
Sondaj telefonic
Moderator: Echipa Tehnica
Sondaj telefonic
Am primit azi un telefon pe mobil de la o firmă de sondare (cercetare de piaţă), ĂŽn legătură cu serviciile oferite de ATS (au sunat ĂŽn mod aleator la numerele clienţilor din baza de date). Evident, nu au fost decât lucruri bune de spus (ĂŽntrebările au vizat doar ultima ocazie cu care am apelat la ei - montarea boxelor pe spate). De văzut totuşi ce ar fi fost de răspuns după ziua de joi, când suntem programaţi la "dezasamblat maşina" 

-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
groaza de revizie
Andrei
Te rog sa ne tii la curent cu modul in care s-a comportat echipa de la service cand vei merge la revizie.
Sper ca groaza pe care o manifesti sa fie un sentiment trecator si sa constati ca lucrurile nu sunt chiar rupte dintr-un film de groaza aici la ATS
Octavian G
Director Vanzari ATS
Te rog sa ne tii la curent cu modul in care s-a comportat echipa de la service cand vei merge la revizie.
Sper ca groaza pe care o manifesti sa fie un sentiment trecator si sa constati ca lucrurile nu sunt chiar rupte dintr-un film de groaza aici la ATS
Octavian G
Director Vanzari ATS
Da...realmente a fost altceva...
Domnul de la receptie, de data asta altcineva, a fost mult mai amabil, mi-a explicat mai multe, ce si cum sta treaba...
Prima data mi s-a zis doar : "-Talonul si cheile" ! dar ce se intampla, unde cum si pana cand ?!? nimic...de-asta am fost dezamagit...
S-a dovedit acum, la revizia de 2.000 Km...ca serviciile sunt ok !
Domnul de la receptie, de data asta altcineva, a fost mult mai amabil, mi-a explicat mai multe, ce si cum sta treaba...
Prima data mi s-a zis doar : "-Talonul si cheile" ! dar ce se intampla, unde cum si pana cand ?!? nimic...de-asta am fost dezamagit...
S-a dovedit acum, la revizia de 2.000 Km...ca serviciile sunt ok !
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
raspuns
imi pare bine sa aud asta. Va asigur inca odata ca tot ceea ce se scie pe acest site se cunoaste de catre pers. resp. din ATS si fiind ajutati si de voi vom face tot ce se poate ca serviciile noastre sa fie pe masura exigentelor voastre.
Re: raspuns
OCTAVIAN.GHITA scrie:imi pare bine sa aud asta. Va asigur inca odata ca tot ceea ce se scie pe acest site se cunoaste de catre pers. resp. din ATS si fiind ajutati si de voi vom face tot ce se poate ca serviciile noastre sa fie pe masura exigentelor voastre.
Domnul Octavian Ghita o scurta intrebare/lamurire : sa inteleg ca la prima aparitie a unui mesaj de nemultumire o sa va duceti sa vorbiti cu cei din service ( ingineri, mecanici , electricieni etc).
Daca este asa eu vreau sa va multumesc si sa va felicit pentru initiativa cu conditia ca discutiile cu cei din service sa indrepte problemele.
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
raspuns
de ce n-as face asta ? Azi am sunat pe cineva dintre voi si l-am chemat in service sa vedem ce se intampla cu radioCD-ul. Daca pot sa ajut o fac fara probleme. Sper sa acopar cat mai multe din problemele voastre ca tratament.
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
raspuns
Azi am asunat pe unul dintre voi care a scris pe forum si l-am chemat in service, ocazie cu care ne-am si cunoscut. Sper ca a fost multumit, nu stiu daca s-a rezolvat problema sau nu cu receptia la radio. In rest in masura timpului ma voi implica cat pot in a va ajuta
Octavian
Octavian
Re: raspuns
OCTAVIAN.GHITA scrie:de ce n-as face asta ? Azi am sunat pe cineva dintre voi si l-am chemat in service sa vedem ce se intampla cu radioCD-ul. Daca pot sa ajut o fac fara probleme. Sper sa acopar cat mai multe din problemele voastre ca tratament.
!!! sa ne anunte si pe noi daca rezolva problema cu receptia radioului !!!
felicitari inca o data pentru initiativa!
bani aruncati pe studii de piata :(
As vrea sa felicit initiativa occidentala a celor de la ATS de a studia multumirea clientilor. Dar din pacate se doreste folosirea unei unelte complexe fara a citi si manualul de utilizare inainte.
Este de laudat faptul ca cineva se osteneste sa sondeze multumirile si NEMULTUMIRILE clientilor ATS... dar la ce folos daca rapoartele raman scrise si nu se ia nici o masura?
Parerea mea umila, este ca un raport (in cazul ATS sunt sigur ca este vorba de sute la modul optimist) sa aiba si un rezultat palpabil, fie el rau sau prost!
In cazul service ATS, rezultatul este invariabil acelasi! Greata fata de tot ceea ce ne inconjoara; inconjoara a se citi clientii de pe urma carora angajatii service isi pot permite sa-si cumpere o vestita "ciunga" seara dupa program!
Este strigator la cer, ca dupa ce faimosul sondaj se termina, mentionand toate problemele aparute in cele 3 luni de cand "cu mandrie" pot spune ca sunt posesor de C4, service-ul sa reactioneze cu o nonsalanta si o greata nemai'intalnita la mamifere; fie ele bipede ori nu!
Astept ziua, in care, ma voi duce la ATS, cu o problema technica si cei din urma o vor rezolva in timpul promis la parametrii Citroen... Dar, cred ca atunci cand acea clipa va veni, eu nu voi mai fi de mult client Citroen... nu al dealerului din Romania, cu sigurantza!
Este de laudat faptul ca cineva se osteneste sa sondeze multumirile si NEMULTUMIRILE clientilor ATS... dar la ce folos daca rapoartele raman scrise si nu se ia nici o masura?
Parerea mea umila, este ca un raport (in cazul ATS sunt sigur ca este vorba de sute la modul optimist) sa aiba si un rezultat palpabil, fie el rau sau prost!
In cazul service ATS, rezultatul este invariabil acelasi! Greata fata de tot ceea ce ne inconjoara; inconjoara a se citi clientii de pe urma carora angajatii service isi pot permite sa-si cumpere o vestita "ciunga" seara dupa program!


-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
Stimate ''nilatac''
Constat ca esti foarte sigur pe tine in ceea ce priveste ce va face si ce nu ATS-ul. Totui mi-e greu sa te cred ca ai dreptate. Fii te rog mai optimist si incearca ca atunci cand vii la service sa vii relaxat si nu cu idei preconcepute ca nu suntem in nici un caz niste asa cum sustii tu. Referitor la strigatul la cel poti incerca.
Octavian
Constat ca esti foarte sigur pe tine in ceea ce priveste ce va face si ce nu ATS-ul. Totui mi-e greu sa te cred ca ai dreptate. Fii te rog mai optimist si incearca ca atunci cand vii la service sa vii relaxat si nu cu idei preconcepute ca nu suntem in nici un caz niste asa cum sustii tu. Referitor la strigatul la cel poti incerca.
Octavian
Octavian,
In ritmul in care esti atacat "pe toate fronturile",nu cred ca vei face fata la toate reprosurile mai putin sau mai mult intemeiate.Nu ar fi mai bine ca cei de la P.R. sa fie mai activi iar tu sa te implici in teme de interes si importanta generala.Urmaresc zilnic majoritatea subiectelor de pe forum si apreciez ca te straduiesti sa dai o noua fata ATS-ului.Succes in continuare si vreau sa te cunosc la revizia de la 2000.
In ritmul in care esti atacat "pe toate fronturile",nu cred ca vei face fata la toate reprosurile mai putin sau mai mult intemeiate.Nu ar fi mai bine ca cei de la P.R. sa fie mai activi iar tu sa te implici in teme de interes si importanta generala.Urmaresc zilnic majoritatea subiectelor de pe forum si apreciez ca te straduiesti sa dai o noua fata ATS-ului.Succes in continuare si vreau sa te cunosc la revizia de la 2000.
Sunt pe jumatate ardelean si din fire extrem de calm...
Crede-ma ca ce am patit la ATS nu am patit nicaieri!
Nu sunt nici absurd nici rau intentionat... cred ca cel mai bine ar fi sa-ti povestec intamplarile si sa tragi tu singur concluzia? Nu dau nume de persoane ca nu e frumos sa vorbesti de cineva fara sa aiba posibilitatea de a se apara... desi teoretic ei ar putea ca forumul e liber...
1. ma duc sa vad ce masina ce urma sa mi-o cumpar... ma uit prin showroom ma uit ma uit nimeni! Cand spun nimeni ma refer la personalul de la vanzari... doar doamna simpatica de la casierie care facea eforturi disperate de a ma mai tine in showroom in timp ce se ruga de unul si de altul telefonic sa vina cineva "in fata" ca au un client. Dupa ceva timp vine cineva cu un efort vizibil pe fata extrem de pronuntat de a ma putea baga in seama... ma plimb... tot prin exterior sub supravgherile atente ale gardianului... desigur vreau sa ma urc in masina sa vad ce cumpar..."nu se poate"!?!?!?!? eram imbract la costum cu pantofi curati... veneam de la servici la o firma ce are sediul in Marriott deci nu cred ca aveam nici ciunga si nici moloz pe mine. drive test nici nu se pune problema
2. dupa ce semnez actele si platesc avansul... dureaza o groaza de timp si o groaza de telefoane in care tot intrebam cand imi vine masina. persoana mea de contact de la ATS in aceasta perioada a "uitat sa ma sune", a intrat in concediu de 3 ori, asa sustineau colegii, si in tr-un final sun si cineva imi spune ca masina mea ma asteapta sa o ridic de 2 zile "nu v-a anuntat nimeni"!?!?!? stupoare nu?
3. imi iau masina in primire! persoana mea de contact este inca in "concediu". o domnisopara mai mult decat pafarista ma conduce la masina imi inmaneaza cheile si pleaca?!!?!? instructaj!?!? are manual. "mai bine cititi din el ca oricum nu tineti minte ce va spun eu acum". A se intelege de la inceput: nu sunt nici ciung, nici slut si nu am nimic care sa tradeze vicii ascunse
4. revizia de 2500km
ma duc la programarea minune... nu mergea reteaua de pc-uri:) era betsial. era ceva lume care astepta la receptie, telefoanele sunau fara sa fie bagate in seama, si cei de la ghiseu injurau sistemul ca in rahova... incercand sa se scuze in acest fel ca nu pot primi pe nimeni la service. desi aveam programare la 12 si ceva la 2 plec... suparare mare pe cel de la ghiseu ca am avut tupeul de al ruga sa ma sune cand le merge sistemul pentru a ma reprogama "eu nu pot da un telefon? gandestete cata lume ar trebui sa sun sa reprogramez. e interesul tau"... a se observa tutiala personalului ATS... de unde si pana unde nu stiu... o relatie client-vanzator/prestator de servicii potrivita ar fi trebuit sa fie mai respectuoasa fara sa intre in discutie cei 7 ani de acasa...
5. imi fac revizia de 2500km... mentionez bazait la boxe, tzacanit sub capota, scartait la franatul in mers cu spatele.... NIMIOC NU SE REZOLVA DUPA 5 ORE DE STAT IN SERVICE. partea frumoasa este ca sesizez p[e cont propriu a doua zi. pe fisa technica nu scrie nimic?!?! de ce? sa nu uit... cand dau masina la receptie mi se da foaia completata la toata campurile de genul "maisna prezina semne..." intreb cum a vazut el ca masina mea este ok... raspuns "este noua nu? doar nu ai zagariat'o deja?"
6. imi schima boxa... asa spun ei... la a 3a, parca, vizita la service. tacanitul de sub capota nu mai e, zgomotul la franarea cu spatele este fara explicatie plauzibile. Boxa face la fel ca si pana acum...
7. din vari motive usa sofer nu se mai inchide... butucul e cu cativa mm mai sus sau mai jos si trebuie trantita puti mai tare pentru a se inchide. sun pentru programare "pentru asa ceva nu facem programare. lasa masina la 9 cand deschidem si te vom suna cand este gata" ti se pare un raspuns profesionist?
Cam asta este pe scurt istoria mea cu ATS... crezi ca sunt eu nebun ?
Sincer nu vreau sa moara nimeni, dar as dori sa fiu tratat ca un client care plateste pentru serviciile pe care le cere si la care are dreptul. crezi ca cer mult daca vreau sa mi se remedieze niste probleme aparute la masina mea de doar 3 luni?
Crede-ma ca ce am patit la ATS nu am patit nicaieri!
Nu sunt nici absurd nici rau intentionat... cred ca cel mai bine ar fi sa-ti povestec intamplarile si sa tragi tu singur concluzia? Nu dau nume de persoane ca nu e frumos sa vorbesti de cineva fara sa aiba posibilitatea de a se apara... desi teoretic ei ar putea ca forumul e liber...
1. ma duc sa vad ce masina ce urma sa mi-o cumpar... ma uit prin showroom ma uit ma uit nimeni! Cand spun nimeni ma refer la personalul de la vanzari... doar doamna simpatica de la casierie care facea eforturi disperate de a ma mai tine in showroom in timp ce se ruga de unul si de altul telefonic sa vina cineva "in fata" ca au un client. Dupa ceva timp vine cineva cu un efort vizibil pe fata extrem de pronuntat de a ma putea baga in seama... ma plimb... tot prin exterior sub supravgherile atente ale gardianului... desigur vreau sa ma urc in masina sa vad ce cumpar..."nu se poate"!?!?!?!? eram imbract la costum cu pantofi curati... veneam de la servici la o firma ce are sediul in Marriott deci nu cred ca aveam nici ciunga si nici moloz pe mine. drive test nici nu se pune problema
2. dupa ce semnez actele si platesc avansul... dureaza o groaza de timp si o groaza de telefoane in care tot intrebam cand imi vine masina. persoana mea de contact de la ATS in aceasta perioada a "uitat sa ma sune", a intrat in concediu de 3 ori, asa sustineau colegii, si in tr-un final sun si cineva imi spune ca masina mea ma asteapta sa o ridic de 2 zile "nu v-a anuntat nimeni"!?!?!? stupoare nu?
3. imi iau masina in primire! persoana mea de contact este inca in "concediu". o domnisopara mai mult decat pafarista ma conduce la masina imi inmaneaza cheile si pleaca?!!?!? instructaj!?!? are manual. "mai bine cititi din el ca oricum nu tineti minte ce va spun eu acum". A se intelege de la inceput: nu sunt nici ciung, nici slut si nu am nimic care sa tradeze vicii ascunse

4. revizia de 2500km

5. imi fac revizia de 2500km... mentionez bazait la boxe, tzacanit sub capota, scartait la franatul in mers cu spatele.... NIMIOC NU SE REZOLVA DUPA 5 ORE DE STAT IN SERVICE. partea frumoasa este ca sesizez p[e cont propriu a doua zi. pe fisa technica nu scrie nimic?!?! de ce? sa nu uit... cand dau masina la receptie mi se da foaia completata la toata campurile de genul "maisna prezina semne..." intreb cum a vazut el ca masina mea este ok... raspuns "este noua nu? doar nu ai zagariat'o deja?"
6. imi schima boxa... asa spun ei... la a 3a, parca, vizita la service. tacanitul de sub capota nu mai e, zgomotul la franarea cu spatele este fara explicatie plauzibile. Boxa face la fel ca si pana acum...
7. din vari motive usa sofer nu se mai inchide... butucul e cu cativa mm mai sus sau mai jos si trebuie trantita puti mai tare pentru a se inchide. sun pentru programare "pentru asa ceva nu facem programare. lasa masina la 9 cand deschidem si te vom suna cand este gata" ti se pare un raspuns profesionist?
Cam asta este pe scurt istoria mea cu ATS... crezi ca sunt eu nebun ?
Sincer nu vreau sa moara nimeni, dar as dori sa fiu tratat ca un client care plateste pentru serviciile pe care le cere si la care are dreptul. crezi ca cer mult daca vreau sa mi se remedieze niste probleme aparute la masina mea de doar 3 luni?
Octavian, oricat ai incerca tu o mica "intoxicare" ca ATS e ok si etc etc, nu vei schimba parerile oamenilor care au avut de a face cu personalul de acolo.
La fel cum zicea si Nilatac, acum 1 luna si ceva n-am patit la nici un service bataia de joc de la ATS. Dupa un scandal monstru pe acolo, s-a gandit in sfarsit cineva sa se uite si la masina mea(si nu prea erau nimicuri, o sa mi se schimbe tot kitul de ambreiaj si volanta am inteles, deci daca ma duceam doar pt un scartait ceva, cred ca imi dadeau si 2 palme).
Acum astept sfarsitul lunii sa vedem cum imi va fi rezolvata problema, cu nervi sau fara nervi. Dupa discutiile avute cu cineva de acolo inclin sa cred ca se va rezolva totul si fara probleme de nici un fel.
Eu zic sa lasi lucrurile sa vorbeasca de la sine, nimeni nu cred ca merge cu gandul de scandal in service, toata lumea care vine la service, vrea ca sa ii fie rezolvate problemele, si sa vada putin interes din partea serviceului, in ceea ce priveste clientul si implicit masina.
Eu sper sa iasa ceva din tot tam-tamul asta declansat aici pe forum din partea voastra si sa nu fie o pierdere de timp din partea nimanui.
@Nilatac - sunt fenomenale intamplarile tale. Bine ca esti mai calm din fire, eu cred ca innebuneam de nervi daca pateam ce ai patit tu.
Auzi tu" sa suni tu ca tu ai interesul" pai beep beep beep beep beep beep!!
La fel cum zicea si Nilatac, acum 1 luna si ceva n-am patit la nici un service bataia de joc de la ATS. Dupa un scandal monstru pe acolo, s-a gandit in sfarsit cineva sa se uite si la masina mea(si nu prea erau nimicuri, o sa mi se schimbe tot kitul de ambreiaj si volanta am inteles, deci daca ma duceam doar pt un scartait ceva, cred ca imi dadeau si 2 palme).
Acum astept sfarsitul lunii sa vedem cum imi va fi rezolvata problema, cu nervi sau fara nervi. Dupa discutiile avute cu cineva de acolo inclin sa cred ca se va rezolva totul si fara probleme de nici un fel.
Eu zic sa lasi lucrurile sa vorbeasca de la sine, nimeni nu cred ca merge cu gandul de scandal in service, toata lumea care vine la service, vrea ca sa ii fie rezolvate problemele, si sa vada putin interes din partea serviceului, in ceea ce priveste clientul si implicit masina.
Eu sper sa iasa ceva din tot tam-tamul asta declansat aici pe forum din partea voastra si sa nu fie o pierdere de timp din partea nimanui.
@Nilatac - sunt fenomenale intamplarile tale. Bine ca esti mai calm din fire, eu cred ca innebuneam de nervi daca pateam ce ai patit tu.
Auzi tu" sa suni tu ca tu ai interesul" pai beep beep beep beep beep beep!!
Ultima oară modificat Dum 15-Ian-2006 14:47 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
Refritor la vanzari constat ca te-ai adresat casieriei de la service sa cheme pe cineva sa te ajute in cumpararea unei masini ? Cu sigurant ca ea a chemat pe cei de la receptie service din moment ce s-a exprimat sa vina cineva "'in fata''. Iar in cazul celor de la vanzari faptul ca la momentul acela nu era nimeni in show-room nu inseamna decat ca la acel moment toti erau implicati in livrari de masini.
Imi pare rau ca ti s-a intamplat asta.
Octavian
Imi pare rau ca ti s-a intamplat asta.
Octavian
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO