probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 09-Feb-2011 11:32

sorin2010 scrie:ma bucur ca in sfarsit i-ati dat de cap si te poti bucura de ea pe deplin.
multi km fara incidente si defectiuni iti urez.:)


si tie iti multumesc sorin pentru suportul oferit. sa speram ca nu-si mai modifica comportamentul cand o veni frigul mai patrunzator :roll:

multumesc de asemenea si celorlalti care s-au implicat.

videosuzy, sunt sigur ca-i vei da de cap
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 09-Feb-2011 13:27

viorelovidiu scrie:
sorin2010 scrie:da ar fi interesant sa posteze si videosuzy un filmulet,ceva.
nu poate fi mare filozofie nici la masina lui.


de luni pana astazi inclusiv cand am pornit masina au fost intre -3 si -1 grade. am plecat in secunda 10 dupa loc si nu a dat in nas :)

a mai scazut si consumul de la 11.3 la 10.8 :shock: o fi de la uleiul 5W30 mobil 1 esp formula


ai grija uleiul 5W30 nu se numara printre cele recomandate pt motorul asta!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 09-Feb-2011 19:31

dxx scrie:
viorelovidiu scrie:
sorin2010 scrie:da ar fi interesant sa posteze si videosuzy un filmulet,ceva.
nu poate fi mare filozofie nici la masina lui.


de luni pana astazi inclusiv cand am pornit masina au fost intre -3 si -1 grade. am plecat in secunda 10 dupa loc si nu a dat in nas :)

a mai scazut si consumul de la 11.3 la 10.8 :shock: o fi de la uleiul 5W30 mobil 1 esp formula


ai grija uleiul 5W30 nu se numara printre cele recomandate pt motorul asta!


m-am uitat mai atent in manualul de service si ai dreptate... dar mi se pare absurd, in poza atasata arata in stanga ca poti folosi ulei 5w30 (atentie, doar Total) pe urmatoarele motoare (inclusiv al meu) cele de fabricatie 2004 iar in dreapta spune ca este important sa nu respecte acele standarde?

eu nu vad ce rau ar face...

Imagine

in specificatiile uleiului mobil 1 apare ca este recomandat pentru gama citroen/peugeot
http://www.google.ro/url?sa=t&source=we ... 6phyvoCG-Q
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 09-Feb-2011 22:42

din documentul ala eu inteleg ca 5W30 e folosit la prima umplere, dar ca ulterior nu mai e recomandat la motoarele mentionate. nici eu nu as merge pe 5w30 neaparat, dar in alta ordine de idei, un ulei mai putin viscos asigura un debit mai mare raportat la aceeasi durata, deci o pelicula mai consistenta si un mai bun transport al caldurii, ceea ce nu poate strica in nici un caz. chiar asa insa, la vara as pune 5W40 mai ales daca is calduri mari
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 10-Feb-2011 05:49

viorelovidiu scrie: m-am uitat mai atent in manualul de service si ai dreptate... dar mi se pare absurd, in poza atasata arata in stanga ca poti folosi ulei 5w30 (atentie, doar Total) pe urmatoarele motoare (inclusiv al meu) cele de fabricatie 2004 iar in dreapta spune ca este important sa nu respecte acele standarde?

eu nu vad ce rau ar face...


face rau la buzunare :D in rest... este un ulei recomandat in special pt motoare diesel cu filtru de particule la fel ca si Total Quartz Ineo ECS 5W30. Motorul tau are VVT cu pinion/fulie defazoare (o piesa sensibila) care functioneaza pe baza de presiune de ulei, deci trebuie avut in vedere acest lucru la alegerea uleiului.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 15-Feb-2011 09:24

azi dimineata am pornit masina si dupa 15 secunde am plecat si cand sa traversez bulevardul mi-a dat in nas si am ramas pret de cateva secunde exact pe mijloc cu motorul inecandu-se! :evil:
erau -4 grade
deja m-am saturat... nu-mi vine alta solutie decat c.a.s.c.o.!!
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 15-Feb-2011 09:35

o luam de la capat?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 15-Feb-2011 09:37

sorin2010 scrie:o luam de la capat?


credeam ca te-ai saturat si tu :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 15-Feb-2011 10:12

sorin2010 scrie:o luam de la capat?


revenind la subiect...

de la ultima calibrare si mai ales pana in prezent in anumite momente cand acceleram usor cu a 2 si a 3, raspunsul acceleratiei nu era uniform, parca mergea un pic in suturi (oricum daca nu esti tipicar nu ai da importanta - dar nu mi s-a parut normal), exact cum ar face o bobina de inductie cand e dusa (trage in suturi) exact cum mi-a facut acum dimineata si de la bun inceput...

o bobina e 700lei... :cry:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 15-Feb-2011 11:02

cauta-ti una sa o poti monta de proba cateva zile.
un amic,un binevoitor de pe forum,un parc de dezmembrari.
o cumperi dupa ce te convingi ca acolo ii buba.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 15-Feb-2011 11:17

incearca si cu alta clapeta! verifica bobina poate identifici ceva crapaturi, etc. incearca sa-i dai ceva talpa pe autostrada, daca e electric bobina, bujii (am vazut si bujii usor fisurate), contacte, etc iese imediat in evidenta. :D

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 19-Feb-2011 15:17

am fost de dimineata la khan si am gasit 2 erori.
p0170 permanent fault, richness regulation coherence si p0172 temporary fault, richness regulation maximum value.

am comandat senzorul map si reinitializat motorul. dupa reinitializare merge masina de parca am dat jos 5 saci de nisip:)

revin mai tarziu cu poze si filmulete
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 19-Feb-2011 16:46

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 19-Feb-2011 21:39

asta seara... dupa ce a stationat 2 ore am dat sa plec, mi-a dat in nas un pic... si la cateva secunde iar s-a aprins in bord motorasul urmat de mesajul Depollution System Faulty... si masina bineinteels ca nu mai merge deloc rotund... se simte uneori cum sacadeaza cand pedala de acceleratie e apasata intr-o pozitie fixa... luni o sa vedem ce erori au mai aparut..
:cry:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

BINGOOOO!!!!!!!!

Mesajde sorin2010 » Sâm 19-Feb-2011 22:36

stiu ce are masina ta
da-mi seria de sasiu si o adresa de e-mail sa iti trimit documentatia necesara.
problema e la canistra de carbon sau electrovalva de la canistra.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV