intrebare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
intrebare
din nou revin cu o intrebare .. am c5 ll an 2008 benzina 140cp cutie automata.. am vrut sa mi schimb filtrul de benzina dar mecanicul nu l a gasit.. curios pt ca de la firma de la care l am luat la ei in program exista filtru de benzina la c5 ll.. ma ajuta cineva?alta intrebare.. cutia secventiala pe care o am cred ca are o problema: din trapta 1 trece f usor in a doua... apoi mergand cu o viteza crescatoare ajunge aproape la 3000 de turatii si face cand s ar schimba viteza in treapta a treia adica turatia scade la 2000.. dar nu trece in viteza 3 pe urma din nou ajunge la 3000 de turatii si apoi se schimba fara nici o problema in 3 apoi in 4... repet face asa doar la viteza a doua..s ar putea vedea cu lexia ce problema are? sau se pot regla rapoartele de schimbare din lexia?a inceput sa mi faca problema asta de cand un mecanic mi a curatat clapeta de la acceleratie de la motor..
scuze poate nu m am facut bine inteles.. masina raspunde la pedala de acceleratie.. in general am vazut ca la mine se schimba viteza intr o treapta superioara la aproximativ 3000 de turatii... ajunge in treapta a doua... masina accelereaza ajunge la aproximativ 3000 de turatii iar apoi scade la 2000 -2500 de turatii ca si cand ar intra intr o treapta superioara ..dar tot in a doua e.. nu se simte ca patineaza nimic.. eu zic ca undeva se da o comanda gresita din calculator ..etc.... nu ma prea pricep..apoi din nou ajunge la 3000 de turatii.. evident viteza creste..si intra in a treia iar apoi in a patra fara sa se mai simta nimic neobisnuit.. am incercat si manual si exact la fel face ma repet inca o data....viteza creste..turatia creste.. ajunge la 3000 iar apoi tinand la fel de apasat pedala de acceleratie scade turatia la 2000 2500 dar nu intra in treapta a treia..sper ca am scris mai coerent ca data trecuta 

la ce probleme sa ma astept din partea cutiei automate?eu sant f multumit de ea... consumul e putin mai mare dar m am invatat sa umblu prin oras pusa pe manual si atunci mai reduc consumul .. dar se intinde f bine la drum si are si un demaraj f bun si cand o calci se simte(binenteles ca simti si la buzunar
)..dar eu am luat o ca o masina de familie nu masina de curse..

@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt
...........................
Au aparut C5-uri cu filtru de benzina? Stiam ca e printre putinele auto care nu au filtru de benzina...
Omul cat traieste invata...

Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
- Localitate: oradea
Intrebare
Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Re: Intrebare
laci_troen scrie:Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.
???



dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!
dupa seria lui de sasiu nu are filtru de benzina
vin:VF7RCRFJF76835704
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV