am descoperit si eu azi cu multa bucurie de acest forum si dupa ce mi'am petrecut vre'o 3 ore citind din rubrica C4 m'am decis sa si iau cuvantu.
sunt poseorul unui C4 1.6i VTR si as vrea sa mentionez cateva prbleme ale masinii:
1. suspensia parca prea rigida, ma innebuneste piatra cubica si gropile din bucuresti !
2. si mie mi'a facut probleme lumina de la scrumiera care am impresia ca isi bate joc de mine si se aprinde numai cand vrea ea
3. recent nu mi se mai inchide sau se inchide f greu capacul de la locasul acela de deasupra casetofonului
metionez ca deocamdata nu am fost in service decat la 1500km dar cred ca ii vor incerca si eu pe cei de la Champions pt revizie momentan am 9000km.
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
enis_ibr scrie:am descoperit si eu azi cu multa bucurie de acest forum si dupa ce mi'am petrecut vre'o 3 ore citind din rubrica C4 m'am decis sa si iau cuvantu.
sunt poseorul unui C4 1.6i VTR si as vrea sa mentionez cateva prbleme ale masinii:
1. suspensia parca prea rigida, ma innebuneste piatra cubica si gropile din bucuresti !
2. si mie mi'a facut probleme lumina de la scrumiera care am impresia ca isi bate joc de mine si se aprinde numai cand vrea ea
3. recent nu mi se mai inchide sau se inchide f greu capacul de la locasul acela de deasupra casetofonului
Felicitari pentru masina. Vezi ca poti sa treci informatiile in semnatura. Cel putin asa se obisnuieste pe aici.
Suspenisua este intradevar cam rigida, la viteze mari totusi nu se mai simt gropile.

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Am mutat posturile lui matrixu si cele related cu ele in sectiunea ATS deoarece erau altceva decat "problemute C4"
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1562&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=1562&postdays=0&postorder=asc&start=0
Problemele mele
Salutare.
Am din sep 05 un coupe cam cu totul standard pe el cu AC etc.
Am 6000 km facuti prin Bucuresti dar si provincie.
Probleme enervante:
Nici o parte din masina asta nu a fost stransa cum trebuie. Tind sa cred ca si suruburile sunt din plastic.
Usile scot niste vibratii de-a dreptul enervante la piatra cubica, gropi sau bass in boxe(nu zic ce se intampla dak bag si loudness). Se pare ca fetele de usi au un material izolant naspa gen scartzaitoare-polistiren care la coupe, avand usile mari, pe mijloc poate capata un mic joc(distantare) ceea ce aduce vibratiile acelea. Puteti verifica si voi dak apasati usor pe portiunea alungita si bombata de pe usa ce imita pielea(la var mea), de deasupra cotierei de pe usa.
In bord zdrangane ceva iar panoul de unde se regleaza farurile joaca si el.
Cureaua de la cutia cu scule din roata de rezerva nu tine ala niciodata strans chiar dak ma urc cu picioarele pe roata si strang cat pot de tare. Chestia asta scoate o bocaneala naspa la orice prag iau cu amortizoarele astea (care imi plac cum se simt pe autostrada, nu am nimic cu ele, dar pt asa amortizoare trebuia sa fie si materialul de etansare un pic mai 'cauciucat').
Aparatoarea de sub aripa soferului sta putin bombata si lasa un luft de 1 cm intre ea si aripa pe unde poate intra apa(la ats mi-au zis ca nu pot face nimic, e vorba de o clema sarita si ar trebui sa desfaca si aripa si botul, etc. naspa.
De sub cutia de viteza sau motor se aude un zgomot, neidentificat de ats, gen o vibratie a unei piese elastice prinse in doua suruburi si in al treilea nu care vibreaza la plecarea de pe loc brusca sau cand debreiezi in reprize mici.
Casetofonul pierde claritatea postului la 10-20 secunde dupa ce e selectat din preset. Dak il selectez din nou, isi revine pt alte 10 sec. Nu au 'stiut' la ats de ce face asa.
Am fost deja sa ii schimb un ornament de plastic dintre usi pt ca ii sarisera doua cleme (asa a fost livrata).
In rest, motorul merge bine inca, nu i-au cazut suruburi sper.
Aerul conditionat baga caldura cam la 2 km dupa ce am plecat de pe loc. E normal? Am avut si golf si era mai prompt.
Tapiteria standard e naspa, numai dak dau cu mana pe ea se cunosc urme. Aveti idee de unde pot lua huse care sa vina k lumea si sa nu dau 15 milioane pe ele?
Sper sa imi raspunda cineva. (btw... masina are o sg zgarietura ft ft mica de la un bou din carrefour in rest nu a suferit 'traume')
Inca ceva. Va recomand ornamente transparente din carrefour(in vitan nu am gasit decat chinezarii de dacii sau chestii care se lipesc - yuuuuck) de 1 m lungime pe care le puteti pune pe cantul usilor ca sa nu aveti mici zgarieturi sau sa cauzati altora din cauza usilor imense (si simpatice, un principal motiv pt care am preferat coupe si nu berlina). Sunt estetice fiind transparente.
Cheers
Am din sep 05 un coupe cam cu totul standard pe el cu AC etc.
Am 6000 km facuti prin Bucuresti dar si provincie.
Probleme enervante:
Nici o parte din masina asta nu a fost stransa cum trebuie. Tind sa cred ca si suruburile sunt din plastic.
Usile scot niste vibratii de-a dreptul enervante la piatra cubica, gropi sau bass in boxe(nu zic ce se intampla dak bag si loudness). Se pare ca fetele de usi au un material izolant naspa gen scartzaitoare-polistiren care la coupe, avand usile mari, pe mijloc poate capata un mic joc(distantare) ceea ce aduce vibratiile acelea. Puteti verifica si voi dak apasati usor pe portiunea alungita si bombata de pe usa ce imita pielea(la var mea), de deasupra cotierei de pe usa.
In bord zdrangane ceva iar panoul de unde se regleaza farurile joaca si el.
Cureaua de la cutia cu scule din roata de rezerva nu tine ala niciodata strans chiar dak ma urc cu picioarele pe roata si strang cat pot de tare. Chestia asta scoate o bocaneala naspa la orice prag iau cu amortizoarele astea (care imi plac cum se simt pe autostrada, nu am nimic cu ele, dar pt asa amortizoare trebuia sa fie si materialul de etansare un pic mai 'cauciucat').
Aparatoarea de sub aripa soferului sta putin bombata si lasa un luft de 1 cm intre ea si aripa pe unde poate intra apa(la ats mi-au zis ca nu pot face nimic, e vorba de o clema sarita si ar trebui sa desfaca si aripa si botul, etc. naspa.
De sub cutia de viteza sau motor se aude un zgomot, neidentificat de ats, gen o vibratie a unei piese elastice prinse in doua suruburi si in al treilea nu care vibreaza la plecarea de pe loc brusca sau cand debreiezi in reprize mici.
Casetofonul pierde claritatea postului la 10-20 secunde dupa ce e selectat din preset. Dak il selectez din nou, isi revine pt alte 10 sec. Nu au 'stiut' la ats de ce face asa.
Am fost deja sa ii schimb un ornament de plastic dintre usi pt ca ii sarisera doua cleme (asa a fost livrata).
In rest, motorul merge bine inca, nu i-au cazut suruburi sper.
Aerul conditionat baga caldura cam la 2 km dupa ce am plecat de pe loc. E normal? Am avut si golf si era mai prompt.
Tapiteria standard e naspa, numai dak dau cu mana pe ea se cunosc urme. Aveti idee de unde pot lua huse care sa vina k lumea si sa nu dau 15 milioane pe ele?
Sper sa imi raspunda cineva. (btw... masina are o sg zgarietura ft ft mica de la un bou din carrefour in rest nu a suferit 'traume')
Inca ceva. Va recomand ornamente transparente din carrefour(in vitan nu am gasit decat chinezarii de dacii sau chestii care se lipesc - yuuuuck) de 1 m lungime pe care le puteti pune pe cantul usilor ca sa nu aveti mici zgarieturi sau sa cauzati altora din cauza usilor imense (si simpatice, un principal motiv pt care am preferat coupe si nu berlina). Sunt estetice fiind transparente.
Cheers
-[img:e343dfc466]http://forum.softpedia.com/uploads/av-59299.jpg[/img:e343dfc466]
Problemute la C4...
Coos
Cred ca ai avut si un pic de ghinion .
Cu casetofonul ...cred ca e ceva general ...ca se pierd posturile ...la radio ma refer .... (asta ptr casetofoul dat din fabrica) .
Folosesti aerul conditionat sa`ti dea caldura......am mai citit ....pe undeva chesti asta ..... la C4 nu am citit ce spune in carte ..dar la kalosul meu ..scrie negru pe alb : Inalzirea rapida se face in felul urmator : 1. OPRITI AERUL CONDITIONAT (bineinteles se presupune ca e dat in zona rosie ) 2.Apasati butonul de recirculare .......restul ...se subinteleg ... nu este indicat sa mergi cu recircularea ..ptr ca ti se aburesc fantastic de repede geamurile ..dar daca vrei sa ti se faca cald mai repede ....il folosesti !!
Cred ca ai avut si un pic de ghinion .
Cu casetofonul ...cred ca e ceva general ...ca se pierd posturile ...la radio ma refer .... (asta ptr casetofoul dat din fabrica) .
Folosesti aerul conditionat sa`ti dea caldura......am mai citit ....pe undeva chesti asta ..... la C4 nu am citit ce spune in carte ..dar la kalosul meu ..scrie negru pe alb : Inalzirea rapida se face in felul urmator : 1. OPRITI AERUL CONDITIONAT (bineinteles se presupune ca e dat in zona rosie ) 2.Apasati butonul de recirculare .......restul ...se subinteleg ... nu este indicat sa mergi cu recircularea ..ptr ca ti se aburesc fantastic de repede geamurile ..dar daca vrei sa ti se faca cald mai repede ....il folosesti !!
Problemute la C4...
george : " Dar Kalosul are climatizare? Sau aer conditionat simplu? "
Are aer conditionat simplu !!
george : "E diferenta mare"
Sa va explic cum vad eu lucrurile cu climatizarea asta ...discutam cazul C4 : ce imi face climatizarea ....imi usureaza mie din munca .... adik ..in loc sa stau vara sa dau pe treapta maxima .... ii dau auto ...si imi aleg temperatura
( gradele ) dupa care in momentul in care a sesizat ca ajunge la tempertura aia scade ....automat ...asa la mine trebuie sa dau eu o treapta doua mai jos ....-adik e manual-
Sunt de aacord cu climatizarea ...si o sa`mi pun (cand o sa`mi schimb masina ) DAR ce e asa de mare diferenta .... faptul ca totul se face automat ..... ???
Iarna ...aceeasi chestie ..ori ca dau pe pe HI (aparca e ultima chestie ) orici dau maneta aceea la maxim -in zona rosie-...E ACELASI LUCRU ....ori ca dau auto si creste automat ..dupa care scade automat .... ori ca dau eu pe treapta 4 ...manual si scad din trepte ....tot manual .... e acelasi lucru ptr mine .... climatizere - aproape totul e automat - asta e singura diferenta .....ALTE OPINII --astept cu nerabdare ...poate nu sunt eu informat suficient ....
P.S spunea cineva ca ptr a pastra instalatia ...in conditii optime ..e bine ca la 1-2 luni -chiar daca sunt de iarna ...sa dati ptr 1 min 2 minute drumul la instalatie .... de ce ..cum ....banuiesc ...dar nu ceva concret ..va las pe voi ...daca stiti mai multe !!! (e doar din auzit)
Are aer conditionat simplu !!
george : "E diferenta mare"
Sa va explic cum vad eu lucrurile cu climatizarea asta ...discutam cazul C4 : ce imi face climatizarea ....imi usureaza mie din munca .... adik ..in loc sa stau vara sa dau pe treapta maxima .... ii dau auto ...si imi aleg temperatura
( gradele ) dupa care in momentul in care a sesizat ca ajunge la tempertura aia scade ....automat ...asa la mine trebuie sa dau eu o treapta doua mai jos ....-adik e manual-
Sunt de aacord cu climatizarea ...si o sa`mi pun (cand o sa`mi schimb masina ) DAR ce e asa de mare diferenta .... faptul ca totul se face automat ..... ???
Iarna ...aceeasi chestie ..ori ca dau pe pe HI (aparca e ultima chestie ) orici dau maneta aceea la maxim -in zona rosie-...E ACELASI LUCRU ....ori ca dau auto si creste automat ..dupa care scade automat .... ori ca dau eu pe treapta 4 ...manual si scad din trepte ....tot manual .... e acelasi lucru ptr mine .... climatizere - aproape totul e automat - asta e singura diferenta .....ALTE OPINII --astept cu nerabdare ...poate nu sunt eu informat suficient ....
P.S spunea cineva ca ptr a pastra instalatia ...in conditii optime ..e bine ca la 1-2 luni -chiar daca sunt de iarna ...sa dati ptr 1 min 2 minute drumul la instalatie .... de ce ..cum ....banuiesc ...dar nu ceva concret ..va las pe voi ...daca stiti mai multe !!! (e doar din auzit)
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Si eu sunt de acord cu DMX.
Climatizarea si aerul conditionat sunt acelasi lucru: baga aer rece sau cald.
Diferenta este ca la climatizare misca trapele de accesde aer in functie de temperatura dorita si in functie de temperatura ext, si mai regleaza viteza ventilatorului. Lucru care poate sa il faca oricine miscand la un aer conditionat simplu din butoane.
E ca si cum in loc de apasare pe acceleratie apesi pe "pilot automat"
Iar reglajul stg-dr credeti-ma ca e o mica frectie! in 0,7 metri cubi este cam imposibil sa faci 21 de grade intr-o parte si 24 in alta parte.
Cel mai misto este la C8 unde este clima in 4 zone si la un volum de aproape 3 mc intradevar sunt diferente... dar in rest?
Politica comerciala ! Stiti voi: vin unii cu o optiune pe piata trebuie sa faca si restul la fel, altfel iti scad vanzarile.
Luati acest mesaj ca pe o parere personala.
Eu oricum sunt adeptul masinilor cat mai simple, adica as prefera niste caluti in plus, decat optiuni aiurea!
Climatizarea si aerul conditionat sunt acelasi lucru: baga aer rece sau cald.
Diferenta este ca la climatizare misca trapele de accesde aer in functie de temperatura dorita si in functie de temperatura ext, si mai regleaza viteza ventilatorului. Lucru care poate sa il faca oricine miscand la un aer conditionat simplu din butoane.
E ca si cum in loc de apasare pe acceleratie apesi pe "pilot automat"
Iar reglajul stg-dr credeti-ma ca e o mica frectie! in 0,7 metri cubi este cam imposibil sa faci 21 de grade intr-o parte si 24 in alta parte.
Cel mai misto este la C8 unde este clima in 4 zone si la un volum de aproape 3 mc intradevar sunt diferente... dar in rest?

Politica comerciala ! Stiti voi: vin unii cu o optiune pe piata trebuie sa faca si restul la fel, altfel iti scad vanzarile.
Luati acest mesaj ca pe o parere personala.
Eu oricum sunt adeptul masinilor cat mai simple, adica as prefera niste caluti in plus, decat optiuni aiurea!
right! daca gasesti pe undeva caluti de astia nu-i lua tu pe toti!!! climatronic sucks anyway!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
De aseara am o problemuta noua. 
Una din boxele spate, mai exact cea de pe dreapta, a inceput sa scoata un zgomot ciudat.
Zgomotul este asemanator cu un bazait sau ca un zornait. Nu imi este strain zgomotul, suna ca un difuzor forjat peste capacitatile lui...
Nivelul maxim care il pot da din "buton" este 30. Eu de obicei stau cu el pe la 4-5 cand merg cu aer conditionat normal si cu 8-9 cand merg cu aerul conditionat la ventilatie maxima. Ideea este ca nu am niciodata muzica data TARE. Oricum, si daca dau la 30, tot nu mi se parea cine stie ce galagie. Deci nu cred ca acel difuzor s-a stricat pentru ca am dat muzica tare.
O sa sun azi la service sa ii intreb care e faza...

Una din boxele spate, mai exact cea de pe dreapta, a inceput sa scoata un zgomot ciudat.
Zgomotul este asemanator cu un bazait sau ca un zornait. Nu imi este strain zgomotul, suna ca un difuzor forjat peste capacitatile lui...
Nivelul maxim care il pot da din "buton" este 30. Eu de obicei stau cu el pe la 4-5 cand merg cu aer conditionat normal si cu 8-9 cand merg cu aerul conditionat la ventilatie maxima. Ideea este ca nu am niciodata muzica data TARE. Oricum, si daca dau la 30, tot nu mi se parea cine stie ce galagie. Deci nu cred ca acel difuzor s-a stricat pentru ca am dat muzica tare.
O sa sun azi la service sa ii intreb care e faza...
Arise scrie:De aseara am o problemuta noua.
Una din boxele spate, mai exact cea de pe dreapta, a inceput sa scoata un zgomot ciudat.
Zgomotul este asemanator cu un bazait sau ca un zornait. Nu imi este strain zgomotul, suna ca un difuzor forjat peste capacitatile lui...
Nivelul maxim care il pot da din "buton" este 30. Eu de obicei stau cu el pe la 4-5 cand merg cu aer conditionat normal si cu 8-9 cand merg cu aerul conditionat la ventilatie maxima. Ideea este ca nu am niciodata muzica data TARE. Oricum, si daca dau la 30, tot nu mi se parea cine stie ce galagie. Deci nu cred ca acel difuzor s-a stricat pentru ca am dat muzica tare.
O sa sun azi la service sa ii intreb care e faza...
Welcome to da' club. Si mie imi zornaie boxa dreapta spate. Poate ajuta, dar io iam fixat mai bine clemele cu care se prinde si nu mai face asa rau. Dak nu ajuta, mergi pe scotch.

c ya
-[img:e343dfc466]http://forum.softpedia.com/uploads/av-59299.jpg[/img:e343dfc466]
Boxele se schimba pe garantie. Eu tocmai ce astept sa imi vina cele pe fata, si cred ca si pe spate le voi schimba pentru ca cea din dreapta zornaie.
Si ca problema, nu problemuta, dupa sarbatori se va schimbat tot kitul de ambreiaj + volanta, asta tot pe garantie. Se pare ca acel tremurat care apare dupa ce merg mult cu masina la plecare de pe loc de acolo ar fi.
Am 12 000 km cu ea.
Si ca problema, nu problemuta, dupa sarbatori se va schimbat tot kitul de ambreiaj + volanta, asta tot pe garantie. Se pare ca acel tremurat care apare dupa ce merg mult cu masina la plecare de pe loc de acolo ar fi.
Am 12 000 km cu ea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot