the judge: Citroen Xantia, 1995, 1.8i, verde metalizat
Moderator: Echipa Tehnica
Doamne ce aiurit sant...Nu stiu dece am ramas cu impresia ca e 1,6i...De aceea am spus ca jantele pe 15" sant prea grele pt. ea. Scuze!!! Nu am fost atent!
Da! Clar! Pe 1,8-8V merg fara discutii jantele de pe VSX...Boston parca se numesc! Exact asa am si eu pe a mea...Sant suficiente. Arata excelent pe masina iar masina sta f. bine pe viraje.
Eu am incaltat-o cu 195/55 - 15...Am avut rezerve in a pune gume mai late sau mai inalte. astea sant exact ce trebuie pe jantele astea.
Da! Clar! Pe 1,8-8V merg fara discutii jantele de pe VSX...Boston parca se numesc! Exact asa am si eu pe a mea...Sant suficiente. Arata excelent pe masina iar masina sta f. bine pe viraje.
Eu am incaltat-o cu 195/55 - 15...Am avut rezerve in a pune gume mai late sau mai inalte. astea sant exact ce trebuie pe jantele astea.
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
exact dimensiunea asta vreau sa o pun si eu..nu fortez nota cu anvelope peste 195.Sunt in tratative cu unul care are o Xantia neinmatriculata( de fapt cu un babau de numar pe ea) de la care vreau sa iau bara fata ( e de Activa) care arata ffff bine.Aproape am terminat cu ornamentele de pe bandouri, le-am imbracat in colant gri si arata super bine....vreau sa prind o zi mai frumoasa ca sa le pot monta.
CITROEN...covorul fermecat
Asa este! Vremea nu prea ne mai lasa sa lucram la masini...Eu am norocul ca am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus la masina mea...De acum nu mai remediez decat defectiunile care vor apare...Doamne fereste...
Vei fi super-multumit de anvelopele de 195/55-15 Te asigur! Sant suficient de joase, dar si suficient de inalte...si suficient de late...
Multi scapa din vedere un fenomen care apare strict pe Xantia....Sant pacaliti de pasajele destul de evazate ale rotilor la Xantia si au impresia ca merg montate roti oricat de late...Fiindca cel putin pe spate, chiar cu anvelope de 195, ramane mult spatiu pana la aripi...Fals!!! Multi uita sau nu stiu ca Xantia are punte auto-directionala pe spate...punte care se misca cu totul fatza de caroserie, atunci cand se forteaza pe viraje....Astfel, in repaus intre cauciuc si marginea aripii de pe spate raman cativa cm, dar in mers, in anumite situatii, cauciucul de pe interiorul virajului poate ajunge pana langa aripa (sau chiar in aripa). Asa ca atentie!!!
Putini stiu ca Xantia Activa (cea care are montate anvelope 205/55-15) atat aripile de pe fatza cat si cele de pe spate, sant mai evazate cu 3-4 cm decat la celelalte modele...Sa va uitati de curiozitate la o poza cu Activa si apoi la o poza cu o Xantia normala.
Atentie si la bara fatza de Activa !!! Este mai lata si nu se potriveste cu aripile de versiune normala...Trebuie schimbate si aripile, altfel bara nu se va potrivi cu aripile...Nici eu nu am stiut acest lucru pana de curand...Noroc cu dj01fad...Este meritul lui! Respect maestre!!!
Si eu am vrut sa fac aceeasi operatie la masina mea, dar m-am linistit fiindca nu-mi convine sa demontez aripile de pe masina mea...In plus, chiar daca le-as schimba si pe acelea...ce fac cu aripile de pe spate ??? fiindca si acelea sant mai inguste la masina mea....Va exista o neconcordantza intre aripile din fatza si cele din spate....Chiar nu-mi convine treaba asta!
Asta e! Daca masina asa a fost asa o las....
Vei fi super-multumit de anvelopele de 195/55-15 Te asigur! Sant suficient de joase, dar si suficient de inalte...si suficient de late...
Multi scapa din vedere un fenomen care apare strict pe Xantia....Sant pacaliti de pasajele destul de evazate ale rotilor la Xantia si au impresia ca merg montate roti oricat de late...Fiindca cel putin pe spate, chiar cu anvelope de 195, ramane mult spatiu pana la aripi...Fals!!! Multi uita sau nu stiu ca Xantia are punte auto-directionala pe spate...punte care se misca cu totul fatza de caroserie, atunci cand se forteaza pe viraje....Astfel, in repaus intre cauciuc si marginea aripii de pe spate raman cativa cm, dar in mers, in anumite situatii, cauciucul de pe interiorul virajului poate ajunge pana langa aripa (sau chiar in aripa). Asa ca atentie!!!
Putini stiu ca Xantia Activa (cea care are montate anvelope 205/55-15) atat aripile de pe fatza cat si cele de pe spate, sant mai evazate cu 3-4 cm decat la celelalte modele...Sa va uitati de curiozitate la o poza cu Activa si apoi la o poza cu o Xantia normala.
Atentie si la bara fatza de Activa !!! Este mai lata si nu se potriveste cu aripile de versiune normala...Trebuie schimbate si aripile, altfel bara nu se va potrivi cu aripile...Nici eu nu am stiut acest lucru pana de curand...Noroc cu dj01fad...Este meritul lui! Respect maestre!!!
Si eu am vrut sa fac aceeasi operatie la masina mea, dar m-am linistit fiindca nu-mi convine sa demontez aripile de pe masina mea...In plus, chiar daca le-as schimba si pe acelea...ce fac cu aripile de pe spate ??? fiindca si acelea sant mai inguste la masina mea....Va exista o neconcordantza intre aripile din fatza si cele din spate....Chiar nu-mi convine treaba asta!
Asta e! Daca masina asa a fost asa o las....
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
aveam pe acasa o revista cu xantia,de fapt este brosura originala si cred ca aceste jante la nivelulanului 95 cand este tiparita sunt singurele disponibile si doar pe vsx. x-ul in niciun caz nu are iar sx-ul...nu sint sigur.in ceea ce priveste bara..o las in pace pe a mea ca vine prea bine si nu am chef de modificari.am cam remediat si eu ce era dus pe la ea..asa...in mare parte, oricum nu mi vine sa muncesc la ea pe frigurile astea.ce ma enerveaza este imbracatura de la plafon; s-a dezlipit si a facut asa o ''burta'' in partea din spate.se remediaza usor dar nu am chef pina nu se incalzeste afara:)
CITROEN...covorul fermecat
retro -
Multumesc pt. ajutor! Nu stiu ce Dumnezeu nu mi s-a intiparit in minte numele asta...
Probabil pt. ca pt. Xantia exista f. multe modele de jante...M-am ingrozit cand am vazut brosura cu jante...
Asa este! Sant Belfast. Am uitat.
the judje - Da-mi voie sa te contrazic. Au existat f. multe modele de jante pt. Xantia, dar probabil ca nu toate au fost disponibile pt. toate pietele. SX-ul meu trebuia sa vina cu niste jante (conform fisei masinii) cu niste jante pe 14" cu multe spite mici (niste decupeuri in forma de triunghi la baza jentii)...Nu retin exact cum s-au numit...Am impresia ca "MEMPHIS"...Iar o sa ma corecteze retro :D
Asa este! E urat sa lucrezi pe gerul asta la masina...Nici mie nu-mi vine.
dj01fad - Esti sigur ca daca fortezi masina pe viraje nu ating cele de pe spate in aripi??? OK! In cazul asta inseamna ca e spatiu suficient. Dar imi imaginez ca puntea spate isi schimba pozitia in lateral destul de mult pt. a putea fi o punte autoviratoare...Sigur!...Nu se plimba un metru in lateral, dar banuiesc ca ceva de ordinul a 1...2...3 cm sant posibili...


Asa este! Sant Belfast. Am uitat.
the judje - Da-mi voie sa te contrazic. Au existat f. multe modele de jante pt. Xantia, dar probabil ca nu toate au fost disponibile pt. toate pietele. SX-ul meu trebuia sa vina cu niste jante (conform fisei masinii) cu niste jante pe 14" cu multe spite mici (niste decupeuri in forma de triunghi la baza jentii)...Nu retin exact cum s-au numit...Am impresia ca "MEMPHIS"...Iar o sa ma corecteze retro :D
Asa este! E urat sa lucrezi pe gerul asta la masina...Nici mie nu-mi vine.

dj01fad - Esti sigur ca daca fortezi masina pe viraje nu ating cele de pe spate in aripi??? OK! In cazul asta inseamna ca e spatiu suficient. Dar imi imaginez ca puntea spate isi schimba pozitia in lateral destul de mult pt. a putea fi o punte autoviratoare...Sigur!...Nu se plimba un metru in lateral, dar banuiesc ca ceva de ordinul a 1...2...3 cm sant posibili...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu freaca nimic niciunde, si crede-ma ca am dus-o la extrem pe viraje, ba chiar am si luat unele cam de-a latul; puntea e un soi de punte autoviratoare, de fapt e cam deformabila, dar foarte putin. cred ca nici macar 1 cm nu migreaza rotile in lateral. la xsara este autoviratoare; oricum, rotile vin destul de "la limita", pt ca in spate nu prea poti sa bagi degetul intre aripa si roata cand e masina lasata, iar pe fata daca te uiti din fata masinii vezi rotile pe langa ea
, dar nu freaca niciunde; motorul nu se simte deloc obosit, ba chiar mi se pare ca se descurca foarte bine cu ansamblul avand in vedere ca are doar 100 de iepe. intr-adevar, cu roti 195.55.15 ai alt demaraj, merge mult mai lejer masina; culmea... cand am pus rotile de iarna pe 15 (195.65.15), am descoperit ca trebuie sa schimb si bucsele mari de la brate, pt ca troncane rau detot. partea interesanta este ca nu troncanea absolut nimic cu cele pe 16, dar o simteam parca nehotarata si dezlanata. cert este ca pe xantia nu poti pune orice fel de jante pt ca arata total aiurea; sunt putine cele care vin chiar bine, si conteaza foarte mult culoarea masinii;
@catalin: o sa ma interesez zilele astea sa vad daca pot sa iti fac rost de un set de Belfast, ca le stiam la cineva. vroia pe ele un set de jante de tabla si diferenta de bani. sa speram ca inca le mai are

@catalin: o sa ma interesez zilele astea sa vad daca pot sa iti fac rost de un set de Belfast, ca le stiam la cineva. vroia pe ele un set de jante de tabla si diferenta de bani. sa speram ca inca le mai are

Ciudata treaba cu bucsele !!! De obicei cand pui niste gume cu talie mai ridicata, amortizeaza mai bine...Probabil ca astea de iarna avand cauciucuri cu balon mai mare, sant mai grele si trag mai tare de articulatii...Cine stie ce se intampla acolo...
Am remarcat si eu treaba asta! La Xantia culoarea schimba dramatic lucrurile. Nu orice model de jante merg puse pe orice culoare de caroserie. Identic si cu celelalte accesorii de tunning!
Am remarcat si eu treaba asta! La Xantia culoarea schimba dramatic lucrurile. Nu orice model de jante merg puse pe orice culoare de caroserie. Identic si cu celelalte accesorii de tunning!
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
Aseara,impreuna cu 01fad am schimbat radiatorul de caldura pentru ca de o saptamana si mai bine imi facea probleme, si ne-am gandit,cred ca din cauza ca era cald afara, sa montam pe masina, daca tot am dat bordul jos, un bord de serie 2. Intra fara probleme majore, gratie cunostintelor aprofundate ale lui 01fad
, fara el nu m-as fi apucat de astfel de operatii, mai bine spus am fost un fel de spectator la tot ceea ce se petrecea, prea putin bagandu-mi mina prin operatia respectiva.sa fiu sincer, nu ma asteptam sa vina asa de bine.unul din motivele pentru care l-am vrut a fost torpedoul care este destul de generos in comparatie cu serie 1.mi se pare foarte ciudat acum pentru faptul ca a disparut acea bara din dreapta, dar cu siguranta ma voi acomoda.;)

CITROEN...covorul fermecat
Ce pacat ca Xantia nu a avut in bord si un monitor LCD!!! M-as fi uitat numai la asa ceva:
http://www.youtube.com/watch?v=9H9mlVXi ... re=related
Offf ce duduie!!!! Offf Doamne!
..................................
Bordul de X2 e mai fain! Si aparatele de bord sant mai frumoase...si treaba cu torpedoul...si butoanele din zona centrala...
Dar cu toate ca multa lume critica bara aia de la bordul de X1, pe mine nu ma deranjeaza si nici nu mi se pare urata...Iar la cele care au air-bag si pt. pasager, zona aia chiar arata OK.
Singura treaba care ma deranjeaza la bordul de X1, e torpedoul ala minuscul...Ce naiba or fi gandit cand l-au facut asa?!?
Dar am inteles ca doar la cele cu A/C este problema asta, din cauza dimensiunilor aerotermei si a carcasei filtrului de polen...
..................................
Daaaa! dj01fad e specialist in demontat borduri de Xantia !
. Deja am zis ca daca voi avea probleme cu caloriferul de incalzire si eu ma duc tot la el... 


http://www.youtube.com/watch?v=9H9mlVXi ... re=related
Offf ce duduie!!!! Offf Doamne!

..................................
Bordul de X2 e mai fain! Si aparatele de bord sant mai frumoase...si treaba cu torpedoul...si butoanele din zona centrala...
Dar cu toate ca multa lume critica bara aia de la bordul de X1, pe mine nu ma deranjeaza si nici nu mi se pare urata...Iar la cele care au air-bag si pt. pasager, zona aia chiar arata OK.
Singura treaba care ma deranjeaza la bordul de X1, e torpedoul ala minuscul...Ce naiba or fi gandit cand l-au facut asa?!?
Dar am inteles ca doar la cele cu A/C este problema asta, din cauza dimensiunilor aerotermei si a carcasei filtrului de polen...
..................................
Daaaa! dj01fad e specialist in demontat borduri de Xantia !


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO