As vrea sa stiu de unde isi ia masina aerul care intra in interior (pe unde mai exact), deoarece vreau sa
pun spray impotriva mirosurilor la AC.
Sper ca ati inteles intrebarea mea pt. ca nu stiu altfel cum sa explic.
Multumesc.
Are habitaclu.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
sub grila de la parbriz e pe centru undeva putin spre stanga cum stai cu fata la masina. ca sa ajungi la el demontezi stergatoarele si scoti grila aceea din suruburi pentru ca mai are un filtru.
nu cred ca te ajuta sa dai cu spuma pentru A/C acolo, cel mai bine scoti filtrul de polen si si dai putin acolo. cel mai important este sa bagi furtunul de la acel spray pana la capat pe fiecare gura din bord si tii apasat pana ajunge spuma la vedere. dai aerul conditionat pe minim si lasi vreo 15-25 de minute pana dispare spuma din gurile de pe bord. Eu am lasat peste noapte spuma si am pus filtrul de polen la loc a doua zi.
nu cred ca te ajuta sa dai cu spuma pentru A/C acolo, cel mai bine scoti filtrul de polen si si dai putin acolo. cel mai important este sa bagi furtunul de la acel spray pana la capat pe fiecare gura din bord si tii apasat pana ajunge spuma la vedere. dai aerul conditionat pe minim si lasi vreo 15-25 de minute pana dispare spuma din gurile de pe bord. Eu am lasat peste noapte spuma si am pus filtrul de polen la loc a doua zi.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Viorel, nu-l induce in eroare: daca are spray trebuie sa-l puna pe podea sub torpedou si sa dea ventilatia pe recirculare, daca are din ala cu furtun atunci trebuie sa baga furtunul pe teava de evacuare condens de sub masina, undeva in partea pasagerului.
Deci, Ovidiu, gura de admisie aer habitaclu este in zona de sub torpedou spre consola centrala. Nu ai treaba cu gura de admisie aer din exterior.
Deci, Ovidiu, gura de admisie aer habitaclu este in zona de sub torpedou spre consola centrala. Nu ai treaba cu gura de admisie aer din exterior.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
cel mai simplu este sa citesti instructiunile de pe spatele lui. eficient este cel cu furtun.
nu stiu ce sa zic dar gura de admisie e sub grila parbrizului in stanga si se continua printr-o tubulatura pana la aeroterma si un pic mai jos la caseta filtrului de habitaclu care este inaintea radiatorului. gura de admisie pentru recirculare este in zona torpedoului.
acel spray fara furtun e mai bine sa fie pus in spatele scaunului soferului pliat la maxim in fata, altfel risti sa pateze bordul:)
nu stiu ce sa zic dar gura de admisie e sub grila parbrizului in stanga si se continua printr-o tubulatura pana la aeroterma si un pic mai jos la caseta filtrului de habitaclu care este inaintea radiatorului. gura de admisie pentru recirculare este in zona torpedoului.
acel spray fara furtun e mai bine sa fie pus in spatele scaunului soferului pliat la maxim in fata, altfel risti sa pateze bordul:)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Viorel, niciun astfel de spray nu are treaba cu gura de admisie de la grila, toate se folosesc pe recirculare.
Si nu, nu e bine sa puna spray-ul in spatele scaunului, trebuie pus sub torpedou, cat mai aproape de gura de admisie habitaclu pentru a intra continutul spray-ului in sistemul de ventilatie; daca-l pune in spatele scaunului nu realizeaza nimic, doar miroase frumos in masina. Cat despre patat bordul, nu se pateaza, am incercat eu si nu sunt probleme.
PS: viorelovidiu: pari a nu fi folosit o astfel de solutie dar ii dai inainte cu sfaturile.
Si nu, nu e bine sa puna spray-ul in spatele scaunului, trebuie pus sub torpedou, cat mai aproape de gura de admisie habitaclu pentru a intra continutul spray-ului in sistemul de ventilatie; daca-l pune in spatele scaunului nu realizeaza nimic, doar miroase frumos in masina. Cat despre patat bordul, nu se pateaza, am incercat eu si nu sunt probleme.
PS: viorelovidiu: pari a nu fi folosit o astfel de solutie dar ii dai inainte cu sfaturile.

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
ba da am incercat ambele solutii. legat de spray asa scria pe eticheta lui, clima expert cred ca se numea.
iar cel cu spray am avut de-a face de 2 ori, odata cand am pus singur si alta data cand am fost la un service specializat de aer conditionat unde am schimbat freonul si toate filtrele, inclusiv uscatorul pentru care a trebuit data jos bara fata, multumiri inginerilor de la citroen care l-au pus partea dreapta (cu fata la masina) si nu in stanga cum e la restul masinilor....
silvio, nu vad logica sa bagi spuma pe furtunul de la condens ce iese pe sub masina in dreapta? acel furtun duce exact sub radiator loc in care oricum ajunge spuma bagata pe gurile de aer din bord.
da, toate aceste solutii se aplica pe recirculare, eu doar am raspuns pe unde intra aerul in habitaclu din exterior si totodata am precizat ca nu are rost sa ajunga acolo, asa ca la atentionarea ta nu-si are rostul
iar cel cu spray am avut de-a face de 2 ori, odata cand am pus singur si alta data cand am fost la un service specializat de aer conditionat unde am schimbat freonul si toate filtrele, inclusiv uscatorul pentru care a trebuit data jos bara fata, multumiri inginerilor de la citroen care l-au pus partea dreapta (cu fata la masina) si nu in stanga cum e la restul masinilor....
silvio, nu vad logica sa bagi spuma pe furtunul de la condens ce iese pe sub masina in dreapta? acel furtun duce exact sub radiator loc in care oricum ajunge spuma bagata pe gurile de aer din bord.
da, toate aceste solutii se aplica pe recirculare, eu doar am raspuns pe unde intra aerul in habitaclu din exterior si totodata am precizat ca nu are rost sa ajunga acolo, asa ca la atentionarea ta nu-si are rostul
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Eu vorbeam de furtunul ce coboara din aeroterma, de fapt nu e furtun, e un canal prin care se scurge condensul de la AC; este pozitionat intre bord si motor ca sa zic asa, nu in fata la radiator.
Spumele cu furtun de curatare AC se baga prin acest canal si spuma aia intra in toata instalatia de Ac si iese pe aeratoare in interior daca ai bagat furtunul destul de adanc.
Spumele cu furtun de curatare AC se baga prin acest canal si spuma aia intra in toata instalatia de Ac si iese pe aeratoare in interior daca ai bagat furtunul destul de adanc.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Multumesc pt. raspunsuri.
Eu la vechea masina (C3) am scos filtru de polen (care se afla in compartimentul motor, stanga sus), am
dat cu spray (este cu un furtunel de aprox 50 cm), am lasat 20 min, apoi ventilatia pe max. cu AC pornit
aprox 20 min si mirosurile au disparut.
Rog un administrator sa corecteze titlul (scuze de greseli, mai ncurc literele cateodata).
Multumesc.... va tin la curent cu rezolvarea.
Mai am o problema, cu "AIRBAG FAULT". Am incercat sa desfac acele mufe de sub scaunele fata dar acolo
pare totul ok.
Pareri ??? unde ar putea fi problema? Daca scrie "AIRBAG FAULT" sunt dezactivate toate airbagurile sau
numai cel care nu face contact.?
Astept pareri... Mii de multumiri.
Eu la vechea masina (C3) am scos filtru de polen (care se afla in compartimentul motor, stanga sus), am
dat cu spray (este cu un furtunel de aprox 50 cm), am lasat 20 min, apoi ventilatia pe max. cu AC pornit
aprox 20 min si mirosurile au disparut.
Rog un administrator sa corecteze titlul (scuze de greseli, mai ncurc literele cateodata).
Multumesc.... va tin la curent cu rezolvarea.
Mai am o problema, cu "AIRBAG FAULT". Am incercat sa desfac acele mufe de sub scaunele fata dar acolo
pare totul ok.
Pareri ??? unde ar putea fi problema? Daca scrie "AIRBAG FAULT" sunt dezactivate toate airbagurile sau
numai cel care nu face contact.?
Astept pareri... Mii de multumiri.
Referitor la airbaguri: nu cred sa fie de la volan treaba deoarece se intampla sa mearga si cand dau
in o groapa apare eroarea. Un test cu lexia arata exact care airbag nu functioneaza?
Cu mirosul am rezolvat treaba in felul urmator: am desfacut suruburile de la plasticul de la
stergatoarele de parbriz, (bratele stergatoarelor nu am reusit sa le desfac) am fixat pe un bat furtunelul
de la spray, am scos filtrul de polen (aflat langa pedale), am acoperit cu un carton gaura ramasa de la filtru,
apoi am dat cu spray pe acolo de unde isi trage aer (sub stergatoare cu ajutorul batului).
Am lasat 20 min sa isi faca treaba, apoi am sat drumul la ventilatie la max si la AC timp de 15 min.
Acum totul e ok.
Multumesc pt. sfaturi.
in o groapa apare eroarea. Un test cu lexia arata exact care airbag nu functioneaza?
Cu mirosul am rezolvat treaba in felul urmator: am desfacut suruburile de la plasticul de la
stergatoarele de parbriz, (bratele stergatoarelor nu am reusit sa le desfac) am fixat pe un bat furtunelul
de la spray, am scos filtrul de polen (aflat langa pedale), am acoperit cu un carton gaura ramasa de la filtru,
apoi am dat cu spray pe acolo de unde isi trage aer (sub stergatoare cu ajutorul batului).
Am lasat 20 min sa isi faca treaba, apoi am sat drumul la ventilatie la max si la AC timp de 15 min.
Acum totul e ok.
Multumesc pt. sfaturi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV