Este normal sa se incinga mai tare discurile de frana spate la mers lejer, pentru ca atunci cand ciupesti frana si mergi usor cu masina intai discurile spate actioneaza si apoi alea de pe fata. Asta face Citroen C5 (nu stiu celelalte) ca sa anuleze efectul de venit in bot pe frana.
Iar discurile de frana cu cat sunt mai mici se racesc mai greu pentru ca expun o suprafata radianta mai mica. Discurile de frana ventilate prin faptul ca au santul ala in mijloc expun aproape 4 suprafete radiante in loc de 2 la un disc de frana plin. Se racesc infinit mai repede.
Fabricantii de masini sport nu pun discuri de frana mari ca sa se raceasca greu, ci dimpotriva, pun discuri de frana mari pentru ca se racesc mult mai repede si frecarea este mai mica (cu cat discul de frana este mai mare cu atat punctul de pe cerc care este frecat la un momentdat de placute parcurge o distanta mai mare si are mai mult timp la dispozitie sa elimine caldura pana vine iar in contact cu placutele de frana)
Iar daca faci comparatie de pemperatura intre franele cu tamburi pe spate de la majoritatea masinilor de pe piata cu franele pe disc de la citroen gresesti. Eu zic ca masina nu are nicio problema. Pana la 5-600 de grade celsius franele alea sunt OK si lucreaza in parametri.
C5 III incalzire excesiva discuri de frana spate
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Tinere, 600 de grade e cam mult, nu sunt frane ceramice ci clasice cu discuri de metal.
Lichidul de frana fierbe la ~260 de grade celsius; daca se incalzesc discul si placutele la 600 de grade, temperatura se transmite prin pistonas lichidului de frana care fierbe.
Daca ar avea 600 de grade ar trebuie sa puna semne din alea rosii de exclamare pe ele, Achtung! Nu pune mana ca ramai fara ea. Si la spalatorie ai face sauna cand da cu jetul pe acolo.
Lichidul de frana fierbe la ~260 de grade celsius; daca se incalzesc discul si placutele la 600 de grade, temperatura se transmite prin pistonas lichidului de frana care fierbe.
Daca ar avea 600 de grade ar trebuie sa puna semne din alea rosii de exclamare pe ele, Achtung! Nu pune mana ca ramai fara ea. Si la spalatorie ai face sauna cand da cu jetul pe acolo.

- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
SPF scrie:Este normal sa se incinga mai tare discurile de frana spate la mers lejer, pentru ca atunci cand ciupesti frana si mergi usor cu masina intai discurile spate actioneaza si apoi alea de pe fata. Asta face Citroen C5 (nu stiu celelalte) ca sa anuleze efectul de venit in bot pe frana.
Iar discurile de frana cu cat sunt mai mici se racesc mai greu pentru ca expun o suprafata radianta mai mica. Discurile de frana ventilate prin faptul ca au santul ala in mijloc expun aproape 4 suprafete radiante in loc de 2 la un disc de frana plin. Se racesc infinit mai repede.
Fabricantii de masini sport nu pun discuri de frana mari ca sa se raceasca greu, ci dimpotriva, pun discuri de frana mari pentru ca se racesc mult mai repede si frecarea este mai mica (cu cat discul de frana este mai mare cu atat punctul de pe cerc care este frecat la un momentdat de placute parcurge o distanta mai mare si are mai mult timp la dispozitie sa elimine caldura pana vine iar in contact cu placutele de frana)
Iar daca faci comparatie de pemperatura intre franele cu tamburi pe spate de la majoritatea masinilor de pe piata cu franele pe disc de la citroen gresesti. Eu zic ca masina nu are nicio problema. Pana la 5-600 de grade celsius franele alea sunt OK si
lucreaza in parametri.
aud lucruri noi si ciudate de la tine.eu zic ca ar trebui sa te (mai) documentezi.no offense
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
No offence taken. Dar ai putea sa imi explici despre ce ar trebui sa ma mai documentez?
Si despre prietenul cu 600 de grade, lichidul nu fierbe cand discurile au 600 de grade pentru ca el nu este in contact cu suprafata discurilor.
Otelul are temeperatura de topire cam 1500 de grade celsius. Pe la 1000 se inroseste. De multe ori am vazut camere montate sub masini care aratau cum se inrosesc discurile de frana. 600 de grade nu este o temperatura exagerata pentru un disc de frana.
Si da, incearca sa franezi de la 60kmph la 0 si da-te jos din masina si pune mana pe disc sa vezi ce se intampla. Ai sa ai o surpriza. La fel si daca pui frana si opresti langa un nene cu un pistol de apa cu presiune care sa iti stropeasca discurile atunci imediat. Faci o sauna de toata frumusetea.
Stiu ca pentru niste persoane atehnice pare ciudat ce am spus eu, dar va asigur ca am dreptate ;)
Si despre prietenul cu 600 de grade, lichidul nu fierbe cand discurile au 600 de grade pentru ca el nu este in contact cu suprafata discurilor.
Otelul are temeperatura de topire cam 1500 de grade celsius. Pe la 1000 se inroseste. De multe ori am vazut camere montate sub masini care aratau cum se inrosesc discurile de frana. 600 de grade nu este o temperatura exagerata pentru un disc de frana.
Si da, incearca sa franezi de la 60kmph la 0 si da-te jos din masina si pune mana pe disc sa vezi ce se intampla. Ai sa ai o surpriza. La fel si daca pui frana si opresti langa un nene cu un pistol de apa cu presiune care sa iti stropeasca discurile atunci imediat. Faci o sauna de toata frumusetea.
Stiu ca pentru niste persoane atehnice pare ciudat ce am spus eu, dar va asigur ca am dreptate ;)
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
@spf
tot ceea ce spui tu este adevarat.dar la masinile de serie nici nu poate fi vorba de acele temperaturi la sistemul de frinare si iti spun si de ce (asta bineinteles daca mergi normal cu masina ):
sa presupunem ca frinezi puternic nu de la 60 ,ci de la 150 km/h.intr-adevar,toata energia cinetica trebuie transformata in caldura si disipata rapid.presupunem de asemenea ca e o vara torida.chiar in aceste conditii, discul dupa ce ajunge aproape rosu,sunt total de acord cu tine, va incepe imediat sa transfere caldura butucului,jantei si indirect fuzetei care sunt mult mai reci.(aprox 30-40 grade).asa ca, si daca masina s-a oprit si ramine oprita(discul ventilat nemaiavind efect) el se va raci totusi destul de repede transferind caldura elementelor enumerate.
daca totusi soferul insista si repeta frinarile de mai multe ori temperatura componentelor instalatiei de frinare va creste periculos aparind fenomenul de FADING la frinare(diminuarea rapida a coeficientului de frecare dintre placuta si disc-exceptind frinele ceramice,dar nu e cazul aici),inainte de fierberea lichidului de frina.in acest moment se constata ca forta cu care trebuie apasata pedala de frina creste considerabil pentru a opri masina.daca aceste temperaturi la nivelul fuzetei apar frecvent ca urmare a unei defectiuni sau a stilului de conducere , vaselina din rulmenti ,oricit ar fi de buna va curge cu timpul pe linga semering iar rulmentul s eva uza.
in concluzie parerea mea este ca in conditii normale de utilizare a frinelor temperatura medie (nu la un anumit moment) la nivelul discului de frina trebuie sa fie relativ mica-sub 80 de grade-altfel existind sigur o defectiune.
p.s. cele 600 de grade pot fi reale dar doar la suprafata discului de frina (zecimi de milimetru) si pentru perioade de timp foarte mici.daca intreaga masa a discului ar avea 600 de grade,sunt sigur ca daca opresti masina ,in citeva secunde ia foc tot ce este plastic sau cauciuc in jurul lui,inclusiv capacul de pe janta daca este.
tot ceea ce spui tu este adevarat.dar la masinile de serie nici nu poate fi vorba de acele temperaturi la sistemul de frinare si iti spun si de ce (asta bineinteles daca mergi normal cu masina ):
sa presupunem ca frinezi puternic nu de la 60 ,ci de la 150 km/h.intr-adevar,toata energia cinetica trebuie transformata in caldura si disipata rapid.presupunem de asemenea ca e o vara torida.chiar in aceste conditii, discul dupa ce ajunge aproape rosu,sunt total de acord cu tine, va incepe imediat sa transfere caldura butucului,jantei si indirect fuzetei care sunt mult mai reci.(aprox 30-40 grade).asa ca, si daca masina s-a oprit si ramine oprita(discul ventilat nemaiavind efect) el se va raci totusi destul de repede transferind caldura elementelor enumerate.
daca totusi soferul insista si repeta frinarile de mai multe ori temperatura componentelor instalatiei de frinare va creste periculos aparind fenomenul de FADING la frinare(diminuarea rapida a coeficientului de frecare dintre placuta si disc-exceptind frinele ceramice,dar nu e cazul aici),inainte de fierberea lichidului de frina.in acest moment se constata ca forta cu care trebuie apasata pedala de frina creste considerabil pentru a opri masina.daca aceste temperaturi la nivelul fuzetei apar frecvent ca urmare a unei defectiuni sau a stilului de conducere , vaselina din rulmenti ,oricit ar fi de buna va curge cu timpul pe linga semering iar rulmentul s eva uza.
in concluzie parerea mea este ca in conditii normale de utilizare a frinelor temperatura medie (nu la un anumit moment) la nivelul discului de frina trebuie sa fie relativ mica-sub 80 de grade-altfel existind sigur o defectiune.
p.s. cele 600 de grade pot fi reale dar doar la suprafata discului de frina (zecimi de milimetru) si pentru perioade de timp foarte mici.daca intreaga masa a discului ar avea 600 de grade,sunt sigur ca daca opresti masina ,in citeva secunde ia foc tot ce este plastic sau cauciuc in jurul lui,inclusiv capacul de pe janta daca este.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
Ati cam deviat un pic de la problema initiala...
Legat de frana electrica:
La plecarea de pe loc se dezactiveaza singura in momentul cand se produce ridicarea ambreajului (putin) + apasarea acceleratiei.
Nu cred ca poate ramane blocata, nu stiu.
Eu zic sa incerci sa o cuplezi la maxim (cu motorul pornit) trage de butonul franei de mana o data si apoi inca o data mai lung = iti va apaea mesajul de frana de mana trasa la maxim.
Repeta operatiunea de mai multe ori... poate ai o problema acolo.
Apoi ia si dezactiveaza functia de frana de mana AUTO, las-o pe manual.
Cand vei opri motorul nu se va mai produce activarea franei.
Vezi daca sunt modificari dupa asta.
Eu sper sa fie doar o senzatie de-a ta... poate nu-i nimic, oricum iti poti da seama daca e de la placutele de frana dupa uzura si nr km - in comparatie cu cele de pe fata...
Iar negreala de pe jante... e normala mai ales la placute noi.
Si la mine apare.
Succes.
Legat de frana electrica:
La plecarea de pe loc se dezactiveaza singura in momentul cand se produce ridicarea ambreajului (putin) + apasarea acceleratiei.
Nu cred ca poate ramane blocata, nu stiu.
Eu zic sa incerci sa o cuplezi la maxim (cu motorul pornit) trage de butonul franei de mana o data si apoi inca o data mai lung = iti va apaea mesajul de frana de mana trasa la maxim.
Repeta operatiunea de mai multe ori... poate ai o problema acolo.
Apoi ia si dezactiveaza functia de frana de mana AUTO, las-o pe manual.
Cand vei opri motorul nu se va mai produce activarea franei.
Vezi daca sunt modificari dupa asta.
Eu sper sa fie doar o senzatie de-a ta... poate nu-i nimic, oricum iti poti da seama daca e de la placutele de frana dupa uzura si nr km - in comparatie cu cele de pe fata...
Iar negreala de pe jante... e normala mai ales la placute noi.
Si la mine apare.
Succes.
sandor mihai scrie:@spf
tot ceea ce spui tu este adevarat.dar la masinile de serie nici nu poate fi vorba de acele temperaturi la sistemul de frinare si iti spun si de ce (asta bineinteles daca mergi normal cu masina ):
sa presupunem ca frinezi puternic nu de la 60 ,ci de la 150 km/h.intr-adevar,toata energia cinetica trebuie transformata in caldura si disipata rapid.presupunem de asemenea ca e o vara torida.chiar in aceste conditii, discul dupa ce ajunge aproape rosu,sunt total de acord cu tine, va incepe imediat sa transfere caldura butucului,jantei si indirect fuzetei care sunt mult mai reci.(aprox 30-40 grade).asa ca, si daca masina s-a oprit si ramine oprita(discul ventilat nemaiavind efect) el se va raci totusi destul de repede transferind caldura elementelor enumerate.
daca totusi soferul insista si repeta frinarile de mai multe ori temperatura componentelor instalatiei de frinare va creste periculos aparind fenomenul de FADING la frinare(diminuarea rapida a coeficientului de frecare dintre placuta si disc-exceptind frinele ceramice,dar nu e cazul aici),inainte de fierberea lichidului de frina.in acest moment se constata ca forta cu care trebuie apasata pedala de frina creste considerabil pentru a opri masina.daca aceste temperaturi la nivelul fuzetei apar frecvent ca urmare a unei defectiuni sau a stilului de conducere , vaselina din rulmenti ,oricit ar fi de buna va curge cu timpul pe linga semering iar rulmentul s eva uza.
in concluzie parerea mea este ca in conditii normale de utilizare a frinelor temperatura medie (nu la un anumit moment) la nivelul discului de frina trebuie sa fie relativ mica-sub 80 de grade-altfel existind sigur o defectiune.
p.s. cele 600 de grade pot fi reale dar doar la suprafata discului de frina (zecimi de milimetru) si pentru perioade de timp foarte mici.daca intreaga masa a discului ar avea 600 de grade,sunt sigur ca daca opresti masina ,in citeva secunde ia foc tot ce este plastic sau cauciuc in jurul lui,inclusiv capacul de pe janta daca este.
Facem pariu pe 80 de euro ca discul de frana nu are numai 80 de grade cand franezi la podea de la 100 de kmph la 0?
Iti spun eu ca daca faci asta si pui mana pe disc ramai fara piele. Si vreau sa si plusez: punem pariu pe 600 de euro ca eu cu citroenul meu C5 in 2-3 opriri pe autostrada de la viteze mari (150kmph) in sucesiune rapida iti duc discurile de frana in 600 de grade?
Repet, am studiat metale la viata mea, stiu din ce se fac discurile de frana, stiu la ce temperatura incep sa se coloreze in rosu discurile (aproape de 1000 de grade) si am vazut si in ce conditii se coloreaza. Eu nu zic ca pot sa duc discurile la rosu, dar macar pe la jumatate tot le duc. Eu urmez un fir logic bazat pe niste observatii empirice. Tu pe ce te bazezi cand spui ca un disc nu trece de 100 de grade?
Ia o cana de apa si stropeste discurile unei masini care a franat atunci si e oprita de cateva secunde. Ai sa vezi ca apa in contact cu discurile se vaporizeaza imediat. Sa iti reamintesc la ce temperatura fierbe apa?
Ok, am vazut ca te referi la temperatura medie. Te asigur ca temperatura medie nu are nicio relevanta la discuri ca ele nu au termostat precum apa din radiator. Deci masori temperatura la oprirea masinii si o mai masori peste catva timp sa observi cu ce viteza radiaza caldura in atmosfera. Cu cat discul mai mare, cu mai multe suprafete (discuri ventilate) cu atat mai rapida disiparea. Dar atunci imediat dupa oprire, faci friptura de porc pe discurile alea.
Iar referitor la temperaturi mari numai pe suprafata discurilor, zici tu cativa microni, oare stii ca otelul este un excelent conductor termic? Caldura se propaga foarte repede in masa discului de frana pana se omogenizeaza temperatura. Nu ramane de o valoare la exterior si alta valoare la interior.
Sper sa nu se smita nimeni ofensat de postul meu. Mie imi plac discutiile bazate pe argumentatii.
ca sa elimin toate banuielile legate de temperatura mi-am cumparat de pe okazii un termometru cu infrarosii si pointer laser. Primul test a fost la modul urmator franat violent de la 70 km/h la 0 km/h. Temperaturi inregistrate: discurile fata 65 grade, cele spate 85 grade. Dupa mers prin oras 20-30 min, cele pe fata au 30 grade, iar spatele 40. Temperatura ambianta in jur de 6-7 grade. In perioada urmatoare o sa testez impreuna cu Silviu si alte scenarii sa vedem cam care ar fi maximul la care se pot incinge discurile. De curiozitate, am dat drumul la aragaz si am incins la rosu varful unui cutit de inox si maximul inregistrat a fost de 350 grade.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
spf.imi pare rau ca nu am timp sa scriu.deci ce am spus este doar o parere personala. dar nu cred totusi ca ai dreptate.cred ca masina s-ar strica intr-un timp foerte scurt la temperaturile descrise de tine.asteptam si alte opinii.
p.s. dupa cum poate stii, este mult mai usor sa incalzesti o camera sau un obiect rece.cu cit temperatura lui este mai mare si vrei sa-l incalzesti in continuare el va pierde tot mai repede si mai multa caldura fiind necesara o cantitate tot mai mare de energie pt. a-i creste temperatura. iar la masina pur si simplu in conditii relativ normale de folosire nu exista o asemenea cantitate de energie sa ajunga discul la 150 de grade, ce sa mai zic de 600.
temperaturile gasite de colegul de mai sus mi se par mult mai aproape de adevar.sigur ca pot creste in anumite conditii dar nu cu mult. hai sa cautam pe google niste temperaturi la discurile de frina.
p.s. dupa cum poate stii, este mult mai usor sa incalzesti o camera sau un obiect rece.cu cit temperatura lui este mai mare si vrei sa-l incalzesti in continuare el va pierde tot mai repede si mai multa caldura fiind necesara o cantitate tot mai mare de energie pt. a-i creste temperatura. iar la masina pur si simplu in conditii relativ normale de folosire nu exista o asemenea cantitate de energie sa ajunga discul la 150 de grade, ce sa mai zic de 600.
temperaturile gasite de colegul de mai sus mi se par mult mai aproape de adevar.sigur ca pot creste in anumite conditii dar nu cu mult. hai sa cautam pe google niste temperaturi la discurile de frina.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
http://www.apracing.com/info/info.asp?s ... ratures_36
Credeti cum vreti voi.
Asa cum vedeti in articolul respectiv, se folosesc vopsele indicatoare care schimba culoarea la diferite temperaturi ca sa determini ce temperatura are un disc in momentul franarii. Imediat ce ai luat placutele de frana de pe disc incepe racirea si masurarea cu termometrul nu mai este relevanta.
Eu imi mentin parerea ca un disc de frana poate atinge 500-600 de grade celsius. Iar afirmatia din primul meu post era ca franele functioneaza pana la acea temperatura( nu ca ele ar atinge in mod curent acea temperatura). Dupa aia nu mai au aderenta placutele pe disc si cam ramai fara frane. D-aia pentru racing se folosesc discuri ceramice. Pentur ca discul de otel cu cat devine mai cald cu atat franeaza mai greu. Dicul ceramic cu cat devine mai cald cu atat creste aderenta la placute si franeaza mai bine.
Numai bine, eu o sa incerc sa nu mai raspund pe threadul asta.
Credeti cum vreti voi.
Asa cum vedeti in articolul respectiv, se folosesc vopsele indicatoare care schimba culoarea la diferite temperaturi ca sa determini ce temperatura are un disc in momentul franarii. Imediat ce ai luat placutele de frana de pe disc incepe racirea si masurarea cu termometrul nu mai este relevanta.
Eu imi mentin parerea ca un disc de frana poate atinge 500-600 de grade celsius. Iar afirmatia din primul meu post era ca franele functioneaza pana la acea temperatura( nu ca ele ar atinge in mod curent acea temperatura). Dupa aia nu mai au aderenta placutele pe disc si cam ramai fara frane. D-aia pentru racing se folosesc discuri ceramice. Pentur ca discul de otel cu cat devine mai cald cu atat franeaza mai greu. Dicul ceramic cu cat devine mai cald cu atat creste aderenta la placute si franeaza mai bine.
Numai bine, eu o sa incerc sa nu mai raspund pe threadul asta.
incalzire roti spate
tin minte ca aceeasi problema a ridicat-o cineva pe forum, la un peugeot 407 hdi; a mers la service autorizat, dar degeaba; a incercat la diverse service_uri particulare si intr-un final i s-a dat o solutie care s-a potrivit la el; daca nici o varianta prezentata de colegi nu se potriveste atunci poate este aceasta: discurile sunt OVALIZATE! cauaza: franari bruste urmate de raciri fortate cu apa; incearca sa mergi distante sub 5 km cu viteze de maxim 80 km/h: daca nu se incalzesc insemna ca discul este oval! singura solutie este inlocuirea lor; sper ca am fost de folos!
sanatate tuturor!
sanatate tuturor!
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Eheheee !!! Problema asta m-a cam mancat si pe mine prin toamna.Mie mi se incingea discul stanga fata, apoi dreapta spate.Am fost la Citroen- test franare, verificat etrieri si toate alea si ...nimic.Cum plecam la drum, din nou aceeasi problema.Apoi mi s-a inrosit efectiv discul dreapta -fata, de am crezut ca-mi ia foc si cauciucul, atat de tare mirosea a ars.Si, culmea, toate astea fara sa franez violent, ci in mers normal si aproape numai in frana de motor.Dupa o vreme, au disparut de la sine aceste blocaje ale pistonaselor, cu toate ca uneori mai aud cum scartaie usor in mers placutele stanga spate, si asta fara franare.Ce-i drept, vreo 6 luni masina a mai purtat-o doar sotia dar foarte putin, si ea oricum merge mai mult cu frana de motor.Bafta !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu