scapa pe la injector

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

davidcezar2004
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
Localitate: constanta

scapa pe la injector

Mesajde davidcezar2004 » Joi 17-Feb-2011 15:39

Dupa cum suna si topicul in urma a celor 2 constatari facute la 2 service-uri s-a ajuns la concluzia ca scapa pe la injectorul 1 sau 4(depinde de unde incep numararea acestora).
In urma acestui fapt trb sa schimb oringurile( saibe) si ghidajele , numai ca piesele imi vin cam in 7-10 zile.
Intrebarea mea este daca pot sa mai merg cu ea asa sau ar fi mai bine pt a proteja motorul si nu a da in alte belele sa o las in fata blocului.
Mentionez ca merg in fiecare zi la munca cu ea , circa 14 km pe zi.

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 17-Feb-2011 15:45

Parerea mea sa eviti sa mergi cu ea asa pt ca motorul merge dezechilibrat odata ce scapa compresie pe acolo.si gazele care scapa sant foarte fierbinti , cine stie ce mai prajesti pe acolo.

davidcezar2004
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
Localitate: constanta

Mesajde davidcezar2004 » Joi 17-Feb-2011 15:54

a-si putea sami cumpar singur piesele sau e de preferat sa le cumpere cei de la service deoarece ar fi originale?
sau gasesc undeva cu catalog cu piese ca sa ma orientez sau chiar sa le gasesc originale

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Joi 17-Feb-2011 16:02

Nu la service normal rezolvi cel mai bine.Cel mai bine un service specializat in diesel daca e diesel, daca e benzina tre sa il comande oringul si oricum schimba la toate. Sa nu patesti maine poimaine si la celelalte care sant la fel de imbatranite.

Gabitzu
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 22-Oct-2009 06:42
Localitate: Pitesti / Tulcea
Masina: Citroen C5 Tourer Excusive, 120 Kw, Automat 2013
2: ex. Citroen C4 1.6Hdi, 66Kw

Mesajde Gabitzu » Joi 17-Feb-2011 16:10

acceasi problema am avut-o si eu, pierdea compresie pe la un injector. Poti cumpara si tu acea saiba care vine in varful injectorului.
eu am fost cu ea la un mecanic si avea si el prin atelier o astfel de saiba. Un astfel de set e in jur de 30-40 lei daca nu ma insel.
Nu iti recomand sa circuli asa cu ea...
Creative Tehnology

Avatar utilizator
daniel_kid1
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Joi 03-Dec-2009 15:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde daniel_kid1 » Joi 17-Feb-2011 19:51

Acum 3 zile am schimbat eu la injectorul 2 oringul (am fost prost ca nu le-am schimbat pe toate). Am schimbat la service Prestige bucuresti, cu piesa lor ma costat 270 de lei. Mentionez ca piesa a costat 40 de bani, restu manopera. Ati cititi bine, bani. :)

Si mie imi arunca motorina pe acolo

Avatar utilizator
Moldo
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 06-Feb-2011 09:44
Localitate: Timisoara

Mesajde Moldo » Joi 17-Feb-2011 21:44

daniel_kid1 scrie:Acum 3 zile am schimbat eu la injectorul 2 oringul (am fost prost ca nu le-am schimbat pe toate). Am schimbat la service Prestige bucuresti, cu piesa lor ma costat 270 de lei. Mentionez ca piesa a costat 40 de bani, restu manopera. Ati cititi bine, bani. :)

Si mie imi arunca motorina pe acolo


Salut, am avut si eu problema asta si as vrea sa-mi zici daca iti scotea fum peste 2500 de turatii. Timp de 2 ani mi-a scos fum, cand treceam de 2500 de turatii in orice viteza, nu stiam ce are, unii imi ziceau ca ar fi catalizatorul (ca trebuie curatat), unii spuneau ca turbo e de vina, ca in final sa aflu ca scoate motorina pe la un injector. Am schimbat garnitura de cupru si gata am scapat de problema fumului. O zi buna tuturor.

Avatar utilizator
daniel_kid1
pasionat
Mesaje: 104
Membru din: Joi 03-Dec-2009 15:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde daniel_kid1 » Joi 17-Feb-2011 21:55

Salut,

Nu scotea fum, eu am schimbato a doua zi dupa ce am vazut ca miroase a motorina inauntru. Curgea pe galerie si se evapora.
Cand a schimbato mia aratat oringul si era cred ca de plastic, mic verde.

Nu iti mirosea a motorna inauntru? la mine cand am deschis capota se vedeau aburi de motorina in spatele motorului, era ciudat, cand stateam la semafor iesea fumul acela pe la farul stang :roll: :shock:

Avatar utilizator
Moldo
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 06-Feb-2011 09:44
Localitate: Timisoara

Mesajde Moldo » Joi 17-Feb-2011 22:12

Tatal meu a desfacut-o si din cate mi-a explicat, injectorele au niste garnituri din cupru . La unul dintre injectoare se vedea cum iese motorina pe langa garnitura aia. A desfacut injectorul si garnitura era ciupita. Dar nu mi-a mirosit niciodata motorina in interior sau daca deschideam capota. Intr-adevar masina trage mai bine acum si nu mai scoate fum . Seara cand mergeam la drum si ma bagam in depasire, vedeam in oglinda retovizoare, in farurile celui din spate, fum . Ma gandeam sa o vand. Acum m-am linistit.

Avatar utilizator
Keket
pasionat
Mesaje: 202
Membru din: Mie 11-Noi-2009 10:42
Localitate: Galati,Romania
Contact:

Mesajde Keket » Joi 17-Feb-2011 22:50

Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.

Avatar utilizator
Moldo
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 06-Feb-2011 09:44
Localitate: Timisoara

Mesajde Moldo » Joi 17-Feb-2011 23:00

Keket scrie:Oringu nu e tot una cu saba de cupru! Sunt 2 probleme diferite /se busesc saibele si scapa compresie /se buseste oringul!.
Daca un oring costa 60 de bani ,saibele toate 4 costa vreo 50 de lei.
In concluzie 2 probleme diferite cu simptome apropiate.
daniel_kid1 tu vorbesti de oringul tau iar restu vorbesc de saibele de cupru de la injectoare.


Ai dreptate, eu habar n-am ce e ala Oring, dar o sa aflu cand se va strica . :lol:

ag26raf
pasionat
Mesaje: 301
Membru din: Mie 10-Dec-2008 10:00
Localitate: Mioveni

Mesajde ag26raf » Vin 18-Feb-2011 07:40

In legatura cu aceasta problema, am mai deschis un topic pe forum acum vreo 2 ani.
La mine se manifesta prin miros de fum in habitaclu in momentul in care dadeam drumul la climatizare. Initial am fost si eu diagnosticat ca fiind catalizatorul insa am avut norocul sa dau peste niste baieti priceputi, pe care i-am gasit tot pe forum.
Pana la urma pierdea compresie pe la injector, de acolo acel miros de CALAMINA.
ATENTIE, calamina depusa in urma uzurii acestor saibe se depune in strat destul de consistent la baza acestuia si de aici exista RISCUL DE A RAMANE BLOCAT.
De exemplu la mine, avand in vedere ca pierdeam pe la 2 injectoare, a fost nevoie de o zi intreaga si o munca titanica si migaloasa sa le deblochez.( s-au folosit vreo 3 solutii si scule speciale).
Inclusiv la o alta reprezentanta (nu dau nume, am refuzat operatia considerand ca riscul de rupere este prea mare)
In concluzie, grija mare la scoaterea injectoarelor; si nu apela la cineva care nu a mai facut initial lucrare de genul asta.
Apropo, eu am rezolvat-o la ProMotor Rm Valcea.

davidcezar2004
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
Localitate: constanta

Mesajde davidcezar2004 » Vin 18-Feb-2011 20:40

am inteles. oricum dupa ce s-a facut a doua constatare si am discutat cu mecanicul mi-a spus ca e doar in faza incipienta si am stabilit sa nu mai merg cu ea pana nu imi vin piesele pentru a evita orice alte probleme legate de problema in cauza
sper sa nu fie cazul si la mine de o zi de munca, dar............om vedea

davidcezar2004
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Dum 31-Oct-2010 19:11
Localitate: constanta

Mesajde davidcezar2004 » Vin 18-Feb-2011 20:47

referitor la cine am apelat , m-am dus la fostul service citroen agreat citroen din cta( andromeda service).
la prima constatare am fost la noul service agreat citroen din cta , la radacini motors, dar am tras concluzia ca sunt cam la inceput ( mi-au desfacut o gramada de palstice de la motor ca sa ajunga la concluzia ca e de la saiba injector si in plus la montarea la loc au fost puse defectuos deoarece acuma zdrangane in draci( plus timpul alocat constatari aproximativ 1.5h) si am preferat sa ma duc la andromeda care avusese circa 3 an experienta de service citroen ( diagnosticare aproximativ 15 min - nespecificand ce problema am , stiind de la radacini ce este)


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu