Probleme in service
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
De acord si eu cu matrixu si adytzu: e omeneste sa gresesti, dar a "pierde" anumite hirtii e deja premeditare. Poate ca in locul acelui receptioner va veni altcineva, fara metehne din astea. In plus si altii vor stii ca daca o dau in bara, vor presta poate la un service de cartier.
Peste toate astea e vorba de respectul fata de client si timpul lui. Eu unul stiu ca imi este greu sa ma invoiesc de la servici si probabil ca si altii sint in situatia asta. Nu mi se pare normal sa pierd n ore cu masina in service, fara ca problema sa fie rezolvata.
Nu in ultimul rind, e vorba de respectul fata de munca in RO.
In orice caz, e un pas inainte din partea ATS.
Peste toate astea e vorba de respectul fata de client si timpul lui. Eu unul stiu ca imi este greu sa ma invoiesc de la servici si probabil ca si altii sint in situatia asta. Nu mi se pare normal sa pierd n ore cu masina in service, fara ca problema sa fie rezolvata.
Nu in ultimul rind, e vorba de respectul fata de munca in RO.
In orice caz, e un pas inainte din partea ATS.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Si eu cred ca e un semn foarte bun si Directorul trebuie felicitat pentru ca a luat atitidine. Ca a hotarit sa-l concedieze pe cel responsabil, e strict decizia sa si el stie mai bine care sint regulile firmei si ce trebuie sa faca ca lucrurile sa mearga bine.
Probabil ca persoana demisa nu era la prima abatere; oricum asta nu e important si nici nu e treaba noastra, ca si clienti. In concluzie, nu sint de acord cu mailul din partea clubului.
Probabil ca persoana demisa nu era la prima abatere; oricum asta nu e important si nici nu e treaba noastra, ca si clienti. In concluzie, nu sint de acord cu mailul din partea clubului.
Azi de dimineata m-am prezentat iar la service cu aceeasi problema care ma dispera, acel tremurat la plecatul de pe loc.
Promptidunie 100%, foarte amabili, cum m-am dus mi s-a dat un mecanic sa mearga cu masina, s-a reprodus si la acel mecanic doar 1 singura data tremuratul. Ne intoarcem la service, se ia legatura cu altcineva care era mai competent pentru aceasta problema Marian Francu daca tin bine minte, atitudine extraordinara, nu a plecat cu principiul ca masina merge bine si nu are nimic, s-au facut niste teste, am trecut si eu la volan si doar eu am putut sa reproduc acel tremurat(am eu alt stil de a pleca de pe loc, si plec fff lin deci nu smucit si etc).
S-a revenit in service, s-a pus masina pe calculator(pentru prima data), s-a urcat masina pe rampa, s-a uitat iar la ce era de uitat pe acolo si cam asta a fost.
Se va face sesizare in Franta legat de aceasta problema, si acum atat eu cat si ei astept raspunsul, e posibil poate pe saptamana viitoare. Un diagnostic clar nu s-a putut pune, dar cred ca este vorba de ceva pe la ambreiaj si nicidecum ESP/ASR cum banuiam.
Nu mai este nevoie sa zic, ca aproape toti cu care am intrat in contact ieri inainte de incident, azi m-au intrebat ce se intampla cu masina, s-a rezolvat, nu s-a rezolvat etc.
De ce trebuie sa iasa scandal ca angajatii ATS sa se comporte cu un client oarecare asa cum ar trebui????
Rayan, eu nu voi trimite si nu sunt de acord cu mail catre directorul ATS service. Eu stiu ce inseamna functie de conducere, si stiu si cum ar fi sa se roage unii de mine sa anulez o anumita sanctiune.
Problema este acum doar a lor, este bucataria lor, eu ca, client nu am nimic de facut in aceasta privinta.
Ma repet, imi pare rau pentru concedierea acelui om(daca intr-adevar s-a facut
), dar decizia a fost a conducerii in urma sesizarii facute de mine.
Rayane, nu iti zic in nume de rau, dar dupa tine ar fi mai bine sa inghitim noi toate porcariile care se intampla, pentru ca un angajat sa nu fie dat afara. Daca tu poti sa fii asa I wish u the best, in viata care o ai, eu unul nu pot sa tac, nu pot sa stau cu mainile in san, cand sunt bataia de joc a unor oameni, a caror datorie este care este.
Si o ultima intrebare pt tine Rayan, zi-mi si mie care a fost motivul pentru care tu ai sunat la ATS, si ai mai si intrebat de respectivul? Ai vreo relatie mai speciala? Esti unul dintre ei?
Sunt doar niste intrebari, si nu rautati.
@Nicum, ca pierd n ore in service fara sa imi rezolve ceva(din diverse motive) hai ca mai e cum e, dar sa pierd 5 ore in service si nici macar sa se uite cineva la masina asta e strigator la cer, si cand ti se mai si puncteaza pe hartie exact ce s-a facut la masina.
Promptidunie 100%, foarte amabili, cum m-am dus mi s-a dat un mecanic sa mearga cu masina, s-a reprodus si la acel mecanic doar 1 singura data tremuratul. Ne intoarcem la service, se ia legatura cu altcineva care era mai competent pentru aceasta problema Marian Francu daca tin bine minte, atitudine extraordinara, nu a plecat cu principiul ca masina merge bine si nu are nimic, s-au facut niste teste, am trecut si eu la volan si doar eu am putut sa reproduc acel tremurat(am eu alt stil de a pleca de pe loc, si plec fff lin deci nu smucit si etc).
S-a revenit in service, s-a pus masina pe calculator(pentru prima data), s-a urcat masina pe rampa, s-a uitat iar la ce era de uitat pe acolo si cam asta a fost.
Se va face sesizare in Franta legat de aceasta problema, si acum atat eu cat si ei astept raspunsul, e posibil poate pe saptamana viitoare. Un diagnostic clar nu s-a putut pune, dar cred ca este vorba de ceva pe la ambreiaj si nicidecum ESP/ASR cum banuiam.
Nu mai este nevoie sa zic, ca aproape toti cu care am intrat in contact ieri inainte de incident, azi m-au intrebat ce se intampla cu masina, s-a rezolvat, nu s-a rezolvat etc.
De ce trebuie sa iasa scandal ca angajatii ATS sa se comporte cu un client oarecare asa cum ar trebui????
Rayan, eu nu voi trimite si nu sunt de acord cu mail catre directorul ATS service. Eu stiu ce inseamna functie de conducere, si stiu si cum ar fi sa se roage unii de mine sa anulez o anumita sanctiune.
Problema este acum doar a lor, este bucataria lor, eu ca, client nu am nimic de facut in aceasta privinta.
Ma repet, imi pare rau pentru concedierea acelui om(daca intr-adevar s-a facut

Rayane, nu iti zic in nume de rau, dar dupa tine ar fi mai bine sa inghitim noi toate porcariile care se intampla, pentru ca un angajat sa nu fie dat afara. Daca tu poti sa fii asa I wish u the best, in viata care o ai, eu unul nu pot sa tac, nu pot sa stau cu mainile in san, cand sunt bataia de joc a unor oameni, a caror datorie este care este.
Si o ultima intrebare pt tine Rayan, zi-mi si mie care a fost motivul pentru care tu ai sunat la ATS, si ai mai si intrebat de respectivul? Ai vreo relatie mai speciala? Esti unul dintre ei?
Sunt doar niste intrebari, si nu rautati.
@Nicum, ca pierd n ore in service fara sa imi rezolve ceva(din diverse motive) hai ca mai e cum e, dar sa pierd 5 ore in service si nici macar sa se uite cineva la masina asta e strigator la cer, si cand ti se mai si puncteaza pe hartie exact ce s-a facut la masina.
rayan scrie:Ai perfecta dreptate Matrixu in ceea ce spui...dar dupa cum am spus mai sus eu am fost tratat super adevarat de fiecare data si din aceasta cauza am inclinat sa cred ca este vorba de o gresala...Imi vine greu sa cred ca nu mai cu mine s-au purtat frumos...mai sunt persoane pe forum care nu s-au plans de serviciile ATS-ului
Ma bucur ca ai fost mai norocos ca mine, si ti-ai gasit rezolvarea problemelor la ei, si eu mi-as fi dorit acelasi lucru decat tot tam-tam-ul care s-a facut.
Referitor la acel tremur din glasul meu ... la cum vom fi primiti in service de acum in colo suntem totusi in Romania si orice este posibil
Eu zic sa stai linistit ca nu se va uita nimeni crucis la tine cand te duci acolo, ca vezi doamne postezi tu pe forumul clubcitroen.Daca intr-adevar ii durea de acest forum si de ceea ce zic oamenii aici, ar fi incercat sa isi indrepte comportamentul.
Ai dreptate si cu Dom' director si eu m-am gandit la problema asta dar am scris ce am simtit atunci pe moment
E adevarat ca, manager fiind e singurul lucru care-l poti face cand se iveste o situatie de genul asta, pentru a nu-ti pierde reputatia de firma serioasa
Daca ai fi in locul directorului si ai primi un mail oficial de la clubcitroen (club vazut destul de bine de cei de acolo...apropo de cate ori am fost pe acolo am surprins discutii despre forumul nostru si nu pot sa spun ca erau tocmai indiferenti despre ce se intampla pe aici...chiar pe calculatorul de la receptie am vazut odata cu coada ochiului pagina noastra deschisa) cred ca ai putea sa revi asupra deciziei pentru ca ai avea o motivatie serioasa
Un director cu experienta, un director care stie cu ce se mananca sanctiunile, nu se joaca cu azi te concediez, maine esti reangajat.Asta e parerea mea.
Era doar idee chestia cu mail-ul si oricum nu eu eram cel in masura sa trimit asa ceva...doar am sugerat
Te vad un om mai sufletist de fel, si eu sunt sufletist dar cu cine merita

Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu felul meu de a gandi
Poate daca as fi patit si eu ce ai patit tu as fi gandit altfel acu
Noapte buna
Pe mine unul nu m-ai suparat cu nimic, e parerea ta, opinia ta, eu ti-am ascultat-o insa nu pot fi de acord cu ea. La fel cum zici si tu, daca ai fi trecut prin asta probabil ca altfel ai gandi acum.
Rog un moderator daca poate sa mute aceste discutii cu patania de la ATS la topicul cu ATS>Probleme in service. Mersi
Seara buna,
Eu unul ma retrag din discutia asta pentru ca se lungeste prea mult si nu are rost sa fie continuata
fiecare a spus ce a avut de spus s-a inteles ce s-a inteles si gata
Sper ca nu am suparat pe nimeni prin ceea ce am spus (a fost parerea mea)
Sunt dator Matrixu cu un ultim raspuns....am mai spus-o si inainte ca nu sunt unul dintre ei...am sunat in seara respectiva din pura curiozitate sa vad despre cine este vorba (masinuta mea a ajuns la 28000km si pot spune ca am inceput sa-i cunosc macar din vedere pe aproape toti angajati ATS)... nu stiam despre cine este vorba...cei de la receptie m-au intrebat de unde stiu ce s-a intamplat, ca era inca calda problema...si le-am sugerat sa intre pe site si sa citeasca si ei
Nu stiu sa spun daca am o relatie speciala sau nu (am lasat loc de buna ziua...sper)... si atunci cand am avut o problema sau o intrebare nu am ezitat sa trec pe acolo si sa stau de vorba cu baietii...atata tot
Am sa incerc sa vin si eu la intalnirile de duminica...pana acum nu am reusit...sper ca la urmatoarea intalnire sa pot veni si eu sa ne cunoastem mai bine (e obligatoriu ca i-am promis baietelului meu si trebuie sa ma tin de cuvant)
Noapte buna
Eu unul ma retrag din discutia asta pentru ca se lungeste prea mult si nu are rost sa fie continuata
fiecare a spus ce a avut de spus s-a inteles ce s-a inteles si gata
Sper ca nu am suparat pe nimeni prin ceea ce am spus (a fost parerea mea)
Sunt dator Matrixu cu un ultim raspuns....am mai spus-o si inainte ca nu sunt unul dintre ei...am sunat in seara respectiva din pura curiozitate sa vad despre cine este vorba (masinuta mea a ajuns la 28000km si pot spune ca am inceput sa-i cunosc macar din vedere pe aproape toti angajati ATS)... nu stiam despre cine este vorba...cei de la receptie m-au intrebat de unde stiu ce s-a intamplat, ca era inca calda problema...si le-am sugerat sa intre pe site si sa citeasca si ei
Nu stiu sa spun daca am o relatie speciala sau nu (am lasat loc de buna ziua...sper)... si atunci cand am avut o problema sau o intrebare nu am ezitat sa trec pe acolo si sa stau de vorba cu baietii...atata tot
Am sa incerc sa vin si eu la intalnirile de duminica...pana acum nu am reusit...sper ca la urmatoarea intalnire sa pot veni si eu sa ne cunoastem mai bine (e obligatoriu ca i-am promis baietelului meu si trebuie sa ma tin de cuvant)
Noapte buna
Ieri am sunat la ATS, sa vad daca au vreo noutate referitor la problema cu tremuratul cand plec dupa loc. Nimic nou.
Azi am fost sunat si mi-au zis ca au primit raspuns din Franta.
S-au comandat deja piesele, Kitul de ambreiaj + Volanta (????) si au zis ca mai trebuie facute nu stiu ce masuratori pe acolo.I-am intrebat daca asta e o problema mai des intalnita sau e ceva din fabricatie si mi-a zis ca francezii doar au zis ce sa se schimbe.
Asta dupa sarbatori oricum, si mi-a zis ca, masina o sa cam stea 2 zile in service, doar pentru schimbarea kitului de ambreiaj si ce mai e pe acolo 2 zile?? O sa vad ce si cum.
Am fost sunat de acelasi domn Marian, ca sa trag o linie, nu pot sa zic decat promptitudine 100%, si iata ca se poate si exista oameni care au respect fata de client.Sper sa fie la fel si cand o duc iar in service sa ii faca ce au de facut, si sa nu "laud" degeaba.
Azi am fost sunat si mi-au zis ca au primit raspuns din Franta.
S-au comandat deja piesele, Kitul de ambreiaj + Volanta (????) si au zis ca mai trebuie facute nu stiu ce masuratori pe acolo.I-am intrebat daca asta e o problema mai des intalnita sau e ceva din fabricatie si mi-a zis ca francezii doar au zis ce sa se schimbe.
Asta dupa sarbatori oricum, si mi-a zis ca, masina o sa cam stea 2 zile in service, doar pentru schimbarea kitului de ambreiaj si ce mai e pe acolo 2 zile?? O sa vad ce si cum.
Am fost sunat de acelasi domn Marian, ca sa trag o linie, nu pot sa zic decat promptitudine 100%, si iata ca se poate si exista oameni care au respect fata de client.Sper sa fie la fel si cand o duc iar in service sa ii faca ce au de facut, si sa nu "laud" degeaba.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Acel domn Marian, este acel "nene" cu care te-ai certat pe data de 13 decembrie ...si care acum trebuie sa-si faca "bagajele" de la ATS! Din cauza acestui "nene" aveam o parere foarte buna despre ATS! Cum este posibil sa concediezi un om cand nici macar nu este vina lui de ce s-a intamplat atunci
Acel "nene" ( receptioner ) NU are cum sa-i verifice pe mecanici/electricieni daca isi fac treaba sau nu.El sta in receptie si se ocupa de intrarile si iesirile de masini din service! Sunt vreo doi sau trei directori si directorasi care raspund de lucrarile facute in service ( atelier )!!! Si ma repet: Cum este posibil sa concediezi un om nevinovat
...dupa parerea mea, se intampla niste lucruri cam stranii la ATS! Domnilor, suntem in anul 2005 ( ...cu un picior in 2006) si intr-o tara care se vrea democratica ...si inca se fac acele "smecherii" de pe vremea raposatului! "Pestele de la cap se inpute"
P.S.: Acea hartie verde NU a facut-o disparuta, chiar a disparut!


P.S.: Acea hartie verde NU a facut-o disparuta, chiar a disparut!
1. NU este acelasi Marian care m-a sunat pe mine
2. Acum aflu ca pe respectivul il cheama Marian
3. Daca tu stii cealalta parte a povestii scrie.
4. Vrei sa iti zic de ce am eu impresia ca acea hartie a fost facuta pierduta? Eu nici macar nu am fost inregistrat in calculator cu numele meu. si pe toate hartoagele alea figuram cu un alt nume.O hartie oficiala care din cate am inteles ramane intr-un registru pe acolo nu are cum sa se piarda asa usor, hai sa fim seriosi totusi.
5. Eu n-am facut nimic ca acel om sa fie concediat, doar am facut o reclamatie pentru ceea ce am patit acolo, si conducerea a luat decizia care a luat-o(daca a luat-o).
SI cam atat ca e Craciunul azi.
2. Acum aflu ca pe respectivul il cheama Marian
3. Daca tu stii cealalta parte a povestii scrie.
4. Vrei sa iti zic de ce am eu impresia ca acea hartie a fost facuta pierduta? Eu nici macar nu am fost inregistrat in calculator cu numele meu. si pe toate hartoagele alea figuram cu un alt nume.O hartie oficiala care din cate am inteles ramane intr-un registru pe acolo nu are cum sa se piarda asa usor, hai sa fim seriosi totusi.
5. Eu n-am facut nimic ca acel om sa fie concediat, doar am facut o reclamatie pentru ceea ce am patit acolo, si conducerea a luat decizia care a luat-o(daca a luat-o).
SI cam atat ca e Craciunul azi.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Nu vreau sa ma cert cu nimeni, mai ales ca este Cracinul! In fine , este sau nu acelasi domn Marian , nu stiu! Eu unu asa am avut impresia. Poate ca am gresit eu , si cu aceasta ocazie imi cer scuze! Am vrut sa-mi spun si eu parerea la ce s-a intamplat in acea zi ... atata tot! Este regretabil ce ai patit, doar ca , dupa parerea mea nu s-a luat decizia cea mai corecta! Dar asta conteaza mai putin, ce cred si ce gandesc eu! Doar ca imi pare rau ca un om cu un bun simt iesit din comun si cu o pregatire foarte buna profesionala a patit ce a patit ...si mai ales in ajun de sarbatori ...si acest lucru nu o spun numai eu! Sunt mai multe persoane cu care am discutat despre acest subiect si au fost de acord cu mine! Iar despre "cealalta parte a povestii" o sa ti-o spun cand ne vom intalni ...nu vreau sa fac atata tam-tam pe forum! ...in nici un caz nu te acuz pe tine, este foarte departe de mine acest gand! Sper ca ai inteles ce am vrut eu sa zic ...si sa ne vedem cu bine! Craciun fericit !
Orice angajat .... inainte de toate trebuie sa aiba nervii tari ....si sa aiba rabdare ..sa explice ..chiar daca cateodata ....nu prea are ce explicatii sa dea....nu trebuie sa repede si sa faca pe "sefii" asa cum fac multi .... clientul .... nu intodeauna este un intelectual .....trebuie sa ai rabdare ... unii or sa spuna ca si ei sunt oamenii ( angajatii ) ..da sunt de acrord ..dar dupa ce un client da o suma de banii nu conteaza k 10000 de euro 20000 de euro ... pe o masina ... si tu ii asiguri service`ul ...ai rabdare cu el ... NU AI la revedere ..cu siguranta vor gasii cei de la ATS sau alt dealer ...alti oameni mai competenti ....
White Wizard scrie:Nu vreau sa ma cert cu nimeni, mai ales ca este Cracinul! In fine , este sau nu acelasi domn Marian , nu stiu! Eu unu asa am avut impresia. Poate ca am gresit eu , si cu aceasta ocazie imi cer scuze! Am vrut sa-mi spun si eu parerea la ce s-a intamplat in acea zi ... atata tot! Este regretabil ce ai patit, doar ca , dupa parerea mea nu s-a luat decizia cea mai corecta! Dar asta conteaza mai putin, ce cred si ce gandesc eu! Doar ca imi pare rau ca un om cu un bun simt iesit din comun si cu o pregatire foarte buna profesionala a patit ce a patit ...si mai ales in ajun de sarbatori ...si acest lucru nu o spun numai eu! Sunt mai multe persoane cu care am discutat despre acest subiect si au fost de acord cu mine! Iar despre "cealalta parte a povestii" o sa ti-o spun cand ne vom intalni ...nu vreau sa fac atata tam-tam pe forum! ...in nici un caz nu te acuz pe tine, este foarte departe de mine acest gand! Sper ca ai inteles ce am vrut eu sa zic ...si sa ne vedem cu bine! Craciun fericit !
Departe gandul de a ma/ne certa. E parerea ta si o respect, doar am punctat, ca nu am fost sunat de cel de la receptie, ci de un domn Marian care sta in acelasi birou cu directorul(imi face impresia ca e seful de service nu stiu sigur).
Pai cand ne vedem sa vorbim de una alta pentru masinuta ca tot vine primavara, imi zici si restul. SI eu as fi vrut sa spun acelasi lucru despre persoana respectiva, si despre toti cu care am luat contact prima data, dar n-a fost sa fie, si am pierdut 2 zile de nervi si timp in service.
@DMX
Ce ai scris tu nu are nici o legatura cu cazul de fata, sunt niste chestii pur generale.
A trecut aproape 1.5 luni de la incidentul care l-am avut la ATS.
Au fost sarbatorile etc etc, am sunat la ATS, ATS a sunat la mine, nu m-a dus nimeni cu vorba, au fost numai lucruri concrete.
Azi am fost sunat de acelasi domn Marian C(cu care am purtat dialoguri pana acum) ca luni sa ma duc cu masina in service la prima ora. Nefiind in oras nu am cum sa ajung luni, si mi-a zis ceva de genul: Cand vreti dvs, luni,marti,miercuri etc etc la prima ora insemnand pana in 9 mi-a dat de inteles mergeti cu masina, intrebati de X si in maxim 2 zile e gata(1 zi de inlocuit, 1 zi de teste). Pana acum numai bile albe.(sa nu mai zic si de vizita inoportuna la ATS cu acel tacanit, cand fara programare fara nimic, s-a putut uita cineva la masina (chiar 2 persoane) si s-a pus si un diagnostic.
Astept rezultatul final sapt viitoare, cand intr-adevar voi vedea sau ar trebui sa vad rezultatele!
Au fost sarbatorile etc etc, am sunat la ATS, ATS a sunat la mine, nu m-a dus nimeni cu vorba, au fost numai lucruri concrete.
Azi am fost sunat de acelasi domn Marian C(cu care am purtat dialoguri pana acum) ca luni sa ma duc cu masina in service la prima ora. Nefiind in oras nu am cum sa ajung luni, si mi-a zis ceva de genul: Cand vreti dvs, luni,marti,miercuri etc etc la prima ora insemnand pana in 9 mi-a dat de inteles mergeti cu masina, intrebati de X si in maxim 2 zile e gata(1 zi de inlocuit, 1 zi de teste). Pana acum numai bile albe.(sa nu mai zic si de vizita inoportuna la ATS cu acel tacanit, cand fara programare fara nimic, s-a putut uita cineva la masina (chiar 2 persoane) si s-a pus si un diagnostic.
Astept rezultatul final sapt viitoare, cand intr-adevar voi vedea sau ar trebui sa vad rezultatele!
simt ca innebunesc!!!a fost dat afara acest simpatic domn marian c???eu am sunat la service si au zis ca nu mai lucreaza la ei (acu 7-8 zile)!m-as bucura sa-l vad tot la receptie si sa ma intrebe de 'sanatate' in stilul lui personal!scuze matrixule...dar cu mine baiatul asta a fost mai mult decat ok.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo