana la capat . . . . ii doare-n basca daca le haleste dodge-u sau cadillacu 30 %
si inca ceva . . . . dieselurile astea noi cu injectie directa toate troncane ca dracii dupa cateva zeci de mii de km . . .
P.S. stiti cat costa pompa de inalta presiune la vectra DTi ??? 128.000.000 LEI . . . . i rest my case

de ce credeti ca in USA nu se vand masini diesel . . . pentru ca aia sunt smecheri pana la capat . . . . ii doare-n basca daca le haleste dodge-u sau cadillacu 30 %
si inca ceva . . . . dieselurile astea noi cu injectie directa toate troncane ca dracii dupa cateva zeci de mii de km . . .
P.S. stiti cat costa pompa de inalta presiune la vectra DTi ??? 128.000.000 LEI . . . . i rest my case


- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Paco, hai sa nu comparam logan cu C6, pentru ca e blasfemei totala. Sigur, aminadoua au 4 roti, motor si tractiune fata, dar asemanarile se cam opresc aici. Pot doar sa iti spun ca la vremea cind am luat eu BX-ul puteam sa ma bag sa imi iau o solenza in rate, dar am preferat sa imi iau masina straina de 20 de ani decit una romaneasca noua. Pina acum nu cred ca am gresit, am facut mai putine vizite in service, decit as fi facut cu dacia.
La americani situatia e cu totul alta in ceea ce priveste combustibilii: sa spuneam doar ca Clinton, pe timpul celui de-al doilea mandat, a alocat fonduri de cercetare unei universitati pentru cercetare referitor la motoare alimentate cu combustibili alternativi, adica ceea ce la noi se cheama GPL. Tovarasul Bush, intr-o prima faza a redus fondurile, apoi le-a taiat de tot, pentru ca treaba risca sa afecteze afacerile cu petrol. Pina cind nu se vor epuiza combustibilii fosili, recte petrolul, nu-i vad pe americani sa circule cu altceva decit V8 si V6.
Am vazut pe yahoo alaturat niste suv-uri americane si un X5. BMW-ul avea cai putere mai multi, cutie automata in 6, optional manuala. Chevy-ul nu stia decit automata in 4.
La americani situatia e cu totul alta in ceea ce priveste combustibilii: sa spuneam doar ca Clinton, pe timpul celui de-al doilea mandat, a alocat fonduri de cercetare unei universitati pentru cercetare referitor la motoare alimentate cu combustibili alternativi, adica ceea ce la noi se cheama GPL. Tovarasul Bush, intr-o prima faza a redus fondurile, apoi le-a taiat de tot, pentru ca treaba risca sa afecteze afacerile cu petrol. Pina cind nu se vor epuiza combustibilii fosili, recte petrolul, nu-i vad pe americani sa circule cu altceva decit V8 si V6.
Am vazut pe yahoo alaturat niste suv-uri americane si un X5. BMW-ul avea cai putere mai multi, cutie automata in 6, optional manuala. Chevy-ul nu stia decit automata in 4.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Ford_V6: Ai idee cat e pompa de pe Octavia II : aprox 340 000 000
. AM zis ca daca pica pe masina de la serviciu si numai e in garantie, imi bag piciorul, o incui si-mi iau Logan lolz
Dc sunt americanii smecheri ? Pentru ca au petrol si benzina e ieftina ? Daca calculezi la multe masini americane puterea litrica o sa vezi ca si o solenza sta mai bine. Sincer, e vorba de alta mentalitate, de alt stil de viata. Sincer imi doresc o masina cat mai performanta si care sa consume cat mai putin - concluzie DIESEL RULZ

Dc sunt americanii smecheri ? Pentru ca au petrol si benzina e ieftina ? Daca calculezi la multe masini americane puterea litrica o sa vezi ca si o solenza sta mai bine. Sincer, e vorba de alta mentalitate, de alt stil de viata. Sincer imi doresc o masina cat mai performanta si care sa consume cat mai putin - concluzie DIESEL RULZ

din punctul meu de vedere, la pretul asta c6 se va vinde numai celor care aprecieaza confortul. si neaparat cine nu vrea mercedes, bmw sau audi.
sa nu uite nimeni ca in primul rand sumele de care se vorbeste pe aici se investesc pentru imagine.
iar c6 iti face sigur o imagine puternica! depinde insa fiecare cum o vede.
cred ca c6 e una din cele mai reusite masini din clasa asta preadisputata.
sa nu uite nimeni ca in primul rand sumele de care se vorbeste pe aici se investesc pentru imagine.
iar c6 iti face sigur o imagine puternica! depinde insa fiecare cum o vede.
cred ca c6 e una din cele mai reusite masini din clasa asta preadisputata.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
La Salonul Auto de la Bucuresti Importatorul Citroen ne-a lasat sa admiram de aproape,sa studiem acest model ba chiar sa-l "atingem".
Este un model dupa care sigur o sa se intoarca priviri si o sa smulga suspine;asta este nu-l poate avea toata lumea.
La interior ofera un spatiu generos iar bordul iti da senzatia de spatiu

dar materialele din care este construit acesta mi se pare ca le-am mai vazut undeva.Seamana cu cel folosit pe C4 lucru care nu este tocmai frumos pentru un model din clasa lui C6.
Mi-au placut foarte mult jantele de aluminiu cu chevroanele foarte frumos integrate in design.

Nu am comentat forma modelului pt. ca este o chestiune de gusturi(mie imi place) si nici motorizarea pt. ca asteptam drive testul din toamna anului viitor
Aceasta este o opinie personala privind acest model.
Este un model dupa care sigur o sa se intoarca priviri si o sa smulga suspine;asta este nu-l poate avea toata lumea.
La interior ofera un spatiu generos iar bordul iti da senzatia de spatiu

dar materialele din care este construit acesta mi se pare ca le-am mai vazut undeva.Seamana cu cel folosit pe C4 lucru care nu este tocmai frumos pentru un model din clasa lui C6.
Mi-au placut foarte mult jantele de aluminiu cu chevroanele foarte frumos integrate in design.

Nu am comentat forma modelului pt. ca este o chestiune de gusturi(mie imi place) si nici motorizarea pt. ca asteptam drive testul din toamna anului viitor

Aceasta este o opinie personala privind acest model.
Înapoi la “Concept car/prototipuri”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO