Merci
Fiabilitate
Moderator: Echipa Tehnica
-
mbc
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Fiabilitate
Xsara e considerat cel mai fiabil model de Citroen. Atunci cum se explica faptul ca pe www.carsurvey.org mai mult de jumatate din posesori au ca si plangere fix fiabilitatea masinii, zicand ca in rest e ok. Daca sunt si alte surse, eventual experientele voastre, as vrea sa le stiu
Merci
Merci
"If in doubt, flat out!"
Salut. Nu stiu de ce se plang baietii aia asa de mult. Eu am xsara de vreo 2 ani, am luat-o la mana a doua din Spania si dupa ce am pus-o putin la punct (mici probleme cu clima), nu am investit in ea decat consumabile (frane, distributie, uleiuri, filtre, etc.). Adevarul este ca o iubesc si cand are nevoie de ceva ii cumpar. Deocamdata sunt foarte multumit de ea, chiar daca e trecuta de prima tinerete (acum are 175.000 de km)
eu o am de 2 ani, si am luat-o la 45.000km si 5 ani vechime. In astia 2 ani:
- am schimbat consumabile (ulei, filtre, placute, discuri, cauciucuri, curea accesorii, fulie arbore cotit, becuri - cam multe pe faza scurta, stergatoare, baterie, luneta, geam lateral
urmeaza covorase), ;
- am mai schimbat si cam astea ar intra la categoria obiecte nefiabile - bloc lumini, radio cd, cablu ambreiaj(insist sa nu il trec la consumabile, pentru ca este singura masina la care am schimbat asa ceva si mai este si foarte scump), surubele si bumbi la capacul de la motor (nu sunt nesemnificativi pentru ca costa vro 30lei bucata si am cumparat vro 8 pana acum), oglinda (se arsese rezistenta de incalzire);
- antifurturi roti e poate si vina mea ca s-au stricat , dar ar trebui facute mai solide;
- ca si reparații ar mai fii reglaj oglinda si stopuri spate (contacte imperfecte la nul),
Cam asta ar fi, daca imi mai amintesc mai scriu. Oricum masina are acum 128000km, si a fost alergata. De multe ori portbagaj plin, de cateva ori Transfagaraseanu, Bucurestiul central la ore de varf la greu, drumuri de tara...etc.
Poate ca nu este un exemplu de fiabilitate, dar eu per ansamblu sunt multumit de ea....si am un feeling ca daca as fi luat-o de noua as fi schimbat mult mai putine la ea.
- am schimbat consumabile (ulei, filtre, placute, discuri, cauciucuri, curea accesorii, fulie arbore cotit, becuri - cam multe pe faza scurta, stergatoare, baterie, luneta, geam lateral
- am mai schimbat si cam astea ar intra la categoria obiecte nefiabile - bloc lumini, radio cd, cablu ambreiaj(insist sa nu il trec la consumabile, pentru ca este singura masina la care am schimbat asa ceva si mai este si foarte scump), surubele si bumbi la capacul de la motor (nu sunt nesemnificativi pentru ca costa vro 30lei bucata si am cumparat vro 8 pana acum), oglinda (se arsese rezistenta de incalzire);
- antifurturi roti e poate si vina mea ca s-au stricat , dar ar trebui facute mai solide;
- ca si reparații ar mai fii reglaj oglinda si stopuri spate (contacte imperfecte la nul),
Cam asta ar fi, daca imi mai amintesc mai scriu. Oricum masina are acum 128000km, si a fost alergata. De multe ori portbagaj plin, de cateva ori Transfagaraseanu, Bucurestiul central la ore de varf la greu, drumuri de tara...etc.
Poate ca nu este un exemplu de fiabilitate, dar eu per ansamblu sunt multumit de ea....si am un feeling ca daca as fi luat-o de noua as fi schimbat mult mai putine la ea.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Salut. masina este ok.se strica daca nu ai grija de ea ,si daca te lasa ceva, te lasa ceva minor .motor,pompa,cutie de viteze,si alte chiestii mai importante nu te lasa .si acum fie vorba intre noi ce se strica nu prea coste mult ca la nemtoaice
acum eu am schimbat cam tot: pivoti,bucse,rulmenti,ambreaj,distributie de doua ori,role, discuri,tije schimbator viteze,rulment flansa compresor,tranzistori.DAR ACESTEA LE-AM SCHIMBAT PENTRU CA SUNT MAI BOLNAV
SI DACA LE-AM GASIT IEFTINE LE-AM INLOCUIT
din tot ce am schimbat foarte putine au necesitat inlocuire.Masina este considerata fiabila in germania, in raport khilometri si costuri.eu conduc multe masini dar sunt incintat de citroenul meu 
-
mbc
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
nu se pune problema de masina germana. Daca e sa imi iau xsara imi iau 1.4 sau 1.6 16v. In carti, momentan sunt urmatoarele masini: Xsara II (1.4 sau 1.6 16v) Xantia II (1.8 16v, 2.0 16v sau 2.0 hdi 110) C5 prima generatie (1.8 16v, sau 2.0 hdi). Am hotarat momentan ca C5 a doua generatie e un pic cam mult, dar ramane deschisa optiunea. Desi xantia si c5 sunt mai mari si ar fi mai ok, xsara 1.4 banuiesc ca ar fi mult mai ieftina la tot. intretinere, consumabile, daca se duce ambreiajul, samd. Plus ca eu circul FOARTE mult in oras in comparatie cu in afara orasului.
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady


