scapa pe la injector
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
scapa pe la injector
Dupa cum suna si topicul in urma a celor 2 constatari facute la 2 service-uri s-a ajuns la concluzia ca scapa pe la injectorul 1 sau 4(depinde de unde incep numararea acestora).
In urma acestui fapt trb sa schimb oringurile( saibe) si ghidajele , numai ca piesele imi vin cam in 7-10 zile.
Intrebarea mea este daca pot sa mai merg cu ea asa sau ar fi mai bine pt a proteja motorul si nu a da in alte belele sa o las in fata blocului.
Mentionez ca merg in fiecare zi la munca cu ea , circa 14 km pe zi.
In urma acestui fapt trb sa schimb oringurile( saibe) si ghidajele , numai ca piesele imi vin cam in 7-10 zile.
Intrebarea mea este daca pot sa mai merg cu ea asa sau ar fi mai bine pt a proteja motorul si nu a da in alte belele sa o las in fata blocului.
Mentionez ca merg in fiecare zi la munca cu ea , circa 14 km pe zi.
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
-
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Joi 22-Oct-2009 06:42
- Localitate: Pitesti / Tulcea
- Masina: Citroen C5 Tourer Excusive, 120 Kw, Automat 2013
- 2: ex. Citroen C4 1.6Hdi, 66Kw
acceasi problema am avut-o si eu, pierdea compresie pe la un injector. Poti cumpara si tu acea saiba care vine in varful injectorului.
eu am fost cu ea la un mecanic si avea si el prin atelier o astfel de saiba. Un astfel de set e in jur de 30-40 lei daca nu ma insel.
Nu iti recomand sa circuli asa cu ea...
eu am fost cu ea la un mecanic si avea si el prin atelier o astfel de saiba. Un astfel de set e in jur de 30-40 lei daca nu ma insel.
Nu iti recomand sa circuli asa cu ea...
Creative Tehnology
- daniel_kid1
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Joi 03-Dec-2009 15:45
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
daniel_kid1 scrie:Acum 3 zile am schimbat eu la injectorul 2 oringul (am fost prost ca nu le-am schimbat pe toate). Am schimbat la service Prestige bucuresti, cu piesa lor ma costat 270 de lei. Mentionez ca piesa a costat 40 de bani, restu manopera. Ati cititi bine, bani.
Si mie imi arunca motorina pe acolo
Salut, am avut si eu problema asta si as vrea sa-mi zici daca iti scotea fum peste 2500 de turatii. Timp de 2 ani mi-a scos fum, cand treceam de 2500 de turatii in orice viteza, nu stiam ce are, unii imi ziceau ca ar fi catalizatorul (ca trebuie curatat), unii spuneau ca turbo e de vina, ca in final sa aflu ca scoate motorina pe la un injector. Am schimbat garnitura de cupru si gata am scapat de problema fumului. O zi buna tuturor.
- daniel_kid1
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Joi 03-Dec-2009 15:45
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut,
Nu scotea fum, eu am schimbato a doua zi dupa ce am vazut ca miroase a motorina inauntru. Curgea pe galerie si se evapora.
Cand a schimbato mia aratat oringul si era cred ca de plastic, mic verde.
Nu iti mirosea a motorna inauntru? la mine cand am deschis capota se vedeau aburi de motorina in spatele motorului, era ciudat, cand stateam la semafor iesea fumul acela pe la farul stang

Nu scotea fum, eu am schimbato a doua zi dupa ce am vazut ca miroase a motorina inauntru. Curgea pe galerie si se evapora.
Cand a schimbato mia aratat oringul si era cred ca de plastic, mic verde.
Nu iti mirosea a motorna inauntru? la mine cand am deschis capota se vedeau aburi de motorina in spatele motorului, era ciudat, cand stateam la semafor iesea fumul acela pe la farul stang


Tatal meu a desfacut-o si din cate mi-a explicat, injectorele au niste garnituri din cupru . La unul dintre injectoare se vedea cum iese motorina pe langa garnitura aia. A desfacut injectorul si garnitura era ciupita. Dar nu mi-a mirosit niciodata motorina in interior sau daca deschideam capota. Intr-adevar masina trage mai bine acum si nu mai scoate fum . Seara cand mergeam la drum si ma bagam in depasire, vedeam in oglinda retovizoare, in farurile celui din spate, fum . Ma gandeam sa o vand. Acum m-am linistit.
Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.
Keket scrie:Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.
Ai dreptate, eu habar n-am ce e ala Oring, dar o sa aflu cand se va strica .

In legatura cu aceasta problema, am mai deschis un topic pe forum acum vreo 2 ani.
La mine se manifesta prin miros de fum in habitaclu in momentul in care dadeam drumul la climatizare. Initial am fost si eu diagnosticat ca fiind catalizatorul insa am avut norocul sa dau peste niste baieti priceputi, pe care i-am gasit tot pe forum.
Pana la urma pierdea compresie pe la injector, de acolo acel miros de CALAMINA.
ATENTIE, calamina depusa in urma uzurii acestor saibe se depune in strat destul de consistent la baza acestuia si de aici exista RISCUL DE A RAMANE BLOCAT.
De exemplu la mine, avand in vedere ca pierdeam pe la 2 injectoare, a fost nevoie de o zi intreaga si o munca titanica si migaloasa sa le deblochez.( s-au folosit vreo 3 solutii si scule speciale).
Inclusiv la o alta reprezentanta (nu dau nume, am refuzat operatia considerand ca riscul de rupere este prea mare)
In concluzie, grija mare la scoaterea injectoarelor; si nu apela la cineva care nu a mai facut initial lucrare de genul asta.
Apropo, eu am rezolvat-o la ProMotor Rm Valcea.
La mine se manifesta prin miros de fum in habitaclu in momentul in care dadeam drumul la climatizare. Initial am fost si eu diagnosticat ca fiind catalizatorul insa am avut norocul sa dau peste niste baieti priceputi, pe care i-am gasit tot pe forum.
Pana la urma pierdea compresie pe la injector, de acolo acel miros de CALAMINA.
ATENTIE, calamina depusa in urma uzurii acestor saibe se depune in strat destul de consistent la baza acestuia si de aici exista RISCUL DE A RAMANE BLOCAT.
De exemplu la mine, avand in vedere ca pierdeam pe la 2 injectoare, a fost nevoie de o zi intreaga si o munca titanica si migaloasa sa le deblochez.( s-au folosit vreo 3 solutii si scule speciale).
Inclusiv la o alta reprezentanta (nu dau nume, am refuzat operatia considerand ca riscul de rupere este prea mare)
In concluzie, grija mare la scoaterea injectoarelor; si nu apela la cineva care nu a mai facut initial lucrare de genul asta.
Apropo, eu am rezolvat-o la ProMotor Rm Valcea.
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
am inteles. oricum dupa ce s-a facut a doua constatare si am discutat cu mecanicul mi-a spus ca e doar in faza incipienta si am stabilit sa nu mai merg cu ea pana nu imi vin piesele pentru a evita orice alte probleme legate de problema in cauza
sper sa nu fie cazul si la mine de o zi de munca, dar............om vedea
sper sa nu fie cazul si la mine de o zi de munca, dar............om vedea
-
- simpatizant
- Mesaje: 44
- Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
- Localitate: constanta
referitor la cine am apelat , m-am dus la fostul service citroen agreat citroen din cta( andromeda service).
la prima constatare am fost la noul service agreat citroen din cta , la radacini motors, dar am tras concluzia ca sunt cam la inceput ( mi-au desfacut o gramada de palstice de la motor ca sa ajunga la concluzia ca e de la saiba injector si in plus la montarea la loc au fost puse defectuos deoarece acuma zdrangane in draci( plus timpul alocat constatari aproximativ 1.5h) si am preferat sa ma duc la andromeda care avusese circa 3 an experienta de service citroen ( diagnosticare aproximativ 15 min - nespecificand ce problema am , stiind de la radacini ce este)
la prima constatare am fost la noul service agreat citroen din cta , la radacini motors, dar am tras concluzia ca sunt cam la inceput ( mi-au desfacut o gramada de palstice de la motor ca sa ajunga la concluzia ca e de la saiba injector si in plus la montarea la loc au fost puse defectuos deoarece acuma zdrangane in draci( plus timpul alocat constatari aproximativ 1.5h) si am preferat sa ma duc la andromeda care avusese circa 3 an experienta de service citroen ( diagnosticare aproximativ 15 min - nespecificand ce problema am , stiind de la radacini ce este)
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu