

Moderator: Echipa Tehnica
majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta![]()
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit![]()
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta
si multumesc pentru sfaturi
dj01fad scrie:a... apropo...vreau eu eleronul!
THUNDER77 scrie:Dap , subscriu si eu la ce spune si WLD , emblema e aftermarket cum e si asta a mea cu 16 V
WLD scrie:majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta![]()
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit![]()
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta
si multumesc pentru sfaturi
Care motor original are 220Nm? Ala cu carburator are 160, iar cel e Xantia are 235Nm.
Ca tot ai pomenit de ambreiaj, o sa ai o problema pt ca cel mai mare pe care il poti pune pe cutia masinii e de 215mm, pe cand cel de Xantia are 240mm.
Apropo se numeste Xantia Activa CT (Constant Torque) Emblema aia e din piata.
Oricum, interesant proiect, astept sa vad continuarea.
WLD scrie:majestiqe scrie:
ms pentru sfat , nu am de unde sa fac rost de cutie de t 16 , stiu a mea e cea cu diferentiale open cu blocare mauala dar ce sa fac aa si mam uitat masina original are 220 de nm deci cutia de transfer trebuie sa tina cel putin 250 de mn
si inca ceva am terminat un ambreiaj sachs la liniute in cam 3000 de km si nu am distrus cutia , motorul asta trage destul de bine dac bmw de 150 cp lejer , bine tinand cont si de varsta![]()
aaaa si de unde pot sa aflu si eu ce model de cutie am? . daca sar putea pune cutia de xantia pe cutia de transfeer as fi foarte fericit![]()
mam apucat de proiectul acum 3 ani , masina a fost desfacuta de tot pana la tabla si interior , exterior si motor , ambele punti schimbate toate bucsile ( am avut probleme cu rulmentii de pe puntea de pe spate nu stiam de unde sa iau , la peugeugeot nu se gaseau , pana la urma am aflat ca sunt de punte de citroen ax ) sa stiti ca sau investit foarte multe ore de munca si foarte multi bani in masina asta
si multumesc pentru sfaturi
Care motor original are 220Nm? Ala cu carburator are 160, iar cel e Xantia are 235Nm.
Ca tot ai pomenit de ambreiaj, o sa ai o problema pt ca cel mai mare pe care il poti pune pe cutia masinii e de 215mm, pe cand cel de
Xantia are 240mm.
Apropo se numeste Xantia Activa CT (Constant Torque) Emblema aia e din piata.
Oricum, interesant proiect, astept sa vad continuarea.
dj01fad scrie:da nu pastrezi toata cutia de la xantia? si pui pe ea cutia de transfer... difera nu nu mai rapoartele, dar si coroana de la grup si pinionul de atac...
cred ca iti mai dau eu un motor turbo dinasta pe restul de masina... ce zici?
mihaistan scrie:eu am ambreiaj ceramic cu 10 placute , facut de niste tipi din uk ... il am de 7 luni merge ok , eu am cuplu f mare .... mi`au garantat 400+ nm
www.clutch-specialist.co.uk , o sa mai aduc si alte ambreiaje de la acesti baieti ca sunt foarte ok !
Ca idee eu il am tot pe cel de 215 mm ! insa nu uita ca cel ceramic este foarte violent ... iar cum cutiile de transfer sunt slabe nu stiu cum tin
mihaistan scrie:vb aici de cuplu dublu si putere la felse schimba treaba ... iar ambreiajul ceramic din pacate este ON/off ! foarte incomod in oras dar ....
Te astept cu al tau tct 4x4 ... cand o sa`l facieu am un bx diesel tractiune fata ... in curand o sa ramana doar pentru 402 m
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori