rola intinzatoare la transmisie
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
rola intinzatoare la transmisie
In urma unei probleme la alternator, am fost nevoit sa il schimb, iar dupa ce am pus inapoi cureaua, am constatat ca rola intizatoare care ajuta la ghidarea curelei precum si la luarea si punerea inapai a curelei are un joc , acest lucru generand, cand masina merge la relanti un zgomot pronuntat. Miscarea respectivei role intinzatoare nu este staga-dreapta ci pe directia de actionare a acesteia fata-state ca si cand nu ar fi suficient de intinsa, iar cand accelerez nu mai face acel zgomtot, asa ca cer ajutor celor care au mai schimbat cureua sau vreo pompa pe care ruleaza aceasta, si daca ar fi nevoie sa schimb rola cu bratul intinzator.
Revin cu o completare, am uitat sa va spun ca este vb de un c5 md 2003, motorina 2000 cmc , 80 kw si acum am ridicat sus pe ultima treapta masina pentru a ma putea baga sub ea si am vazut ca cureaua de transmisie de fapt genereaza acel zgomot, intre doua fulii,. de la compresor si de la inca una care nu stiu ce reprezinta, are un joc ca si cum nu ar fi suficient de intinsa.
Cand am oprit motorul si am tras de curea am vazut ca ea este intinsa si numai daca trag cu putere ea are un intentia de a se intinde, fapt datorat rolei de intindere.
V-as fi recunoscatori, daca mi-ati putea cei care am mai lurat la curea sa imi spuna daca am gresit ceva cand am montat alternatorul, sau are rola aia vreo smecherie.
Apropo am facut prin oras de ieri vreo 200 Km si inafara de zgomotul ala care este suparator pentru mine in rest masina functioneaza normal.
Cand am oprit motorul si am tras de curea am vazut ca ea este intinsa si numai daca trag cu putere ea are un intentia de a se intinde, fapt datorat rolei de intindere.
V-as fi recunoscatori, daca mi-ati putea cei care am mai lurat la curea sa imi spuna daca am gresit ceva cand am montat alternatorul, sau are rola aia vreo smecherie.
Apropo am facut prin oras de ieri vreo 200 Km si inafara de zgomotul ala care este suparator pentru mine in rest masina functioneaza normal.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
cred ca problema provine de la fulia alternatorului.cu cureaua luata,verifica daca respectiva fulie se invirte in gol intr-o directie iar in cealalta antreneaza si alternatorul.daca nu e asa atunci trebuie schimbata.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
rola intinzatoare la transmisie
Are dreptate Mihai, schimba fulia de la alternator.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187781
Total subiecte 18656
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11826
Cel mai nou membru Lucian68