Astã iarnã mi s-a Întâmplat de vreo douã ori ca dupã parcare cu urcare pe bordurã cu zãpadã, deci când am trecut de la turaÞii mai mari la relanti, fãrã sã mai apãs pe acceleraÞie, motorul a Început sã se tureze pânã la 1500 ºi apoi sã scadã la 900, de câteva ori pe percursul a 5 -7 secunde ºi avea tendinÞa sã se opreascã singur. I-am dat câteva pedale de acceleraÞie bune ºi ºi-a revenit.
Care a fost explicaĂžia?
LA RELANTI IARNA TURATIA URCA SI COBOARA PE TIMP DE SECUNDE
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Chiar daca s-ar putea sa nu mai fie de actualitate, o sa spun si eu cateva cuvinte...
Fenomenul asta se pare ca apare la multe Xantii, asa ca stai linistit.
Cine stie ce a fost...Probabil o mizerie ajunsa in rampa de injectie...un regim de functionare care nu a convenit sistemului de injectie...etc...Ceva care a perturbat functionarea sistemului...
Probabil ca atunci cand ai suit masina pe bordura, motorul a fost pus in sarcina, fara a avea o turatie prea mare...Probabil ca injectoarele au dat o cantitate prea mare de benzina, care nu a ars complet si a perturbat functionarea sondei Lambda, pt. cateva secunde...
Sistemul de injectie, daca ai remarcat, are o oarecare intarziere in a se auto-regla...Timp in care este actionat motorasul de relanti...avansul la aprindere...etc...Pana cand toate acestea se uniformizeaza, trece un timp...mai ales cand motorul functioneaza la relanti...Cand i-ai calcat acceleratia ulterior, motorul a reintrat in parametri si s-a linistit...
Probabil ca nici corpul port clapeta nu mai e prea curat...Probabil ca nici injectoarele nu mai sant prea curate si nu mai pulverizeaza cum trebuie benzina....etc.
Cand a fost facuta ultima data o curatire a injectoarelor la masina ta??? Probabil ca aici afli raspunsul la problema ta.
.
Fenomenul asta se pare ca apare la multe Xantii, asa ca stai linistit.
Cine stie ce a fost...Probabil o mizerie ajunsa in rampa de injectie...un regim de functionare care nu a convenit sistemului de injectie...etc...Ceva care a perturbat functionarea sistemului...
Probabil ca atunci cand ai suit masina pe bordura, motorul a fost pus in sarcina, fara a avea o turatie prea mare...Probabil ca injectoarele au dat o cantitate prea mare de benzina, care nu a ars complet si a perturbat functionarea sondei Lambda, pt. cateva secunde...
Sistemul de injectie, daca ai remarcat, are o oarecare intarziere in a se auto-regla...Timp in care este actionat motorasul de relanti...avansul la aprindere...etc...Pana cand toate acestea se uniformizeaza, trece un timp...mai ales cand motorul functioneaza la relanti...Cand i-ai calcat acceleratia ulterior, motorul a reintrat in parametri si s-a linistit...
Probabil ca nici corpul port clapeta nu mai e prea curat...Probabil ca nici injectoarele nu mai sant prea curate si nu mai pulverizeaza cum trebuie benzina....etc.
Cand a fost facuta ultima data o curatire a injectoarelor la masina ta??? Probabil ca aici afli raspunsul la problema ta.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu