
consum exagerat de benzina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
consum exagerat de benzina
de cevba timp a inceput sa consume enorm una dintre xantiile mele adica undeva la 10 afara asta max 110km/h mers si un 14-15 oras.la inceput gasisem termostatu stricat,lam schimbat dar nimic.mentionez ca e motoru de 1,6.toba de sapament e rosie,bujiile sunt albe zici ca nici nu lucreaza ceea ce ma face sacred ca nui din motor buba.rotile nus infranate de loc ca sa duca la un consum asa mare.ma gandesc la ambreaj ca nevastamia merge cu ea si cred ca la linistit ea 

Intai de toate vezi sa nu pierzi benzina pe undeva. Poate curge pe la vreo imbinare pe undeva si nu iti dai seama. De tras cum trage si cum porneste? Eu am avut buba cu injectoarele care nu inchideau si bujiile nu erau foarte afumate, dar pornea greu la cald, daca stata minim 10 minute si dadea cu fum negru pe esapament, plus miros de benzina pe esapament la pornire.
De consum nu mai zic, dupa ce am schimbat injectoarele a scazut simtitor.

Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
inca o observatie ce ma face sa cred car fii injectoarele.am pus urtun la iesirea din rampa de injectoare(retur) intrun bidon.am pornito,totu ok dar pe retur foarte putina benzina dadea.am incercat si la cealalta xantia treaba dar mia umplut bidonu in mai putin de 1min.daca sunt injectoiarele zic toata presiunea din rampa o consuma ele dand foarte putin pe retur,teoretic ca practic...daca leas duce sa le curete ar avea un efect ceva?sau sa iau altele sh?
Eu am curatat injectoare blocate pe inchis cu solutie de curatat carburatoare. Din aia in PET, nu Carburol de Policolor in cutie de tabla, ca ala topeste si plasticul. AM dat jos oringurile si le-am lasat o noapte in solutie, le-am curatat bine in zona acului cu o perie tare si le-am vrificat, functionau erfect. Pe masina merg perfect, desi cand erau blocate nici nu vroia sa porneasca. Din ce am inteles, la Xantia injectoaele cam difera fata de XM, asa ca nu stiu daca reusesti sa faci acelasi lucru la fel de usor.
Ma gandesc sa nu fie si regulatorul de presiune de pe retur blocat cumva partial inchis.
Daca nu e ca la XM, sorry, despre Xantia nu stiu prea multe
Oricum, la mine pornea usor la rece, usor la cald daca porneam imediat dupa ce il opream, dar foarte greu si inecat daca statea cam 10 minute oprit motorul, cu pornire din aia in hopuri, de multe ori cu pedala apasata la maxim exact cum porneste un motor inecat. Ai suflat pe furtunul de retur in rezervor? Merge usor? Mai poti verifica membrana de la regulatorul de presiune, daca scoti furtunul de vacuum vezi sa nu curga benzina pe acolo, inseamna ca e membrana sparta. Altceva chiar nu stiu.
Ma gandesc sa nu fie si regulatorul de presiune de pe retur blocat cumva partial inchis.

Oricum, la mine pornea usor la rece, usor la cald daca porneam imediat dupa ce il opream, dar foarte greu si inecat daca statea cam 10 minute oprit motorul, cu pornire din aia in hopuri, de multe ori cu pedala apasata la maxim exact cum porneste un motor inecat. Ai suflat pe furtunul de retur in rezervor? Merge usor? Mai poti verifica membrana de la regulatorul de presiune, daca scoti furtunul de vacuum vezi sa nu curga benzina pe acolo, inseamna ca e membrana sparta. Altceva chiar nu stiu.

Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
am mai sudiat azi si pare a fi ok.buba cred cai altundeva.la prinderea saxafonul cu galeria de evacuare sufla un pic e chiar inainte de sonda landa.conform teoriei sonda citeste eronat si calculatoru i da mai multa benzina motorului,deaiacand iam luat noxele aveam oxigenu mare.dar asa de tare sa sara consumu din cauza ca sufla un pic saxafonu?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu are legatura ca rasufla evacuarea; am facut si eu cum a zis cristi cu injectoarele de la xm, dar le-am lasat in decarbusolv doar vreo 10 ore; rezultatul este ca acum porneste absolut perfect, merge rotund fara intreruperi si pleaca din loc ca din tun; pe deasupra nici nu prea se mai plafoneaza aleator pe la 5000 de ture. am lasat inca un set la murat pana maine seara, sa vad ce iese si din alea.
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
mai simplu de atat nu se putea demonta,stima francezilor.am luat un decarburol si le bag la ultrasunete sa vad daca e vreo diferenta.azi am fost la un service in bv si am intrebat cat ma costa un curatat de injectoare.mam speriat frate cica 180ron.am vb cu omu de acolo si lam tras de limba sa vad carei procedeul de curatare.au o baie de ultrasunete cu decarburol le lasa la inmuiat juma de ora dupa care o ora jumae la ultrasunete,dupa cares gata,lucru asta il fac si eu si raman cu banii in buzunar.de testat nu avea cum sa le testeze ca nu aveau nu stiu ce aparat pt modelu meu.acum maine le montez sa vad daca e vreo modificare in bine sau nu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst