noua mea jucarie: xantia rosie...
Moderator: Echipa Tehnica
Exista Logan 1.2 16v ? Sau Sandero ? La Logan stiam ca e doar 1.6 16v....in fine...Ca sa terminam balciul.....Dane , cand da caldura hai sa dam o liniuta , si atunci vedem ce si cum....fara suparare , fara nimic , doar comparatie intre masini.......In legatura cu Cielo , am mers si cu 8 v si cu 16v ( pe acesta din urma l-am avut in posesie ) si pot spune cu certitudine ca trage 16 v fantastic de bine....Chiar si in treapta a 5-a are rezerva de putere desi e un motor mic in comparatie cu altele.....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
mbc - Nu stiu de unde ai scos tarifele astea, dar oricum nu sant cele reale...Te asigur!
RCA-ul intai....Eu la Xantia 1,8 am platit acum o luna asigurarea si a fost 245 RON pe 6 luni la cea mai ieftina societate...Nu 210 Ron cat spui tu.
Iat pt. 2,0L...plateam de acum 2 ani la BX aprox. 350 RON pt. 6 luni...era vre-o 720 RON pe an...iar acum s-au mai marit din cate stiu.
Diferenta e mare intre cele 2 categorii. Te asigur.
Impozitul la Fisc...Cel pt. BX cam asa era...180 RON parca, dar la Xantia 1,8 e mai mic decat spui tu (162 RON). Ultima data am platit aprox. 130 RON parca. Deci si aici e diferenta mai mare...
Sustin aceste lucruri pt. ca am urmarit problema asta...M-a interesat...
Per total se aduna ceva bani in plus daca iei o masina mai mare de 1,8L. Daca bugetul iti permite, merita!
Pe mine ma omora momentul cand trebuia sa fac asigurarea la BX...De aceea am vrut o masina cu motor mai mic. Si acesta a fost unul din motivele pt. care am vandut BX-ul...Mai ales ca nu stiu ce urmeaza...ce vremuri...Oricum nu unele bune...
THUNDER77 - Stii bine ca eu nu fac liniute din principiu. Doar cand ma seaca cate unul prea tare...doar atunci o calc.
Aici nu era vorba despre care se duce mai tare, in primul rand....Ci despre elasticitatea celor 2 motoare. Si am afirmat ca 8V este mai elastic si am demonstrat cu cifre...
Legat de faptul ca 1,8-8V demareaza mai bine...cel putin asta spun datele tehnice...Uita-te si tu pe fisele de mai sus. In realitate, lucrurile sant f. relative...Tine f. mult de starea tehnica a masinilor (noi avem masini rulate cate 200.000 Km in conditii total diferite...)...Tine de pilot...Tine de benzina...Tine pana la urma si de un pic de macadam pe care-l prinzi sub roti...
Liniutele astea dupa care va inebuniti voi, chiar nu au nici o relevantza !!! Tine doar asaaa...de faptul ca vrem sa vedem pe care se umfla muschii mai tare....Ceva gen "Care e cel mai tare din parcare"
Ori filozofia mea de viata nu presupune asemenea copilarii. Sincer ! Fiarele astea pe care ne chinuim noi sa le intretinem cat mai bine, sant atat de scumpe, incat e total lipsit de logica sa trag aiurea de masina.
Oricum nu eu sant cel mai potrivit posesor de Xantia 1,8-8V cu care sa faci liniute...Stii ca masina mea are un defect la injectie (pe care inca nu l-am depistat) si momentan nu trage cum trebuie...
Ce incercam eu sa subliniez in randurile de mai sus, era totusi faptul ca dupa datele tehnice, 8V are un cuplu mult mai uniformdecat 16V, trage bine la toate regimurile si...surprinzator...cei care au scris aceste date sustin ca 8V a obtinut timpi mai buni la demaraj decat 16V, tocmai pt. ca motorul 8V tureaza mai mult si are cuplul mai uniform...disponibil chiar si la turatii joase.
. Sa-ti dau o lama pt. ca nu ai cu cine sa faci liniute ???

RCA-ul intai....Eu la Xantia 1,8 am platit acum o luna asigurarea si a fost 245 RON pe 6 luni la cea mai ieftina societate...Nu 210 Ron cat spui tu.
Iat pt. 2,0L...plateam de acum 2 ani la BX aprox. 350 RON pt. 6 luni...era vre-o 720 RON pe an...iar acum s-au mai marit din cate stiu.
Diferenta e mare intre cele 2 categorii. Te asigur.
Impozitul la Fisc...Cel pt. BX cam asa era...180 RON parca, dar la Xantia 1,8 e mai mic decat spui tu (162 RON). Ultima data am platit aprox. 130 RON parca. Deci si aici e diferenta mai mare...
Sustin aceste lucruri pt. ca am urmarit problema asta...M-a interesat...
Per total se aduna ceva bani in plus daca iei o masina mai mare de 1,8L. Daca bugetul iti permite, merita!
Pe mine ma omora momentul cand trebuia sa fac asigurarea la BX...De aceea am vrut o masina cu motor mai mic. Si acesta a fost unul din motivele pt. care am vandut BX-ul...Mai ales ca nu stiu ce urmeaza...ce vremuri...Oricum nu unele bune...
THUNDER77 - Stii bine ca eu nu fac liniute din principiu. Doar cand ma seaca cate unul prea tare...doar atunci o calc.
Aici nu era vorba despre care se duce mai tare, in primul rand....Ci despre elasticitatea celor 2 motoare. Si am afirmat ca 8V este mai elastic si am demonstrat cu cifre...
Legat de faptul ca 1,8-8V demareaza mai bine...cel putin asta spun datele tehnice...Uita-te si tu pe fisele de mai sus. In realitate, lucrurile sant f. relative...Tine f. mult de starea tehnica a masinilor (noi avem masini rulate cate 200.000 Km in conditii total diferite...)...Tine de pilot...Tine de benzina...Tine pana la urma si de un pic de macadam pe care-l prinzi sub roti...
Liniutele astea dupa care va inebuniti voi, chiar nu au nici o relevantza !!! Tine doar asaaa...de faptul ca vrem sa vedem pe care se umfla muschii mai tare....Ceva gen "Care e cel mai tare din parcare"
Ori filozofia mea de viata nu presupune asemenea copilarii. Sincer ! Fiarele astea pe care ne chinuim noi sa le intretinem cat mai bine, sant atat de scumpe, incat e total lipsit de logica sa trag aiurea de masina.
Oricum nu eu sant cel mai potrivit posesor de Xantia 1,8-8V cu care sa faci liniute...Stii ca masina mea are un defect la injectie (pe care inca nu l-am depistat) si momentan nu trage cum trebuie...
Ce incercam eu sa subliniez in randurile de mai sus, era totusi faptul ca dupa datele tehnice, 8V are un cuplu mult mai uniformdecat 16V, trage bine la toate regimurile si...surprinzator...cei care au scris aceste date sustin ca 8V a obtinut timpi mai buni la demaraj decat 16V, tocmai pt. ca motorul 8V tureaza mai mult si are cuplul mai uniform...disponibil chiar si la turatii joase.


](./images/smilies/eusa_wall.gif)


-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
rca: http://www.rca-ieftin.ro/
impozit http://sutalasutaadevarat.blogspot.com/ ... asina.html
Acuma ce sa zic... la calculul rca-ului se iau in considerare mai multe chestii, si mie mi se pare destul de ieftin, dar astea sunt calculele. CNP-ul introdus este al meu iar seria de sasiu este la intamplare. Ideea este alta: cheltuieli de impozit si rca pentru 2.0 mi le permit deocamdata, eu te intrebam de consumuri. O data pe an dau 300 ron in plus sau cat poate fi intre 1800 si 2000 cmc dar consum de la 13 la 16 de exemplu nu. Nu ma intreba de unde am scos consumul, era ca intrebare.
impozit http://sutalasutaadevarat.blogspot.com/ ... asina.html
Acuma ce sa zic... la calculul rca-ului se iau in considerare mai multe chestii, si mie mi se pare destul de ieftin, dar astea sunt calculele. CNP-ul introdus este al meu iar seria de sasiu este la intamplare. Ideea este alta: cheltuieli de impozit si rca pentru 2.0 mi le permit deocamdata, eu te intrebam de consumuri. O data pe an dau 300 ron in plus sau cat poate fi intre 1800 si 2000 cmc dar consum de la 13 la 16 de exemplu nu. Nu ma intreba de unde am scos consumul, era ca intrebare.
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
dan1972 scrie:mbc - Aloooo! Domnul !!! Acela e un factor de estimare a elasticitatii motoarelor...Nu reprezinta timpii de demaraj !!! Cu cat e mai mare, cu atat e mai elastic motorul...Atentie la interpretarea datelor !!! Nu te-ai uitat la rubrica corespunzatoare !!!
Daca vrei sa vezi elasticitatea motoarelor respective, uita-te la rubrica " Acceleration in gear"...si vei vedea ca Xantia 1,8-8V demareaza in treapta a IV-a de la 60 la 100 in 9,3 sec, pe cand 1,8-16V abia in 10,5 sec.
Aloooo! Nenea!!!! Daca nu stii ce zici, las-o moarta, ca unii te mai si cred. Eu, de exemplu. Compara o xantia 1.8 cu o xantia v6 si vei vedea urmatoarele:
Overtaking factors:
V6: 5.5
1.8: 8.5
Mai sa fie, o fi motorul de 1.8 mai tare decat v6.... Si daca te uiti mai bine vezi un (s). S, in principiu e prescurtarea de la secunda in mai multe limbi.
Chestiile de care ziceai tu, sunt accelerarile in treapta a 5-a. Tu, cand vrei sa ajungi de la 80 la 120 esti de obicei intr-a 3-a sau a 4-a cred. Ca sa nu mai zicem ca la unele masini esti poate intr-a 2-a.
Sa auzim de bine, si la vorba buna, nu la cutite cum ai facut astazi.
"If in doubt, flat out!"
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ia sticla si bea....
ca sa revenim la cazanul rosu, aseara am dat bordul jos pentru a doua oara... problema... eternul radiator de caldura. dar... ce sa-i faci, m-am experimentat si merge tare repede acum. am pus unul chinezesc sau ce drac o fi, cumparat cu putin sub 100 de lei de la pravalie.
revin mai incolo
ca sa revenim la cazanul rosu, aseara am dat bordul jos pentru a doua oara... problema... eternul radiator de caldura. dar... ce sa-i faci, m-am experimentat si merge tare repede acum. am pus unul chinezesc sau ce drac o fi, cumparat cu putin sub 100 de lei de la pravalie.
revin mai incolo
surprinzator...cei care au scris aceste date sustin ca 8V a obtinut timpi mai buni la demaraj decat 16V, tocmai pt. ca motorul 8V tureaza mai mult si are cuplul mai uniform...disponibil chiar si la turatii joase.
Chiar DACA ar fi asa cum ai inteles tu, tine coont ca masina 8v era varianta de finisare cu aproape 100kg mai usoara
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats