intrebare

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

crys71
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 14-Dec-2010 15:07
Localitate: CLUJ NAPOCA

intrebare

Mesajde crys71 » Lun 31-Ian-2011 16:06

din nou revin cu o intrebare .. am c5 ll an 2008 benzina 140cp cutie automata.. am vrut sa mi schimb filtrul de benzina dar mecanicul nu l a gasit.. curios pt ca de la firma de la care l am luat la ei in program exista filtru de benzina la c5 ll.. ma ajuta cineva?alta intrebare.. cutia secventiala pe care o am cred ca are o problema: din trapta 1 trece f usor in a doua... apoi mergand cu o viteza crescatoare ajunge aproape la 3000 de turatii si face cand s ar schimba viteza in treapta a treia adica turatia scade la 2000.. dar nu trece in viteza 3 pe urma din nou ajunge la 3000 de turatii si apoi se schimba fara nici o problema in 3 apoi in 4... repet face asa doar la viteza a doua..s ar putea vedea cu lexia ce problema are? sau se pot regla rapoartele de schimbare din lexia?a inceput sa mi faca problema asta de cand un mecanic mi a curatat clapeta de la acceleratie de la motor..

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 31-Ian-2011 16:11

c descri tu pare a fi o problema de patinare a discurilor din cutie.
lasa o serie de sasiu sa vedem si filtru de benzina
nu toate au.

crys71
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 14-Dec-2010 15:07
Localitate: CLUJ NAPOCA

Mesajde crys71 » Lun 31-Ian-2011 18:58

deci nu se simte ca patineaza discul(discurile) masina raspunde la acceleratie nu se tureaza si ea nu prinde viteza si cum spuneam doar in treapta 2 face asa

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 31-Ian-2011 19:21

cu tot respectul!nu inteleg.cum raspunde la acceleratie daca nu se tureaza si nu prinde viteza?

crys71
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 14-Dec-2010 15:07
Localitate: CLUJ NAPOCA

Mesajde crys71 » Lun 31-Ian-2011 19:31

scuze poate nu m am facut bine inteles.. masina raspunde la pedala de acceleratie.. in general am vazut ca la mine se schimba viteza intr o treapta superioara la aproximativ 3000 de turatii... ajunge in treapta a doua... masina accelereaza ajunge la aproximativ 3000 de turatii iar apoi scade la 2000 -2500 de turatii ca si cand ar intra intr o treapta superioara ..dar tot in a doua e.. nu se simte ca patineaza nimic.. eu zic ca undeva se da o comanda gresita din calculator ..etc.... nu ma prea pricep..apoi din nou ajunge la 3000 de turatii.. evident viteza creste..si intra in a treia iar apoi in a patra fara sa se mai simta nimic neobisnuit.. am incercat si manual si exact la fel face ma repet inca o data....viteza creste..turatia creste.. ajunge la 3000 iar apoi tinand la fel de apasat pedala de acceleratie scade turatia la 2000 2500 dar nu intra in treapta a treia..sper ca am scris mai coerent ca data trecuta :D

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 31-Ian-2011 19:40

eu zic ca ii cazu sa incerci la o lexia(test diagnoza)
ai tehnicieni f. buni la cj la citroen.
sa vezi daca ai erori si de ce natura sunt.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 31-Ian-2011 19:46

nu ai filtru de benzina.
ai in schimb o cutie de viteze pacatoasa.

crys71
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 14-Dec-2010 15:07
Localitate: CLUJ NAPOCA

Mesajde crys71 » Lun 31-Ian-2011 19:55

la ce probleme sa ma astept din partea cutiei automate?eu sant f multumit de ea... consumul e putin mai mare dar m am invatat sa umblu prin oras pusa pe manual si atunci mai reduc consumul .. dar se intinde f bine la drum si are si un demaraj f bun si cand o calci se simte(binenteles ca simti si la buzunar :D )..dar eu am luat o ca o masina de familie nu masina de curse..

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 31-Ian-2011 20:25

stai linistit nu sunt asa multe probleme cu ea.
doar ca nu se poate repara.si celor care le repara nu prea le iese
de obicei se schimba toata cutia.
dar eu zic sa mergi la o diagnoza poate nu e problema interna.
bafta!

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 01-Feb-2011 00:06

@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mar 01-Feb-2011 17:45

dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt
...........................


Au aparut C5-uri cu filtru de benzina? Stiam ca e printre putinele auto care nu au filtru de benzina...
Omul cat traieste invata... :roll:
Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 01-Feb-2011 20:25

Imagine

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

Intrebare

Mesajde laci_troen » Vin 04-Feb-2011 18:47

Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Re: Intrebare

Mesajde danutz » Vin 04-Feb-2011 20:12

laci_troen scrie:Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.

??? :roll: :roll: :roll: Pentru ?

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 04-Feb-2011 20:23

dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!



dupa seria lui de sasiu nu are filtru de benzina
vin:VF7RCRFJF76835704


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV