liniute

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mar 01-Feb-2011 01:11

Teoretic ar trebui sa ii zboare motorul la turatiile alea. Eu din cate stiu acul nu mai trece de rosu, de acolo incee limitarea electronica sa nu explodeze motorul:D
---

Avatar utilizator
xbrother
pasionat
Mesaje: 127
Membru din: Mie 29-Oct-2008 14:21
Localitate: Bucuresti

:)

Mesajde xbrother » Mar 01-Feb-2011 03:20

e posibil totusi sa ai dreptate.. o data ce cu acul de la vitezometru pot sa ma duc peste 170km/ora poate si la turometru e la fel.. dar asta nu inseamna ca indica si corect.. sa nu uitam ca c1 are viteza maxima 157km/h ... chit ca eu alerg cu 170+ pe A2 :)))

sorin. scrie:Forumul incepe sa semene cu unul vanatoresc :lol: C1 care are acceleratii demne de un Porche, xantia care merge pe teren accidentat si prin zapada ca un rover......
Sunt masini bune, dar sa nu exageram.


Ai perfecta dreptate. Totusi.. nu spun ca C1u e mai bun decat BMWu .. spun ca C1 condus de mine poate face in semafor aproape orice bmw :D
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 01-Feb-2011 07:56

C1 1.0 face 13.7 de la 0 la 100km/h
Logan 1.4 face 13.0 de la 0 la 100 km/h

Bineinteles ca motorul de renault e inferior tehnic, dar luat strict dupa datele tehnice declarate de producator, asa stau lucrurile. Sincer, c1 nu mi-as lua din cauza faptului ca sunt foarte mare fizic vorbind si nu mi se potriveste. Desi incap bine-merci nu stau prea confortabil. Logan nu mi-as lua pentru ca am bx acuma care e mult mai tare. Bx-u nu pot sa il copar cu C1 pentru ca sunt din 2 clase diferite.
"If in doubt, flat out!"

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 01-Feb-2011 11:40

m-ai eu nu am zis ca c1 ar putea face porsche cum nici xantia nu-i egala range roverului.
daca motorasul ala se tureaza pana aproape de 9000 nu inseamna ca ajunge acolo in 3.5sec ca nu-i ferrari.
nu am facut liniuta cu nimeni deci nu pot sa spun ca e peste logan sau altceva.
dar eu l-am condus aproape cu 160km/h si credeti-ma mai avea pedala doar ca nu sta pe sosea.
e foarte usor si ai toate sansele sa sari de pe drum cu el la viteza aia.
inca m-ai astept pe un posesor de c1 cu turometru sa isi exprime parerea.

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mar 01-Feb-2011 11:50

Am facut multe liniute cu logan. Niciodata nu m-a facut niciunu niciodata
---

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Mar 01-Feb-2011 11:52

intrati pe youtube si uitati-va ca c1 ajunge mult mai repede la 100 decat scrie in carte ...si sunt facute pe drum drept testele... iar loganul e un pic umflat ca sa se increada toti paclisharii ca au masina, sifonier rapid.



Iar cand ajungeti cu acul vitezometrului in benzina trecand de 170km.h de fapt aveti 169 pe gps iar la 170 aveti 161-162.

Bineinteles ca nu intotdeauna urca pana acolo...depinde de benzina pe care o papa n momentul respectiv. Daca e omv carerra se duce.

Voi cu discutiile cu loganul ala parca incercati sa ma convingeti ca nu am vazut defapt ceea ce am vazut ca ati vazut voi mai bine. :shock:
---

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Joi 03-Feb-2011 15:16

sorin2010 scrie:m-ai eu nu am zis ca c1 ar putea face porsche cum nici xantia nu-i egala range roverului.
daca motorasul ala se tureaza pana aproape de 9000 nu inseamna ca ajunge acolo in 3.5sec ca nu-i ferrari.
nu am facut liniuta cu nimeni deci nu pot sa spun ca e peste logan sau altceva.
dar eu l-am condus aproape cu 160km/h si credeti-ma mai avea pedala doar ca nu sta pe sosea.
e foarte usor si ai toate sansele sa sari de pe drum cu el la viteza aia.
inca m-ai astept pe un posesor de c1 cu turometru sa isi exprime parerea.


Nu se va tura niciodata la 9000 motorul asta. La ~6400 intra limitarea. Si daca nu intra limitarea (presupunand ca poate fi anulata din soft sau alta tziganie), pe la 7500 se duce dracu motorul. De la 6000 de ture in sus, motorul incepe sa piarda din putere, deci ilogic sa schimbi peste 6300 rpm.

Din cartea tehnica a masinii:
    la 51 la ora in treata 1 ai 6000 rpm
    la 95 la ora in treapta a doua ai 6000 rpm
    la 139 la ora in treapta a 3-a ai 6000 rpm

redandrei scrie:Iar cand ajungeti cu acul vitezometrului in benzina trecand de 170km.h de fapt aveti 169 pe gps iar la 170 aveti 161-162.
Bineinteles ca nu intotdeauna urca pana acolo...depinde de benzina pe care o papa n momentul respectiv. Daca e omv carerra se duce.

Viteza maxima e 157 in carte in treapta a 5-a. Cu treapta a 4-a, sunt putin mai multi cai avand in vedere turatia mai mare decat intr-a 5-a, dar inca sub 6000rpm, si ajunge la ~ 165 km/h (sau 175 pe bord, cum am avut eu - treapta a 4-a, benzina de 100, finala sport, filtru de aer si masina invatata cu benzina de 100 si ture).

Vorbesc de viteze reale, nu de ce scrie pe bord, sau de mers in panta.

Loganul de 1.4 si tripletii sunt tot pe acolo cand vine vorba de 402m, diferenta in trafic e ca celor cu logan le e cam nasol sa ii dea 6000 de ture, iar tripletii chiar se simt bine la turatie, VVT-i FTW

Una peste alta nici una din masini nu e facuta pentru liniute, dar per total tripletii castiga versusul pentru ca sunt mai usor de forjat prin oras. In mana unui sofer experimentat, rezultatele sunt la fel.

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Mesajde aximisu » Sâm 05-Feb-2011 22:41

sorin2010 scrie:ok am revenit cu o poza cu bordul de la buburuza.
convingeti-va cat e gradat si va spun eu ca se opreste in capat.
Imagine


Nu-mi vine sa cred ca va ajunge la capatul turometrului. Dupa cate stiu limitarea este la 6300 din fabrica.
Asta nu inseamna ca nu poate sa urce mai mult daca se inlatura aceasta limitare.

Dar nu se poate ajunge la 9000 RPM cu limitarea din fabrica, asta e clar.
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.

Imagine

UngureanuAndrei
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde UngureanuAndrei » Dum 06-Feb-2011 00:12

u ai facut 355 de km cu o liniuta de benzina?

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 06-Feb-2011 10:23

Au aparut si loganuri de 1.2, a facut cineva liniuta cu ele? Oricum cred ca iti poti da seama si din birou. In conditiile unui sofer cu aceiasi indemanare, ar trebui impartiti caii putere la greutatea masinii. Castigatorul unei liniute ar fii cel care are mai multi cai putere pe kg. Chiar daca motorul mai mic merge mai bine in turatii pe trepte, in final calutii mai multi vor castiga. Acu, daca cutia e mai buna la c1, loganul va compensa prin cauciucuri mai late, si tot asa.
Deci pentru o concluzie, asteptam greutati proprii si motorizari pentru logan si c1:)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Dum 06-Feb-2011 11:32

bogdan78 scrie:Au aparut si loganuri de 1.2, a facut cineva liniuta cu ele? Oricum cred ca iti poti da seama si din birou. In conditiile unui sofer cu aceiasi indemanare, ar trebui impartiti caii putere la greutatea masinii. Castigatorul unei liniute ar fii cel care are mai multi cai putere pe kg. Chiar daca motorul mai mic merge mai bine in turatii pe trepte, in final calutii mai multi vor castiga. Acu, daca cutia e mai buna la c1, loganul va compensa prin cauciucuri mai late, si tot asa.
Deci pentru o concluzie, asteptam greutati proprii si motorizari pentru logan si c1:)


Scuza-ma ca te intrerup, dar nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti. Cauciucurile late te dezavantajeaza clar intr-o liniuta. :P M-ati inebunit cu loganul asta lamborgini. In topic nu era vorba despre c1 vs logan!!!!

Pe c1 daca pui cauciucuri mai late, va avea si demarajl mai slab si consm de benzina mai mare! Singurul plus este stabilitatea.
---

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 06-Feb-2011 15:08

Am gresit aducand vorba de logan.
Cat despre cauciucuri, a fost doar o parere, dar cred ca este important sa ai si cat mai multa aderenta, mai ales ca vorbim de motoare pe benzina. Oricum sunt sigur dupa felul in care vorbesti ca nici tu nu ai prea multa cunostinte in domeniu, doar te crezi mai destept.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Dum 06-Feb-2011 15:18

Nu ma cred mai destept, dar daca tot vrei ineaparat sa ma contrazici, cauta si tu argumente adevarate adica sa te documentezi in prealabil. Aderenta nu adce niciun plus. Aderenta te lipeste de asfalt, te ingreuneaza. Ia exemplu la bicicletele de munte si cursierele, de viteza. Chiar crezi ca cele de munte vor fi mai agile deoarece au cauciucuri mai groase?
---

Avatar utilizator
redandrei
pasionat
Mesaje: 214
Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
Localitate: Craiova
Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km

Mesajde redandrei » Dum 06-Feb-2011 15:29

acceleratie 0-100 in 8,9 sec

http://www.youtube.com/watch?v=8-N0NwXQ4Vg
Probabil acest 107 are un chiptune ...

Aici un 107 care ajunge la 100 km/h in 12 sec
http://www.youtube.com/watch?v=GzYV7n6_AoE
---

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 06-Feb-2011 15:37

Eu nu am dat asa mare importanta cauciucurilor dar daca insisti. La biciclete este altceva. Nu poti compara forta unui om chiar si doar cu cei 60-70 cai putere pe care ii poate avea un motor de 1 litru.
La orice masina fara ASR, indiferent de puterea motorului poti pleca din loc cu scartait de roti produs de invartirea rotii in loc., dupa plecare s-ar putea sa nu mai conteze dar la inceput poti castiga o secunda sau doua. Niste cauciucuri mai late pot compensa si un carosabil cu aderenta mai scazuta sau lipsa de experienta.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst