intrebare in legatura cu turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

intrebare in legatura cu turbo

Mesajde majestiqe » Dum 13-Feb-2011 19:33

am cumparat un bov si un ceas de presiune ( am o xantia 2.0 ct benzina ) nu am mai avut rabdare si leam montat , dar surpriza , pe loc presiunnea in admisie este 0 vacuumul scade la 0,8 . De pe forum am inteles ca ar trebui ca motorul sa se afle in sarcina ca sa indice presiunea corecta ?


deci am masurat bine sau nu ?
multumesc :D

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 13-Feb-2011 19:37

cine e bov si cu ce ne poate ajuta el in viata de zi cu zi? in rest eu nu inteleg ce intrebi, nu ai mers cu masina dupa ca ai montat ceasul? ce se intimpla in mers?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 13-Feb-2011 19:39

bov = blow off valve; ne ajuta sa descarce presiunea din admisie cand iei piciorul din pedala, ca sa nu vina inapoi sa dea invers in turbina... la benzina e foarte benefic.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 13-Feb-2011 19:46

pai stiu ce e blow-off, dar bov nu stiu, asta era ideea, nu cred ca scopul acestui forum e sa aratam ca sintem culti, mai ales cind nu stim ce am montat, unde, si ce ar trebui sa faca device-ul (nah ca am si io cuvintele interesante la mine, sic!)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 14-Feb-2011 09:19

stai linistit , stiu ce am facut , am mai facut treaba asta , dar la diesel , bine fara bov ( cu west gateul din dotare ) si am reusit sa scot 1.3 presiune maxima pe loc asa ca .........am dus motorul de la 105 cp la 150 ,170 cp asa ca STIU FOOARTE BINE CE VORBESC .

am o intrebare foarte simpla , pentru cine are benzina turbo sau cine a avut de a face cu motoare turbo pe benzina ( la diesel e foarte simplu ) , CUM TREBUIE MASURATA PRESIUNEA DIN MERS SAU DE PE LOC ? pe loc mia dat 0 , din mers nu am incercat , e pozibil sa creasca in mers , sau trebuie sa ma apuc a ii caut turbo ?:(( . Din cate am inteles , presiunea la xantia ar fi 0.6 .
deci poate cineva sa ma ajute .

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 14-Feb-2011 09:23

khan scrie:cine e bov si cu ce ne poate ajuta el in viata de zi cu zi? in rest eu nu inteleg ce intrebi, nu ai mers cu masina dupa ca ai montat ceasul? ce se intimpla in mers?


nu am mers cu masina pentru ca , este la dezmembrat , eu pun motorul pe un 405 ,
xantia nu are acte nu are nimic , si in plus are articulatiile pe fata si suspensia pe spate terminata . asa ca trebuie sa astept pana pun motorul ca sa ii fac proba in mers

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 14-Feb-2011 22:11

majestiqe scrie:stai linistit , stiu ce am facut , am mai facut treaba asta , dar la diesel , bine fara bov ( cu west gateul din dotare ) si am reusit sa scot 1.3 presiune maxima pe loc asa ca .........am dus motorul de la 105 cp la 150 ,170 cp asa ca STIU FOOARTE BINE CE VORBESC .


nu cred nici daca imi arati, daca facea 1.3 presiune pe loc inseamna ca in mers sarea de 2, ori daca e asa inseamna ca tu ai reusit sa inventezi ceva ce nu a reusit nici fabrica si nici vreun particular indraznet pus pe modificat, si spun asta in cunostiinta de cauza, caut informatii despre subiect de cel putin 10 ani de zile si asta inca nu am intilnit. ca fapt divers, intreaba-l si pe Mihai Stan, care se chinuie de ceva vreme printre diesele, sa scoata ceva dintr-un motor, si care a facut toate incercariule si modificarile posibile, dar tot nu a sarit de 1.5, daca o fi ajuns si acolo, si asta in mers, cind fumul e mult mai dens si turbina se invirte exponential mai repede. 170 de CP zici? in ce film?

majestiqe scrie:am o intrebare foarte simpla , pentru cine are benzina turbo sau cine a avut de a face cu motoare turbo pe benzina ( la diesel e foarte simplu ) , CUM TREBUIE MASURATA PRESIUNEA DIN MERS SAU DE PE LOC ? pe loc mia dat 0 , din mers nu am incercat , e pozibil sa creasca in mers , sau trebuie sa ma apuc a ii caut turbo ?:(( . Din cate am inteles , presiunea la xantia ar fi 0.6 .
deci poate cineva sa ma ajute .


inca o data, esti paralel complet daca intrebi asta, mai ales daca adaug si informatia dinainte, cu 1.3 presiune pe loc. c'mon man, ai impresia ca ai nimerit in clubul fetelor bautoare de ceai?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 14-Feb-2011 22:58

Sau la Seminarul de maici :lol:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 14-Feb-2011 23:10

:)) am uitat sa mentionez , motorul cu 1.3 presiune in turbo a mers doar 62 de ore :)) dupa care a avut nevoie de set nou
motorul este un saviem de camion de 5.4 litri mi se pare eu cu tata lam adaptat si lam montat pe tractor cu ajutorul unei placi adaptoare pentru carcasa cutiei , ambreiaj de A1800 cunoscut si sub numele de Zimbru , cu, turbo de man kkk 26 dedicata pentru motor de 7+ litri , noua , fara intercooler
pompa de injectie rotativa de 130 de cp supraturata pana la 3200 de ture de la 2400 , injectoare cu debit marit speciale pentru turbo radiator suplimentar pentru apa , set motor nou ( slatina ) foarteeee prost .Chiuloasa noua , procurata pe naspa .., supape ,arcuri de turbo , baie de ulei marita ( de sema 110 ) radiator de ulei montat frontal . si daca vrei iti mai insir modificari .


stiu foarte bine ce vorbesc .
nu este suficient sa te documentezi , eu zic ca ar fi mai bine sa si pui ceva in practica :)) inveti muuuuult mai mult asa , decat statul pe forum si intrebat pe colo si pe colo .
motorul urmeaza a fi reconditionat pana la campania de vara (impreuna cu tata mai fac un tractor :D) si am sa iti pun si poze sa te convingi.
PANA LAU URMA , POTI SA MA LAMURESTI SI PEMINE CU PROBLEMA MEA DACA ZICI CA ESTI ASA DOCUMENTAT .
SA NU SE INTELEAGA GRESIT NU VREAU SA VA IAU DE ..... SCUZE DACA ASA SA INTELES
IN NICI UN CAZ NU LE STIU PE TOATE de asta am postat aici , pentru ca am nelamuriri :P
Imagine

Imagine
Ultima oară modificat Lun 14-Feb-2011 23:16 de către majestiqe, modificat 1 dată în total.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 14-Feb-2011 23:13

:)):)):))):)):)):)) VOI ATI CREZUT CA E MOTOR DE MASINA :)):)):))
SCUZE AM UITAT SA MENTIONEZ CA E DE TRACTOR DE 5 LITRI

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 14-Feb-2011 23:28

Pai spune tot tata, daca zici diesel de 105 cai, nu se gindeste nimeni la camion! Cit despre presiune, la orice masina se masoara in mers, la diesel in tr4 pe la 3500 de ture iar la benzina tot tr4 undeva in jur de 4000. Cit despre realizari, n-o sa ma apuc sa ma laud singur, nu sint genul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 15-Feb-2011 08:24

oke ms, stiu , nu vreau sa ma laud , am vrut sa arat ca am habar , doar am dat un evemplu :D
multumesc pentru sfat

aaa si mai am o intrebare :motorul acela de tractor tiam zis in 62 de ore de functionare sa ales praful, e posibil sa fie din cauza turbo ( ca nu a avut intercooler si presiunea prea mare ) sau ca a fost de proasta calitate setu motor ( am gasit segmentii sarme ( topiti parca ) pistoanele la fel si camasile cu sant la punctul mort superior ) . oricum tragea grav am reusit sa ma tin de unul cu 170 de cp cu acelasi plug.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 15-Feb-2011 23:44

a murit din cauza temperaturii produsa de presiunea excesiva, de lipsa de motorina, care trebuia compensata din belsug pentru presiunea aia, motorina care si raceste adaugata in cantitate mare, si nu in ultimul rind si din cauza lipsei intercoolerului pentru ca temp aerului absobit a fost deasemenea mare. pe scurt din cauza temperaturii erau segmentii facuti sirma, s-au umflat pina au racait tot in jur
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 15-Feb-2011 23:50

khan scrie:a murit din cauza temperaturii produsa de presiunea excesiva, de lipsa de motorina, care trebuia compensata din belsug pentru presiunea aia, motorina care si raceste adaugata in cantitate mare, si nu in ultimul rind si din cauza lipsei intercoolerului pentru ca temp aerului absobit a fost deasemenea mare. pe scurt din cauza temperaturii erau segmentii facuti sirma, s-au umflat pina au racait tot in jur

ok multumesc deci solutia ar fi intercooler si scaderea presiunii

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 15-Feb-2011 23:53

Treaba cu turbo de ar fi asa simpla... ar face toata lumea :wink:
Cel mai bine ti`ar prinde un pic mai multa documentatie , face bine la masina .... :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu