
Eu nu inteleg de ce nu aerisesti..ca sa vezi daca de acolo era problema sau nu...

Moderator: Echipa Tehnica
dj01fad scrie:da uitati-va mai sa vedeti cum este traseul de la suspensia si frana spate, si mai povestim apoi. documentatie se gaseste. eu deja nu mai spun nimic, ca deja ma enervez prea tare. propun sa scoata toata lumea sau cine are chef sferele de pe spate, sa le puna la loc, si apoi sa ne spuna fiecare daca a aparut aer in franele spate, bineinteles aerisind.
MARIAN scrie:dj01fad scrie:da uitati-va mai sa vedeti cum este traseul de la suspensia si frana spate, si mai povestim apoi. documentatie se gaseste. eu deja nu mai spun nimic, ca deja ma enervez prea tare. propun sa scoata toata lumea sau cine are chef sferele de pe spate, sa le puna la loc, si apoi sa ne spuna fiecare daca a aparut aer in franele spate, bineinteles aerisind.
Nik, fĂŁrĂŁ supĂŁrare, tocmai documentaĂžia ne spune cĂŁ cele doua trasese sunt separate Âşi se unesc doar pe spate prin compensatorul de greutate care teoretic se aeriseÂşte automat...
Repet, la nivel de teorie, ce spune omul cu Xantia lui, se pare ca este de la aer ĂŽn instalaĂžie!
http://www.clubcitroen.ro/forum/sistemhidraulic.php
MOTROCEL scrie:Cu tot respectul pentru pasionatii Citroen care mi-au raspuns la solicitari, cred ca am rezolvat problema la Satu Mare.
Masinii i-au fost facute reglajele pe inaltime cand erau sferele aproape goale, acum 3 ani, in Franta, cum bine anticipa colegul "Cit_a" de la Deva.
Acum au fost refacute reglajele pe inaltime cu sferele pline si mi-a fost coborata fata cu vreo 7 cm, dupa care a fost strans nu stiu ce surub vertical de dedesupt (probabil cel din care se facea fixarea in pozitia reglata), din zona puntea fata (care era destrans din cauza gropilor) si dupa care mi-a fost facuta aerisirea (daca mai era necesara), prin ridicarea la maxim si virarea maxima stanga dreapta cu pedala de frana apasata.
Dar, contrar spuselor colegului de la Deva, acum nu se mai inclina de fata la franare (spatele devine foarte rigid la franare) si se simte ca lucreaza si frana spate.
Cand mi-au fost incarcate sferele la Deva si montate cu masina aplecata de fata (nu pe teren drept) aerul a intrat la montajul sferelor spate. Din cauza pozitiei atipice a masinii in mers (cu fata ridicata, de ma claxonau multi ca le bagam faza scurta in ochi) probabil ca autoaerisirea nu s-a realizat in totalitate si, cumulat cu alte slabiciuni (provenite si din pierderea elasticitatii membranei de la sfera centrala fata, care totusi lucreaza rapid cu aceasta golita), am avut frana doar pe fata (cu actionare si.....hidraulica). Cam asta cred ca a fost pentru ca placutele pe spate au si astazi foarte putina uzura (au lucrat numai cand au fost sferele goale).
Si respecte deosebite domnilor Faeran de la Deva, Sandor de la Cluj si Rolfi de la Satu Mare (si altii), pentru ca duc stindardul BX ului sus, ... foarte sus. Daca ar sti cei de la Citroen (Franta) i-ar premia pentru profesionalism si perseverenta.
MOTROCEL scrie:abarth_mcm scrie:Frana e aceeasi indiferent de starea sferelor. Nu are nicio legatura. Mari tampenii mai spun unii asa zisi mecanici.Ma minunez si eu
Fratele meu, de cand urmaresc forumul, numai minunatii citesc de la tine. Asa ca minuneaza-te in continuare spre Moldova.
abarth_mcm scrie:MOTROCEL scrie:abarth_mcm scrie:Frana e aceeasi indiferent de starea sferelor. Nu are nicio legatura. Mari tampenii mai spun unii asa zisi mecanici.Ma minunez si eu
Fratele meu, de cand urmaresc forumul, numai minunatii citesc de la tine. Asa ca minuneaza-te in continuare spre Moldova.
Fratioare(cum ma numesti tu)... eu nu am avut nicio legatura cu tine,nu te cunosc, nu pricep atacul tau si nu intru in astfel de atacuri...dar sferele nu iti influenteaza franarea asa cum ai zis mai susSfera centrala influenteaza comportamentul hidraulicii in sensul in care pompa hidraulica nu e fortata sa lucreze mult si sa tacane des conjunctorul...etc. Celelalte sfere de la roti nu au absolut nicio influenta asupra hidraulicii in niciun fel. Chiar daca sunt sparte, descarcate sau incarcate, tot frana aia o ai
. Zi si tu..cum sa influenteze o sfera de la roata franarea?Asta e tare de tot
Cred ca topicul asta se intinde prea mult fara rost
PS: invata geografie.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori