citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 17:27

aaaa si daca puteti sa imi spuneti si mie cum e cu emblema pe net scrie ct si pe masina gt e cumva fake sau ?
Imagine

Imagine

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 25-Ian-2011 18:40

majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta :)
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit :D
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta


si multumesc pentru sfaturi :)


Care motor original are 220Nm? Ala cu carburator are 160, iar cel e Xantia are 235Nm.
Ca tot ai pomenit de ambreiaj, o sa ai o problema pt ca cel mai mare pe care il poti pune pe cutia masinii e de 215mm, pe cand cel de Xantia are 240mm.
Apropo se numeste Xantia Activa CT (Constant Torque) Emblema aia e din piata.

Oricum, interesant proiect, astept sa vad continuarea.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mar 25-Ian-2011 18:50

Dap , subscriu si eu la ce spune si WLD , emblema e aftermarket cum e si asta a mea cu 16 V :wink:

Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 25-Ian-2011 19:05

a... apropo...vreau eu eleronul!

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 20:04

dj01fad scrie:a... apropo...vreau eu eleronul!

se rezolva , de unde esti eu sunt din turnu magurele si la facultate in bucuresti nu mai ti sigur mi se pare ca are o crapatura sus pe el
doar vopseaua nu si fibra
si in legatura cu pretul nu ma prea pricep zii u cam cat ar face si se rezolva oricum sta degeaba

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 20:05

THUNDER77 scrie:Dap , subscriu si eu la ce spune si WLD , emblema e aftermarket cum e si asta a mea cu 16 V :wink:

Imagine


ai cumva puntea de pe spate cracanata ?
am avut si eu aceeasi problema la peugeot , am punte de ax :P
dar am rezolvat-o am marit geurile de la bascula si am facut niste bucsi excentrice si leam potrivit( am pus basculele si am bagat o bara pe canelurii de la planetare 8) ) dupa carea le-am sudat si a iesit boboc , am fost cu ea sa imi regleze unghiul si au iesit pe 0 :D

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 20:22

WLD scrie:
majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta :)
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit :D
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta


si multumesc pentru sfaturi :)


Care motor original are 220Nm? Ala cu carburator are 160, iar cel e Xantia are 235Nm.
Ca tot ai pomenit de ambreiaj, o sa ai o problema pt ca cel mai mare pe care il poti pune pe cutia masinii e de 215mm, pe cand cel de Xantia are 240mm.
Apropo se numeste Xantia Activa CT (Constant Torque) Emblema aia e din piata.

Oricum, interesant proiect, astept sa vad continuarea.



adevarat , eu parca gasisem undeva 220 , in sfarsit mam uitat acum ai dreptate :D
am vrut sa cumpar un carburator nou , mia gasit cineva la 3300 de lei daca va vine sa credeti ?
aaa si alt ceva de nu gasesc pentru el este membrana de vacuum de la delcou , am cautat peste tot , pana la urma am adaptat una de dacie :( dar nu prea isi face treaba si nici carburatorul chiar daca am schimbat jigloarre , garnituri , membrane am consum de 14 % in oras ( este si model cu soc automat :( si pana se incalzeste ...... ma omoara )

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 20:36

WLD scrie:
majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta :)
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit :D
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta


si multumesc pentru sfaturi :)


Care motor original are 220Nm? Ala cu carburator are 160, iar cel e Xantia are 235Nm.
Ca tot ai pomenit de ambreiaj, o sa ai o problema pt ca cel mai mare pe care il poti pune pe cutia masinii e de 215mm, pe cand cel de
Xantia are 240mm.
Apropo se numeste Xantia Activa CT (Constant Torque) Emblema aia e din piata.

Oricum, interesant proiect, astept sa vad continuarea.



deci carcasa de la cutie de la peugeot este mai mica ?
eu pun motorul cu tot cu volanta si ma gandesc sa ii pun si un ambreiaj sport de 206 din ala fara amortizor cu 4 placute si placa de presiune intarita am vb deja cu cineva sa se intereseze daca merg , dar cred ca o sa se potriveasca , pe 206 a fost pus si blocul asta deci............ :) oricum nu cumpar nimic acum , nu mai sunt iepuroi :D am cumparat niste ceasuri suplimentare pentru ulei , presiune si temperatura si de boost , bov monza sqv 2 , si pe audio ceva pioneer dar sa asteptam vara :D :D :D :D sa ma apuc de treaba :twisted:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 20:44

dj01fad scrie:da nu pastrezi toata cutia de la xantia? si pui pe ea cutia de transfer... difera nu nu mai rapoartele, dar si coroana de la grup si pinionul de atac...
cred ca iti mai dau eu un motor turbo dinasta pe restul de masina... ce zici?



ar fi o afacere , :) mai asteptam pana la vara sa il dau pe asta jos si tio dau ca nu am ce face cu ea , nu se potriveste nimic :(
asta e mmodelul ala cu 10 sfere nu ? eu am vazut o schema pe net
http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/spheres.htm

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 25-Ian-2011 21:01

eu am ambreiaj ceramic cu 10 placute , facut de niste tipi din uk ... il am de 7 luni merge ok , eu am cuplu f mare .... mi`au garantat 400+ nm :wink:
www.clutch-specialist.co.uk , o sa mai aduc si alte ambreiaje de la acesti baieti ca sunt foarte ok !
Ca idee eu il am tot pe cel de 215 mm ! insa nu uita ca cel ceramic este foarte violent ... iar cum cutiile de transfer sunt slabe nu stiu cum tin :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 21:34

mihaistan scrie:eu am ambreiaj ceramic cu 10 placute , facut de niste tipi din uk ... il am de 7 luni merge ok , eu am cuplu f mare .... mi`au garantat 400+ nm :wink:
www.clutch-specialist.co.uk , o sa mai aduc si alte ambreiaje de la acesti baieti ca sunt foarte ok !
Ca idee eu il am tot pe cel de 215 mm ! insa nu uita ca cel ceramic este foarte violent ... iar cum cutiile de transfer sunt slabe nu stiu cum tin :wink:

stii care e chestia , la mine incepe sa patineze putin fata vreo 2 ture si dupaia trece pe spate , nu trece violent ,pana acum nu am rupto si am facut destule liniute , am distrus un ambreiaj vam zis , si cutia e la locul ei :D deci inca nu imi fac griji si daca e , se gasesc destule piese pentru cutia de transfer in franta , am vb cu cineva de ppe un forum francez care a schimbat tot in cutia de transfer de 205 si nu are probleme a avut 400 cp pe cea normala si a rezistat destul ( schimbat axele si pinioanele pentru ca participa la raliu si nu isi permite sa i se rupa pe traseu :P ) dar cu 400 cp si cu plecari nu prea violente a rezistat :D sper sa rezistte si a mea am uitat sa specific ca masina are 33000 de km foarte putin pentru varsta ei si nu este dat inapoi , am cumparato de la nasul meu care a luato de noua in 91 a facut doar drumul din franta , un drum in olanda si cateva prin bucuresti ( a fost tinuta in garaj cu calorifer :D ) si nu ma laud :P

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 25-Ian-2011 21:52

vb aici de cuplu dublu si putere la fel :wink: se schimba treaba ... iar ambreiajul ceramic din pacate este ON/off ! foarte incomod in oras dar ....
Te astept cu al tau tct 4x4 ... cand o sa`l faci :wink: eu am un bx diesel tractiune fata ... in curand o sa ramana doar pentru 402 m :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 21:56

mihaistan scrie:vb aici de cuplu dublu si putere la fel :wink: se schimba treaba ... iar ambreiajul ceramic din pacate este ON/off ! foarte incomod in oras dar ....
Te astept cu al tau tct 4x4 ... cand o sa`l faci :wink: eu am un bx diesel tractiune fata ... in curand o sa ramana doar pentru 402 m :wink:


sa vedem daca reusesc :D

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 25-Ian-2011 22:07

orice se face... timp si bani sa ai ! Nu lasa pe nimeni sa`ti zica ce nu se poate si ce se poate.... daca ma luam dupa gura lumii nu faceam nici 1 % din ce am facut pana acum ! asa ca Bafta !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 25-Ian-2011 22:19

corect , asa imi ziceau si mie tovarasii cand am dat motorul jos si lam desfacut din toate bucatile ( a stat aproape un an asa ) ca nu o sa o mai fac la loc , ca ajunge la rabla
acum le dau fum :)) uite fiara mea :P

Imagine




Imagine

sper ca nu se supara nimeni ca am pus poze cu peugeot , doar sunt surori :P


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst