Cum pot sa verific care bijie nu este buna?? Pe tester imi spune ca am o problema la bujii...
Cand porneste trebuie sa dau mult la automat si de dimineata cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca(la -2grade)...mi-a murit si bateria pana la urma...
Bujii motor diesel
Moderator: Echipa Tehnica
Bujii motor diesel
Xsara Picasso 2.0HDI, 90cp, an 2000
pai cred ca e releul, dar trebuia sa porneasca si fara. ia verifica sa nu fie si altceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
daca tu vorbesti de bujii si eu de releu, inseamna ca ma refer la releul de bujii. cauta o cutie cam de dimens unui pachet de tigari, neagra, in care intra doo fire groase si o mufa cu 5-6 picioare. vezi daca intra plus in el (unul din cele 2 fire groase) si iese pe celalalt cind pui contactul. daca ala merge, atunci scoti cablul care uneste bujiile intre ele si le iei la rind cu o sirma trasa direct de pe plusul bateriei (ai grija sa nu dai la masa pe undeva!!!!). daca e vreuna care nu face scinteie cind atingi cu sirma pe PARTEA FILETATA, aia e dusa, dar nu strica sa le scoti pe toate si sa vezi exact unde si cum se incing, pentru ca pot merge dar se incing la baza in loc sa se incinga doar in virf, si e ca si cum n-ar merge daca e asa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
am dat toate bujiile jos si le-am pus pe fiecare in parte pe baterie si una din ele nu se incalzea partea din fata...chiar se punea in scurt si se incalzea partea care are si filetul....
am pus o bujie incandescenta noua si acum porneste si la -15 grade la prima cheie si motorul merge mult mai bine....
totusi mai am o nelamurire....imi apare pe bord o eroare "oil presure low", pe tester nu imi apare nimic....cel care mi-a pus masina pe tester mi-a spus ca trebuie sa ma duc la citroen sa imi reseteze din testarul motorului....la citroen s-au uitat la ea si nu au stiut ce sa zica...mi-au spus sa vin alta data cand au timp liber sau sa imi fac o programare
masina are schimbul de ulei la motor si cutie cu toate filtrele recent facute....motorul merge impecabil...doar ca eroarea nu vrea sa dispara....si ce e si mai ciudat ca nu apare cand motorul este pornit....doar cand pun contactul....si daca pornesc fara sa mai tin pe buji nu mai apuca sa scrie.....
stie cineva despre ce este vorba?
am pus o bujie incandescenta noua si acum porneste si la -15 grade la prima cheie si motorul merge mult mai bine....
totusi mai am o nelamurire....imi apare pe bord o eroare "oil presure low", pe tester nu imi apare nimic....cel care mi-a pus masina pe tester mi-a spus ca trebuie sa ma duc la citroen sa imi reseteze din testarul motorului....la citroen s-au uitat la ea si nu au stiut ce sa zica...mi-au spus sa vin alta data cand au timp liber sau sa imi fac o programare
masina are schimbul de ulei la motor si cutie cu toate filtrele recent facute....motorul merge impecabil...doar ca eroarea nu vrea sa dispara....si ce e si mai ciudat ca nu apare cand motorul este pornit....doar cand pun contactul....si daca pornesc fara sa mai tin pe buji nu mai apuca sa scrie.....
stie cineva despre ce este vorba?
Xsara Picasso 2.0HDI, 90cp, an 2000
Salut,
banuiesc ca am aceiasi problema la un 1.6hdi
Cand sunt -5 grade masina pleaca la prima cheie dar cred ca in 3 cilindri.
Motorul revine la normal dupa cateva secunde de 'balbaiala'.Iarna trecuta parca nu avea simtoamele astea.
Khan cam cat ar costa o constatare+ schimb bujie la tine ?
multmesc,
Florin
banuiesc ca am aceiasi problema la un 1.6hdi
Cand sunt -5 grade masina pleaca la prima cheie dar cred ca in 3 cilindri.
Motorul revine la normal dupa cateva secunde de 'balbaiala'.Iarna trecuta parca nu avea simtoamele astea.
Khan cam cat ar costa o constatare+ schimb bujie la tine ?
multmesc,
Florin
nu stiu cit is bujiile exact, dar stiu sigur ca e dezastru sa le schimbi ca-s pe spatele motorului, sub galerie, pompa de inj si tevile de apa. da un semn la 0746188910 si vedem cum procedam
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am un xsara picasso de 1,8i si am o problema cu avertizarea de presiune scazuta de ulei. Dupa ce se incalzeste putin motorul cand iau picirul de pe acceleratie si motorul ajunge la relanti imi apare avertizarea cu presiune scazuta ulei. Daca accelerez putin imi dispare. Care ar fi cauza? Doresc sa mentionez ca asta iarna am schimbat baia de ulei care a fost sparta.
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu