probleme pornire la rece
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
clapeta nu are nimic, si nici unul dintre senzori. softul intra intr-un soi de bucla si deschide sacadat clapeta mai mult decit e cazul (ajunge la 12 gr deschidere) fara ca benzina sa creasca (din cauza ca softul tinde sa nu treaca peste 1200 rot/min) si asta o face sa bilbiie. repet, problema e de soft exclusiv
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
dxx scrie:@viorelovidiu: bine ca s-a rezolvat! referitor la clapeta cred ca ar trebui sa pui una noua, parca ai mai curatat-o odata.
nu stim inca daca s-a rezolvat... totusi am 62.000 km din care 35.000 facuti intr-un an si jumatate, chiar sa fie nevoie de una noua?

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

baieti,din experienta stiu ca unghiul clapetei citit de lexia este de obicei o valoare eronata.
are si lexia neajunsuri la soft.
inca astept un cod de eroare.
am vazut ca ai totusi unul din defectele pe care le-am anticipat de:ardere necorespunzatoare pe unul sau mai multi cilindrii(injectoare).
asta inseamna sanse mari sa fie bobina si chiar si calamina pe admisie.
celalalt defect,e destul de vag.poate fi sonda lamda,clapeta,chiar catalizator.
ce ati mai verificat la masina?
ovidiu nu te mai gandii ca ai doar 60000km si ca nu prea ar putea fi nu stiu ce piesa defecta.
e clar stricat ceva daca masina merge rau.imp e sa gasesti ce.
am schimbat bobine si sonde si la 15-20mii km
pompe de benzina la 16mi
calculatoare de injectie inainte sa se vanda masina de noua.
etc.
are si lexia neajunsuri la soft.
inca astept un cod de eroare.
am vazut ca ai totusi unul din defectele pe care le-am anticipat de:ardere necorespunzatoare pe unul sau mai multi cilindrii(injectoare).
asta inseamna sanse mari sa fie bobina si chiar si calamina pe admisie.
celalalt defect,e destul de vag.poate fi sonda lamda,clapeta,chiar catalizator.
ce ati mai verificat la masina?
ovidiu nu te mai gandii ca ai doar 60000km si ca nu prea ar putea fi nu stiu ce piesa defecta.
e clar stricat ceva daca masina merge rau.imp e sa gasesti ce.
am schimbat bobine si sonde si la 15-20mii km
pompe de benzina la 16mi
calculatoare de injectie inainte sa se vanda masina de noua.
etc.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Sorin, regret nespus dar am facut poze cu telefonu pe care am pus o corcitura de Android si nu mi-a salvat pozele... nu le-am mai gasit...
poate ne lumineaza khan...
In galerie mizeria era putina... clapeta la fel.
am un prieten care a avut probleme cu bobina de inductie si aia cand se defecteaza ramane defectul permanent, adica da in nas mereu... are un opel vectra 1,6 16v benzina.
daca nu va mai face la fel de acum inainte singura concluzie ar fi urmatoarea: cand am facut ecotuning a dat ceva peste cap in liniile de comanda ale softului sub o anumita temperatura, dupa ce am fost la khan si am resoftat la ultima versiune problema a disparut si m-am intors la tipul cu ecotuningul sa-l punem inapoi moment in care a constatat ca nimic nu era modificat inclusiv valoarea modificata la relantiu pusa de el la 810 rpm. A schimbat acea valoare de relantiu la pornire inapoi la 800 si la primul frig problemele au inceput din nou. ma gandesc ca din cauza acestei modificari s-a dat ceva peste cap.... motiv pentru care l-am rugat pe khan sa reinitializeze ecu.
daca iar va face... voi schimba piese si daca la iarna viitoare face la fel o bag in pom si iau alta masina
RELAX tot C5 va fi 

In galerie mizeria era putina... clapeta la fel.
am un prieten care a avut probleme cu bobina de inductie si aia cand se defecteaza ramane defectul permanent, adica da in nas mereu... are un opel vectra 1,6 16v benzina.
daca nu va mai face la fel de acum inainte singura concluzie ar fi urmatoarea: cand am facut ecotuning a dat ceva peste cap in liniile de comanda ale softului sub o anumita temperatura, dupa ce am fost la khan si am resoftat la ultima versiune problema a disparut si m-am intors la tipul cu ecotuningul sa-l punem inapoi moment in care a constatat ca nimic nu era modificat inclusiv valoarea modificata la relantiu pusa de el la 810 rpm. A schimbat acea valoare de relantiu la pornire inapoi la 800 si la primul frig problemele au inceput din nou. ma gandesc ca din cauza acestei modificari s-a dat ceva peste cap.... motiv pentru care l-am rugat pe khan sa reinitializeze ecu.
daca iar va face... voi schimba piese si daca la iarna viitoare face la fel o bag in pom si iau alta masina


Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
nu retin nici eu codurile de eroare dar erau asa: doo care se refereau la amestec, fara a indica o piesa stricata, ambele la temp mici si una care se referea la misfire la toti cilindrii, dar care era la o temp de 79 gr, deci fara leg cu problema noastra. toate erorile erau teporare. clapeta nu era f murdara, nici galeria, oricum au fost curatate bec. repet concluzia mea: problema de soft, am vazut exact comportamentul masinii, era amestec prost din cauza unei comenzi haotice care deschidea aiurea (vazut cu okiul liber) clapeta, fara ca asta sa fie urmata de o suplimentare cu benzina, de unde si fenomenul ca motorul da sa se opreasca. odata cu variatia clapetei, varia si depresiunea din admisie, deci senzorul map citeste corect. dupa ce trece de acest moment, care poate tine si 1 min, clapeta se stabiliza pe la 2-2.5 gr deschidere si fluctua f usor. dupa reinitializare, la aceeasi temp externa si interna, clapeta raminea dechisa in jurul valorii de 1 gr, diferenta de pozitie fiind observata cu okiul liber, tubul de admisie a fost scos in tot acest timp. revin, problema de soft in raport cu initializarea precedenta, nici o piesa stricata, nici o eroare permanenta, nici un simptom de bobina sau lipsa scinteie, nici un simptom de lipsa de presiune de carburant sau de injector care bilbiie. sper ca problema sa fi disparut
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pai treci sa mai mesterim cind ai vreme, ii dam noi de cap si la a ta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
sorin2010 scrie:da ar fi interesant sa posteze si videosuzy un filmulet,ceva.
nu poate fi mare filozofie nici la masina lui.
de luni pana astazi inclusiv cand am pornit masina au fost intre -3 si -1 grade. am plecat in secunda 10 dupa loc si nu a dat in nas

a mai scazut si consumul de la 11.3 la 10.8

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV