Volanta
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
pai se aude ceva? ai volanta cu masa dubla cu mecanisme?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Da e volanta cu masa dubla! Cand opresc motorul , vibreaza cam tare fata de alte dieseluri!Cum trebuie sa se auda si cand anume , ca sa-mi dau seama ca trebuie schimbata! Nu vreau sa ajung la service , sa-mi schimb kitul de ambreiaj si sa-mi zica , ca trebuie schimbata si volanta pt ca din cate am inteles e in jur de 16 mill !
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
salut,
la mine se manifesta in felul urmator:
- un scartait metalic, la relanti
- la pornire de pe loc, cand nu se accelereaza prea tare, mai accentuat.
din punctul meu de vedere, e ok sa-l schimbi atunci cand la relanti iti apare zgomotul.
eu am stat cam 1an cu acel scartait, fara probleme.
a picat ambreaju (un rulment a pocnit). imi putea da seama inainte de "poc" ambreaju merge mai greu, prinde mai altfel... e un semn, dar eu n-am stiut. :p
eu le-am schimbat pe ambele, volanta si kit ambreaj, ca sa nu mai am probleme in zona aceea, e o operatiune costisitoare si merita, mai ales daca ai prima versiune de volanta (valeo).. upgrade la sachs, putin alt sistem si nu mai apar probleme.
PS: spun toate din experienta proprie, ce am invatat, sincer habar n-am de mecanica
la mine se manifesta in felul urmator:
- un scartait metalic, la relanti
- la pornire de pe loc, cand nu se accelereaza prea tare, mai accentuat.
din punctul meu de vedere, e ok sa-l schimbi atunci cand la relanti iti apare zgomotul.
eu am stat cam 1an cu acel scartait, fara probleme.
a picat ambreaju (un rulment a pocnit). imi putea da seama inainte de "poc" ambreaju merge mai greu, prinde mai altfel... e un semn, dar eu n-am stiut. :p
eu le-am schimbat pe ambele, volanta si kit ambreaj, ca sa nu mai am probleme in zona aceea, e o operatiune costisitoare si merita, mai ales daca ai prima versiune de volanta (valeo).. upgrade la sachs, putin alt sistem si nu mai apar probleme.
PS: spun toate din experienta proprie, ce am invatat, sincer habar n-am de mecanica

_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
[quote="moe"]salut,
la mine se manifesta in felul urmator:
- un scartait metalic, la relanti
- la pornire de pe loc, cand nu se accelereaza prea tare, mai accentuat.
din punctul meu de vedere, e ok sa-l schimbi atunci cand la relanti iti apare zgomotul.
eu am stat cam 1an cu acel scartait, fara probleme.
a picat ambreaju (un rulment a pocnit). imi putea da seama inainte de "poc" ambreaju merge mai greu, prinde mai altfel... e un semn, dar eu n-am stiut. :p
eu le-am schimbat pe ambele, volanta si kit ambreaj, ca sa nu mai am probleme in zona aceea, e o operatiune costisitoare si merita, mai ales daca ai prima versiune de volanta (valeo).. upgrade la sachs, putin alt sistem si nu mai apar probleme.
PS: spun toate din experienta proprie, ce am invatat, sincer habar n-am de mecanica
[/quote Cam la ce pret au fost piesele si de unde?
la mine se manifesta in felul urmator:
- un scartait metalic, la relanti
- la pornire de pe loc, cand nu se accelereaza prea tare, mai accentuat.
din punctul meu de vedere, e ok sa-l schimbi atunci cand la relanti iti apare zgomotul.
eu am stat cam 1an cu acel scartait, fara probleme.
a picat ambreaju (un rulment a pocnit). imi putea da seama inainte de "poc" ambreaju merge mai greu, prinde mai altfel... e un semn, dar eu n-am stiut. :p
eu le-am schimbat pe ambele, volanta si kit ambreaj, ca sa nu mai am probleme in zona aceea, e o operatiune costisitoare si merita, mai ales daca ai prima versiune de volanta (valeo).. upgrade la sachs, putin alt sistem si nu mai apar probleme.
PS: spun toate din experienta proprie, ce am invatat, sincer habar n-am de mecanica

salut,
cam pe la 3400 tot, piese( kit ambreaj, volanta, simering, garnitura, si mici chestii..), manopera. cu tot cu ceva mici verificari, incarcare freon.
eu totdeauna merg la oradea, la dl. vasile (autocit) de prima oara am fost super multumit, si de atunci la el fac tot de inseamna citroen
cam pe la 3400 tot, piese( kit ambreaj, volanta, simering, garnitura, si mici chestii..), manopera. cu tot cu ceva mici verificari, incarcare freon.
eu totdeauna merg la oradea, la dl. vasile (autocit) de prima oara am fost super multumit, si de atunci la el fac tot de inseamna citroen

_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
Re: Volanta
Saut.Am si eu o intrebare siu anume ,daca am volanta cu masa dubla? mentionez ca am un citroen c5 var 1,2.0 HDI ,80 kW din 2001 si am 283000 Km. Astept un raspuns de la voi .Multumesc
Re: Volanta
rastelistu scrie:Saut.Am si eu o intrebare siu anume ,daca am volanta cu masa dubla? mentionez ca am un citroen c5 var 1,2.0 HDI ,80 kW din 2001 si am 283000 Km. Astept un raspuns de la voi .Multumesc
lasa o serie de sasiu.
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
Re: Volanta
vf7dcrhzb76014087
Re: Volanta
rastelistu scrie:vf7dcrhzb76014087
da e volanta dubla.
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
Re: Volanta
Multumesc
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Dum 20-Feb-2011 19:07
- Localitate: Cluj Napoca
Buna ziua
Am un C5 din 2005 cu motor de 1.6 HDI.Masina are 197000 km.Cand sta la relanti si eu aud un scartait (care nu prea are de la ce sa fie decat de la ambreiaj).In rest alte simtome ar fi ca ambreiajul prinde foarte jos,aproape de podea.Masina intra insa foarte bine in viteze.Saptamana viitoare trebuie sa fac un drum de Germania (aprox 3800 Km dus intors).Sa risc sa merg cu masina in situatia asta?
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Am un C5 din 2005 cu motor de 1.6 HDI.Masina are 197000 km.Cand sta la relanti si eu aud un scartait (care nu prea are de la ce sa fie decat de la ambreiaj).In rest alte simtome ar fi ca ambreiajul prinde foarte jos,aproape de podea.Masina intra insa foarte bine in viteze.Saptamana viitoare trebuie sa fac un drum de Germania (aprox 3800 Km dus intors).Sa risc sa merg cu masina in situatia asta?
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot