Dacia a produs marti, 12 octombrie, vehiculul Logan cu numarul un milion, la sase ani de la fabricarea primului automobil Logan sedan. Modelul aniversar este o versiune de caroserie sedan, ce va ajunge la un client din Bucuresti.
http://www.0-100.ro/2010/10/12/dacia-a- ... un-milion/
Dacia a produs vehiculul Logan cu numarul un milion
Moderator: Echipa Tehnica
Da ar trebui sa felicitam Dacia. Mai ales ca reusesc sa ofere o masina ieftina fiabila, care apare tot mai des pe strazile din Europa iar multi oameni din zona de acolo au un loc de munca.
Sa nu uitam insa si doua buline ngre.Romanii angajati la Dacia au salarii foarte mici iar variantele de dacia cu dotari optionale mai bogate ajung la preturi putin cam piperate, comparabile cu auto de marca.
Sa nu uitam insa si doua buline ngre.Romanii angajati la Dacia au salarii foarte mici iar variantele de dacia cu dotari optionale mai bogate ajung la preturi putin cam piperate, comparabile cu auto de marca.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Si daca tot suntem la buline negre, sa nu uitam ca si fabilitatea lasa de dorit. Nu se va strica motorul sau transmisia (de cele mai multe ori) si nici nu te va lasa in drum dar plasticele toate cad de pe ea si scartaie dupa ceva timp (cam 2 ani), ac-ul nu baga calumea si lista poate continua. Iar 13000 euro cat costa un logan mcv diesel binisor dotata... e exagerat de-a dreptul.
Totusi, Logan si Duster sunt cele mai competitive dacii lansate vreodata (nu, nu e supernova) si pentru asta merita oarecare laude. Pentru faptul ca Dacia nu mai e romaneasca ci e frantuzeasca si tot castigul merge in Franta merita critici.
Totusi, Logan si Duster sunt cele mai competitive dacii lansate vreodata (nu, nu e supernova) si pentru asta merita oarecare laude. Pentru faptul ca Dacia nu mai e romaneasca ci e frantuzeasca si tot castigul merge in Franta merita critici.
"If in doubt, flat out!"
Partial de acord cu voi.
Plasticele sunt mai bune pe ultimele modele (noile modele si facelift-uri) si nu mai scartaie asa rau ca la primele modele. Iar despre scartaieturi.... credeti-ma ca am condus masini de 5 si 10 ori mai scumpe decat cel mai de top automobil Dacia si tot se aud scartaieli. Tine in principal de calitatea drumurilor. Gropile fac ca orice masina sa scartaie mai mult sau mai putin dupa 20.000-30.000 km.
Anul 2009 a fost primul in care Dacia a acordat dividende (adica o parte din profit a mers in Franta, la actionarul majoritar). Din 1999 si pana in 2009, tot profitul facut de Dacia a fost reinvestit aici, deci banii au ramas in tara.
Plasticele sunt mai bune pe ultimele modele (noile modele si facelift-uri) si nu mai scartaie asa rau ca la primele modele. Iar despre scartaieturi.... credeti-ma ca am condus masini de 5 si 10 ori mai scumpe decat cel mai de top automobil Dacia si tot se aud scartaieli. Tine in principal de calitatea drumurilor. Gropile fac ca orice masina sa scartaie mai mult sau mai putin dupa 20.000-30.000 km.
Anul 2009 a fost primul in care Dacia a acordat dividende (adica o parte din profit a mers in Franta, la actionarul majoritar). Din 1999 si pana in 2009, tot profitul facut de Dacia a fost reinvestit aici, deci banii au ramas in tara.
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Am un Logan Van din 2007 si sunt foarte multumit de el. Este varianta de baza, motor 1,4 MPI si nu am avut nici o problema(mecanica) cu el. Masina nu a stat vreodata in garaj, numai afara indiferent de anotimp si nu are nici un punct de rugina. Din punctul meu de vedere chiar e super ok masina...Loganul.
FAN DACIA->CITROEN SV IOANA
Cum spuneam, Loganul a devenit o masina fiabila, ba chiar as spune ca scartaieli se aud la el mai putin ca la alte masini. Asta nu este totul insa. Dacia a facut mari progrese insa mai are de lucru. Sa faci o masina fiabila nu este totul. Am un amic care a avut un logan nou, cu tot ce trebe pe el. Daduse vro 11.000 euro si nu a avut probleme. Acum l-a vandut si si-a luat un BMW diesel 320 din 2003 cu 7000 euro. Erea super incantat si spunea ca nu l-ar schimba pe orice logan nou.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh