Zgomot la denivelari
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Zgomot la denivelari
Problema se manifesta in felul urmator: la anumite denivelari face un zgomot metalic (un fel de POC).
La inceput am crezut ca toba de esapament se loveste de caroserie, dar verificand mi-am dat seama
ca nu se poate.
Nu stiu care ii cauza, dar vine din spate (puntea spate). NU face foarte des Âşi nu ma deranjeaza in
mod deosebit dar mi-e frica sa nu fie ceva grav, sa nu raman pe undeva.
Astept pareri. Multumesc.
La inceput am crezut ca toba de esapament se loveste de caroserie, dar verificand mi-am dat seama
ca nu se poate.
Nu stiu care ii cauza, dar vine din spate (puntea spate). NU face foarte des Âşi nu ma deranjeaza in
mod deosebit dar mi-e frica sa nu fie ceva grav, sa nu raman pe undeva.
Astept pareri. Multumesc.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
La mine au fost uzati rulmentii de la bratele spate; in plus de zgomotele puternice la gropi, mai simteam si ca fuge spatele stanga-dreapta.Oricum, verifica atent bratele spate daca nu ai rulmentii uzati sau bucsele de care spunea Mesersmith.De ramas, nu poti ramane pe undeva chiar asa de simplu, stai linistit, doar ca e normal sa ai o stare de discomfort cand stii ca nu e totul in regula.Apropo, sfatul meu e sa mergi la cineva care se pricepe, nu la un service unde gasesti mecanici care nu au vazut C 5 si sistemul de suspensie aferent in viata lor, si care te intreaba daca e "suspensie din aia pe AER", pt ca pierzi si timpul, nemaivorbind si de bani sau alte prejudicii mecanice.Bafta !
- TLGsoft
- simpatizant
- Mesaje: 74
- Membru din: Sâm 02-Mai-2009 14:54
- Localitate: Ramnicu Valcea
- Contact:
Re: Zgomot la denivelari
Am avut si eu problema, se manifesta cand treceam peste "limbile de crocodil" montate pe sosea. Au fost rulmentii brate spate. Daca nu ii schimbi in curand, risti sa schimbi bratele cu totul si este mult mai scump.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Din cate stiu ai cate 2 rulmenti conici pt fiecare brat, ceva simeringuri, surubul cel lung (axul) care fixeaza bratul de sasiu cred ca-l poti folosi pe cel vechi, daca e ok.La Citroen m-ar fi costat vreo 1200 ron , cu tot kitul de la ei plus manopera; in schimb eu am pus bratele de pe masina pe care o dezmembrez si am platit doar manopera (vreo 400 si ceva de lei).Ca piese nu cred ca o sa gasesti oriunde, dar poti incerca.Stiu ca se mai ocupa si colegul Valentin Sandu de la Bacau cu asa ceva(am fost si eu odata la el si cred ca se pricepe)-el aduce rulmentii din Germania si e mult mai ieftin, poti lua legatura cu el.Oricum, ar fi bine sa schimbi rulmentii mai din timp, pt ca pot roade din brat mai tarziu.Ca pozitionare, cum te uiti sub masina, se afla exact in capatul bratului(pe interior, evident) care se prinde de sasiu.Bafta !
Am fost cu masina la mecanic si treaba este clara: bucse si rulmenti brat dreapta spate.
Dar mai este o bucsa problematica, cea incercuita cu rosu cu numarul 2. Intrebare: se poate inlocui
aceasta bucsa (nr.2) fara a desface conductele de hidraulica?
[url=http://postimage.org/image/2vstnux2c/][img]http://s4.postimage.org/2vstnux2c/image.jpg[/img][/url]
Multumesc!
http://img15.imageshack.us/img15/852/imagekkg.jpg
Dar mai este o bucsa problematica, cea incercuita cu rosu cu numarul 2. Intrebare: se poate inlocui
aceasta bucsa (nr.2) fara a desface conductele de hidraulica?
[url=http://postimage.org/image/2vstnux2c/][img]http://s4.postimage.org/2vstnux2c/image.jpg[/img][/url]
Multumesc!
http://img15.imageshack.us/img15/852/imagekkg.jpg
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Am rezolvat treaba costuri totale in valoare de 1100 lei.
Dar acuma a aparut o problema: masina sta mai ridicata de spate.
Diferenta este destul de mare (aprox 5 cm cred).
Mecanicul nu a umblat la hidraulica. Ce s-a putut intampla?
Se poate regla ceva? din cate stiu eu totul e automat!
Am incercat sa resetez calculatorul (am decuplat bateria), dar nimic.
Astept pareri.... multumesc!
Dar acuma a aparut o problema: masina sta mai ridicata de spate.
Diferenta este destul de mare (aprox 5 cm cred).
Mecanicul nu a umblat la hidraulica. Ce s-a putut intampla?
Se poate regla ceva? din cate stiu eu totul e automat!
Am incercat sa resetez calculatorul (am decuplat bateria), dar nimic.
Astept pareri.... multumesc!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187781
Total subiecte 18656
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11826
Cel mai nou membru Lucian68