liniute
Moderator: Echipa Tehnica
:)
e posibil totusi sa ai dreptate.. o data ce cu acul de la vitezometru pot sa ma duc peste 170km/ora poate si la turometru e la fel.. dar asta nu inseamna ca indica si corect.. sa nu uitam ca c1 are viteza maxima 157km/h ... chit ca eu alerg cu 170+ pe A2
))
Ai perfecta dreptate. Totusi.. nu spun ca C1u e mai bun decat BMWu .. spun ca C1 condus de mine poate face in semafor aproape orice bmw

sorin. scrie:Forumul incepe sa semene cu unul vanatorescC1 care are acceleratii demne de un Porche, xantia care merge pe teren accidentat si prin zapada ca un rover......
Sunt masini bune, dar sa nu exageram.
Ai perfecta dreptate. Totusi.. nu spun ca C1u e mai bun decat BMWu .. spun ca C1 condus de mine poate face in semafor aproape orice bmw

Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
C1 1.0 face 13.7 de la 0 la 100km/h
Logan 1.4 face 13.0 de la 0 la 100 km/h
Bineinteles ca motorul de renault e inferior tehnic, dar luat strict dupa datele tehnice declarate de producator, asa stau lucrurile. Sincer, c1 nu mi-as lua din cauza faptului ca sunt foarte mare fizic vorbind si nu mi se potriveste. Desi incap bine-merci nu stau prea confortabil. Logan nu mi-as lua pentru ca am bx acuma care e mult mai tare. Bx-u nu pot sa il copar cu C1 pentru ca sunt din 2 clase diferite.
Logan 1.4 face 13.0 de la 0 la 100 km/h
Bineinteles ca motorul de renault e inferior tehnic, dar luat strict dupa datele tehnice declarate de producator, asa stau lucrurile. Sincer, c1 nu mi-as lua din cauza faptului ca sunt foarte mare fizic vorbind si nu mi se potriveste. Desi incap bine-merci nu stau prea confortabil. Logan nu mi-as lua pentru ca am bx acuma care e mult mai tare. Bx-u nu pot sa il copar cu C1 pentru ca sunt din 2 clase diferite.
"If in doubt, flat out!"
m-ai eu nu am zis ca c1 ar putea face porsche cum nici xantia nu-i egala range roverului.
daca motorasul ala se tureaza pana aproape de 9000 nu inseamna ca ajunge acolo in 3.5sec ca nu-i ferrari.
nu am facut liniuta cu nimeni deci nu pot sa spun ca e peste logan sau altceva.
dar eu l-am condus aproape cu 160km/h si credeti-ma mai avea pedala doar ca nu sta pe sosea.
e foarte usor si ai toate sansele sa sari de pe drum cu el la viteza aia.
inca m-ai astept pe un posesor de c1 cu turometru sa isi exprime parerea.
daca motorasul ala se tureaza pana aproape de 9000 nu inseamna ca ajunge acolo in 3.5sec ca nu-i ferrari.
nu am facut liniuta cu nimeni deci nu pot sa spun ca e peste logan sau altceva.
dar eu l-am condus aproape cu 160km/h si credeti-ma mai avea pedala doar ca nu sta pe sosea.
e foarte usor si ai toate sansele sa sari de pe drum cu el la viteza aia.
inca m-ai astept pe un posesor de c1 cu turometru sa isi exprime parerea.
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
intrati pe youtube si uitati-va ca c1 ajunge mult mai repede la 100 decat scrie in carte ...si sunt facute pe drum drept testele... iar loganul e un pic umflat ca sa se increada toti paclisharii ca au masina, sifonier rapid.
Iar cand ajungeti cu acul vitezometrului in benzina trecand de 170km.h de fapt aveti 169 pe gps iar la 170 aveti 161-162.
Bineinteles ca nu intotdeauna urca pana acolo...depinde de benzina pe care o papa n momentul respectiv. Daca e omv carerra se duce.
Voi cu discutiile cu loganul ala parca incercati sa ma convingeti ca nu am vazut defapt ceea ce am vazut ca ati vazut voi mai bine.
Iar cand ajungeti cu acul vitezometrului in benzina trecand de 170km.h de fapt aveti 169 pe gps iar la 170 aveti 161-162.
Bineinteles ca nu intotdeauna urca pana acolo...depinde de benzina pe care o papa n momentul respectiv. Daca e omv carerra se duce.
Voi cu discutiile cu loganul ala parca incercati sa ma convingeti ca nu am vazut defapt ceea ce am vazut ca ati vazut voi mai bine.

---
sorin2010 scrie:m-ai eu nu am zis ca c1 ar putea face porsche cum nici xantia nu-i egala range roverului.
daca motorasul ala se tureaza pana aproape de 9000 nu inseamna ca ajunge acolo in 3.5sec ca nu-i ferrari.
nu am facut liniuta cu nimeni deci nu pot sa spun ca e peste logan sau altceva.
dar eu l-am condus aproape cu 160km/h si credeti-ma mai avea pedala doar ca nu sta pe sosea.
e foarte usor si ai toate sansele sa sari de pe drum cu el la viteza aia.
inca m-ai astept pe un posesor de c1 cu turometru sa isi exprime parerea.
Nu se va tura niciodata la 9000 motorul asta. La ~6400 intra limitarea. Si daca nu intra limitarea (presupunand ca poate fi anulata din soft sau alta tziganie), pe la 7500 se duce dracu motorul. De la 6000 de ture in sus, motorul incepe sa piarda din putere, deci ilogic sa schimbi peste 6300 rpm.
Din cartea tehnica a masinii:
- la 51 la ora in treata 1 ai 6000 rpm
la 95 la ora in treapta a doua ai 6000 rpm
la 139 la ora in treapta a 3-a ai 6000 rpm
redandrei scrie:Iar cand ajungeti cu acul vitezometrului in benzina trecand de 170km.h de fapt aveti 169 pe gps iar la 170 aveti 161-162.
Bineinteles ca nu intotdeauna urca pana acolo...depinde de benzina pe care o papa n momentul respectiv. Daca e omv carerra se duce.
Viteza maxima e 157 in carte in treapta a 5-a. Cu treapta a 4-a, sunt putin mai multi cai avand in vedere turatia mai mare decat intr-a 5-a, dar inca sub 6000rpm, si ajunge la ~ 165 km/h (sau 175 pe bord, cum am avut eu - treapta a 4-a, benzina de 100, finala sport, filtru de aer si masina invatata cu benzina de 100 si ture).
Vorbesc de viteze reale, nu de ce scrie pe bord, sau de mers in panta.
Loganul de 1.4 si tripletii sunt tot pe acolo cand vine vorba de 402m, diferenta in trafic e ca celor cu logan le e cam nasol sa ii dea 6000 de ture, iar tripletii chiar se simt bine la turatie, VVT-i FTW
Una peste alta nici una din masini nu e facuta pentru liniute, dar per total tripletii castiga versusul pentru ca sunt mai usor de forjat prin oras. In mana unui sofer experimentat, rezultatele sunt la fel.
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 22-Ian-2011 21:51
- Localitate: Bucuresti
Au aparut si loganuri de 1.2, a facut cineva liniuta cu ele? Oricum cred ca iti poti da seama si din birou. In conditiile unui sofer cu aceiasi indemanare, ar trebui impartiti caii putere la greutatea masinii. Castigatorul unei liniute ar fii cel care are mai multi cai putere pe kg. Chiar daca motorul mai mic merge mai bine in turatii pe trepte, in final calutii mai multi vor castiga. Acu, daca cutia e mai buna la c1, loganul va compensa prin cauciucuri mai late, si tot asa.
Deci pentru o concluzie, asteptam greutati proprii si motorizari pentru logan si c1:)
Deci pentru o concluzie, asteptam greutati proprii si motorizari pentru logan si c1:)
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
bogdan78 scrie:Au aparut si loganuri de 1.2, a facut cineva liniuta cu ele? Oricum cred ca iti poti da seama si din birou. In conditiile unui sofer cu aceiasi indemanare, ar trebui impartiti caii putere la greutatea masinii. Castigatorul unei liniute ar fii cel care are mai multi cai putere pe kg. Chiar daca motorul mai mic merge mai bine in turatii pe trepte, in final calutii mai multi vor castiga. Acu, daca cutia e mai buna la c1, loganul va compensa prin cauciucuri mai late, si tot asa.
Deci pentru o concluzie, asteptam greutati proprii si motorizari pentru logan si c1:)
Scuza-ma ca te intrerup, dar nu ai nici cea mai mica idee despre ce vorbesti. Cauciucurile late te dezavantajeaza clar intr-o liniuta. :P M-ati inebunit cu loganul asta lamborgini. In topic nu era vorba despre c1 vs logan!!!!
Pe c1 daca pui cauciucuri mai late, va avea si demarajl mai slab si consm de benzina mai mare! Singurul plus este stabilitatea.
---
Am gresit aducand vorba de logan.
Cat despre cauciucuri, a fost doar o parere, dar cred ca este important sa ai si cat mai multa aderenta, mai ales ca vorbim de motoare pe benzina. Oricum sunt sigur dupa felul in care vorbesti ca nici tu nu ai prea multa cunostinte in domeniu, doar te crezi mai destept.
Cat despre cauciucuri, a fost doar o parere, dar cred ca este important sa ai si cat mai multa aderenta, mai ales ca vorbim de motoare pe benzina. Oricum sunt sigur dupa felul in care vorbesti ca nici tu nu ai prea multa cunostinte in domeniu, doar te crezi mai destept.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
Nu ma cred mai destept, dar daca tot vrei ineaparat sa ma contrazici, cauta si tu argumente adevarate adica sa te documentezi in prealabil. Aderenta nu adce niciun plus. Aderenta te lipeste de asfalt, te ingreuneaza. Ia exemplu la bicicletele de munte si cursierele, de viteza. Chiar crezi ca cele de munte vor fi mai agile deoarece au cauciucuri mai groase?
---
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
acceleratie 0-100 in 8,9 sec
http://www.youtube.com/watch?v=8-N0NwXQ4Vg
Probabil acest 107 are un chiptune ...
Aici un 107 care ajunge la 100 km/h in 12 sec
http://www.youtube.com/watch?v=GzYV7n6_AoE
http://www.youtube.com/watch?v=8-N0NwXQ4Vg
Probabil acest 107 are un chiptune ...
Aici un 107 care ajunge la 100 km/h in 12 sec
http://www.youtube.com/watch?v=GzYV7n6_AoE
---
Eu nu am dat asa mare importanta cauciucurilor dar daca insisti. La biciclete este altceva. Nu poti compara forta unui om chiar si doar cu cei 60-70 cai putere pe care ii poate avea un motor de 1 litru.
La orice masina fara ASR, indiferent de puterea motorului poti pleca din loc cu scartait de roti produs de invartirea rotii in loc., dupa plecare s-ar putea sa nu mai conteze dar la inceput poti castiga o secunda sau doua. Niste cauciucuri mai late pot compensa si un carosabil cu aderenta mai scazuta sau lipsa de experienta.
La orice masina fara ASR, indiferent de puterea motorului poti pleca din loc cu scartait de roti produs de invartirea rotii in loc., dupa plecare s-ar putea sa nu mai conteze dar la inceput poti castiga o secunda sau doua. Niste cauciucuri mai late pot compensa si un carosabil cu aderenta mai scazuta sau lipsa de experienta.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst