Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Mesajde urzica » Dum 17-Oct-2010 21:44

Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Mesajde viorelovidiu » Dum 17-Oct-2010 22:10

urzica scrie:Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.


am observcat si eu acest fenomen la denivelari care nu vin simultan sub roti... nu stiu sa dau o explicatie exacta aici..

legat de h3+ vine cu tevaraiele mai groase plus inca 2 sfere, cate una pe fiecare punte care se cupleaza in sistem si odata lasate sa lucreze se transforma in Comfort, cand nu sunt cuplate e modul hart(sport)

eu as fi preferat o suspensie de tip double wishbone ca la noul c5 :) categoric urmatoarea masina va fi cu acest tip de suspensie, cine stie poate C6 :P
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Dum 17-Oct-2010 22:20

Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 17-Oct-2010 22:24

urzica scrie:Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?


true:) din pacate pe seria 2 nu este decat pe 2,2 hdi si mai mare iar la benzina pe 3.0v6
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Dum 17-Oct-2010 22:45


Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Lun 18-Oct-2010 08:53

Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?

In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.

Avatar utilizator
TLGsoft
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Sâm 02-Mai-2009 14:54
Localitate: Ramnicu Valcea
Contact:

Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Mesajde TLGsoft » Lun 18-Oct-2010 10:15

urzica scrie:Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.


Da, se intampla la trecerile de cale ferata. Insa, am descoperit ca daca accelerezi un pic, balansul dispare.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 18-Oct-2010 11:22

SPF scrie:Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?

In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.


Corecteaza asr-ul si abs-ul suspensia nu. Senzorul de la volan care sesizeaza unghiul de virare si viteza cu care invarte de volan este integrat numai pentru corectie viraj in derapare si sau franare. Deasemenea senzorul "giroscopic" care se afla in spatele franei de mana este integrat in sistemul de franare si virare nu si in cel de suspensie.

Avatar utilizator
SPF
pasionat
Mesaje: 318
Membru din: Mie 16-Dec-2009 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesajde SPF » Lun 18-Oct-2010 11:48

Ce treaba are Hydractive cu ABS si ESP/ASR?

Astea stiu ca sunt vigilente tot timpul.

Eu vroiam sa stiu daca compenseaza suspensia pe viraje.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 18-Oct-2010 14:06

nu compenseaza ruliul daca nu are hydractive 3+ (adica daca nu are butonul sport intre sageti)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Lun 18-Oct-2010 20:39

La a mea ma mai jucam cu pulsantul SPORT la inceput dupa ce am cumparato dar nu mi se parea nici o schimbare , poate si diferenta de la o masina cu suspensia dura ca Ford focus pe care o aveam inainte si C5-ul. In focus ca in caruta si in C5 ca-n limusine . am sa incerc iar , acum cred ca voi observa diferenta .

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 19-Oct-2010 12:20

Stie cineva, este modelul c5 facelift cu motorul 2.0hdi 136/138 cai cu hydractive 3+ ?
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 19-Oct-2010 20:04

mbc scrie:Stie cineva, este modelul c5 facelift cu motorul 2.0hdi 136/138 cai cu hydractive 3+ ?


doar la 2,2hdi si 3.0i am auzit sa fie sport. doar pe faceliftul incepand cu 2008, modelul actual apare numai h3+ pe toate motorizarile si in plus are articulatiile de tip double whisbone :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

bytzu
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 08-Aug-2005 08:21
Localitate: bucharete

Mesajde bytzu » Lun 04-Apr-2011 13:33

confirm, si a mea face la fel, la hopurile peste autostrada si denivelari; cred ca asa fac toate, suspensia asta n-are nici o legatura cu cx-ul cu care am mers; nu stiu frate cum ai luat tu curbele tare, poate ai alte roti, pe 17, eu am rotile si cauciucurile originale pe 16 si are un comportament subviratoriu extrem, pe serpentine eu luam curba si ea se ducea taras pe cauciucuri drept, are greutate f mare pe bot, la cantar 1 tona are pe bot si 500-600kg pe spate, extrem de nebalansata greutatea; o simti cum se inclina, si dc o fortezi pleaca pe cauciuri si intervine esp, dar cam tarziu si cateodata violent; eu merg tare cu masinile, am 530d, dar cu asta n-ai unde sa mergi nici 3 sferturi din cat merg cu ala, si ala nu e nou! dar merg mai usor, consum mai mic, acum ma gandesc sa schimb scaunul soferului ca am probleme cu spatele si asta e un jeg nenorocit, si ala de la loganul nou e mai bun, mai buna pozitia, asta are sezutul scurt, e inalt, si reglaje..pe inaltime si atat..jeg! vreau sa ppun de vw electrice dc gasesc...

e o masina doar de mers, si atat...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 04-Apr-2011 22:44

cred ca esti obisnuit cu tractiune spate si la asta ti se pare ca nu poti merge tare pe viraje
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu