...Sigur, acolo se refera la situatii limita, cand masina e fortzata la maxim. Cu siguranza ca nu ajungem noi cu "calitatile noastre de piloti" in acele situatii, iar masina in rest, la un stil de condus de bun simt, se comporta admirabil. Cred ca este fantastic sa te bagi pe viraje pe serpentine si masina sa nu se incline aproape deloc.
Daca as avea retineri in a-mi cumpara o Activa, ar fi doar pt. faptul ca e cea mai sofisticata versiune si are foarte multe subansamble care pe celelalte Xantia nu exista. Acesta este si motivul pt. care am preferat sa-mi cumpar o Xantia 1,8i - 8v. Iar cum piesele de Citroen la noi sant foarte scumpe....
Chiar imi aduc aminte de o poveste de aici de pe forum, cu o Xantia din Tulcea, care din cauza unei bucse uzate la un cilindru Activ de pe spate, se balansa lateral permanent cand masina statea de ex. la un semafor. Iar acea bucsa costa "doar" vre-o 500 RON noua. Adica.............
