consum exagerat de benzina

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

consum exagerat de benzina

Mesajde Mexik » Lun 03-Ian-2011 18:35

de cevba timp a inceput sa consume enorm una dintre xantiile mele adica undeva la 10 afara asta max 110km/h mers si un 14-15 oras.la inceput gasisem termostatu stricat,lam schimbat dar nimic.mentionez ca e motoru de 1,6.toba de sapament e rosie,bujiile sunt albe zici ca nici nu lucreaza ceea ce ma face sacred ca nui din motor buba.rotile nus infranate de loc ca sa duca la un consum asa mare.ma gandesc la ambreaj ca nevastamia merge cu ea si cred ca la linistit ea :(

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 03-Ian-2011 19:44

fa-i un test de noxe; tare mi-e frica sa nu fie injectoarele... toate bujiile sunt albe? miroase cumva a benzina dupa ea? nu prea cred ca e problema de la ambreiaj pentru ca va dadeati voi seama de asta; face destul de urat cand patineaza.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 03-Ian-2011 20:21

itp ul lam facut sapt trecuta si a iesit perfect sa mirat si omu,bujiile toates albe.zic de ambreaj ca are un scartait cand pleci cu ea ca si cum ar patina un pic,ma gandesc sa nu fie placa uzata

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 03-Ian-2011 21:27

Intai de toate vezi sa nu pierzi benzina pe undeva. Poate curge pe la vreo imbinare pe undeva si nu iti dai seama. De tras cum trage si cum porneste? Eu am avut buba cu injectoarele care nu inchideau si bujiile nu erau foarte afumate, dar pornea greu la cald, daca stata minim 10 minute si dadea cu fum negru pe esapament, plus miros de benzina pe esapament la pornire. :roll: De consum nu mai zic, dupa ce am schimbat injectoarele a scazut simtitor.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 03-Ian-2011 21:37

de tras trage foarte bine,de pierdut mam uitat si nimic.cu injectoarele nu stiu ce sazic,la rece porneste usor la cald daca i dai cheie scurt porneste daca dai mai lung porneste mai greu si scoate un pic fum negru

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 03-Ian-2011 21:59

inca o observatie ce ma face sa cred car fii injectoarele.am pus urtun la iesirea din rampa de injectoare(retur) intrun bidon.am pornito,totu ok dar pe retur foarte putina benzina dadea.am incercat si la cealalta xantia treaba dar mia umplut bidonu in mai putin de 1min.daca sunt injectoiarele zic toata presiunea din rampa o consuma ele dand foarte putin pe retur,teoretic ca practic...daca leas duce sa le curete ar avea un efect ceva?sau sa iau altele sh?

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 03-Ian-2011 23:18

Eu am curatat injectoare blocate pe inchis cu solutie de curatat carburatoare. Din aia in PET, nu Carburol de Policolor in cutie de tabla, ca ala topeste si plasticul. AM dat jos oringurile si le-am lasat o noapte in solutie, le-am curatat bine in zona acului cu o perie tare si le-am vrificat, functionau erfect. Pe masina merg perfect, desi cand erau blocate nici nu vroia sa porneasca. Din ce am inteles, la Xantia injectoaele cam difera fata de XM, asa ca nu stiu daca reusesti sa faci acelasi lucru la fel de usor.
Ma gandesc sa nu fie si regulatorul de presiune de pe retur blocat cumva partial inchis. :roll: Daca nu e ca la XM, sorry, despre Xantia nu stiu prea multe
Oricum, la mine pornea usor la rece, usor la cald daca porneam imediat dupa ce il opream, dar foarte greu si inecat daca statea cam 10 minute oprit motorul, cu pornire din aia in hopuri, de multe ori cu pedala apasata la maxim exact cum porneste un motor inecat. Ai suflat pe furtunul de retur in rezervor? Merge usor? Mai poti verifica membrana de la regulatorul de presiune, daca scoti furtunul de vacuum vezi sa nu curga benzina pe acolo, inseamna ca e membrana sparta. Altceva chiar nu stiu. :roll:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 04-Ian-2011 19:44

am mai sudiat azi si pare a fi ok.buba cred cai altundeva.la prinderea saxafonul cu galeria de evacuare sufla un pic e chiar inainte de sonda landa.conform teoriei sonda citeste eronat si calculatoru i da mai multa benzina motorului,deaiacand iam luat noxele aveam oxigenu mare.dar asa de tare sa sara consumu din cauza ca sufla un pic saxafonu?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Ian-2011 01:24

nu are legatura ca rasufla evacuarea; am facut si eu cum a zis cristi cu injectoarele de la xm, dar le-am lasat in decarbusolv doar vreo 10 ore; rezultatul este ca acum porneste absolut perfect, merge rotund fara intreruperi si pleaca din loc ca din tun; pe deasupra nici nu prea se mai plafoneaza aleator pe la 5000 de ture. am lasat inca un set la murat pana maine seara, sa vad ce iese si din alea.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 05-Ian-2011 09:13

k.i rezolv cu suflatu la evacuare si sai dau injectoarele jos,problema e ca nu stiu cum sa le dau sunt bagate prin presare sau cum?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Ian-2011 11:27

e simplu.... trebuie sa scoti piesa aia prin care vin fisele; apoi, este cate o clema acolo care tine cate 2 injectoare; dupa ce o scoti si pe aia, tragi cu patentul de ele si gata.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 05-Ian-2011 11:28

aha am priceput,ms fain ma ocup azi ca am timp sa vad,am baie de ultrasunete,sa pun carburol in easi sa le bag la o baita?

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 05-Ian-2011 15:28

mai simplu de atat nu se putea demonta,stima francezilor.am luat un decarburol si le bag la ultrasunete sa vad daca e vreo diferenta.azi am fost la un service in bv si am intrebat cat ma costa un curatat de injectoare.mam speriat frate cica 180ron.am vb cu omu de acolo si lam tras de limba sa vad carei procedeul de curatare.au o baie de ultrasunete cu decarburol le lasa la inmuiat juma de ora dupa care o ora jumae la ultrasunete,dupa cares gata,lucru asta il fac si eu si raman cu banii in buzunar.de testat nu avea cum sa le testeze ca nu aveau nu stiu ce aparat pt modelu meu.acum maine le montez sa vad daca e vreo modificare in bine sau nu

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Ian-2011 15:41

pai da.... astea scufundate nu ai cum sa le testezi, decat daca dai jos rampa de pe masina;
decarbusolv sa cumperi, dupa cum a spus si cristi, sa fie la bidon de plastic.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 05-Ian-2011 15:56

deala am luat e 8,5ron.cand am scos injectoarele varful lor era negru se depusese calamina pe ele.leam pus 10min la ultra sunete si a iesit o mizerie de te sperii,cred ca o sa aiba un efect curatarea


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst