sorin2010 scrie:lasa-ma sa-mi revin,
tu lucrezi la BMW si conduci un C5? ar trebui sa primesti un premiu de fidelitate.
stiu la ce te referi am intalnit sistemul asta la un focus st.acolo valva era chiar in carcasa filtrului de ulei,si facea un vid ingrozitor cand scoteai busonul de la capacul culbutor.avea 2 furtunele care plecau unul in bloc si altul sus la capacul culbutor.
dupa ce l-am inlocuit nu am mai avut depresiune ci o usoara presiune.
nu stiu care e sistemul de egalizare la c5,nu am mai avut treaba cu el,dar stiu ca trebuie sa ai presiune sus la capac
cert e ca ai un cod de defect care te duce la electrovalva de la canistra de carbon.testeaz-o bine.daca lucrezi in service trebuie sa gasesti un capacel sa obturezi bine admisia.
da, lucrez la bmw-ul din militari
nu vreau un premiu de fidelitate ci o solutie la problemele astea

acu cat mai e frig afara
am facut rost de un buson si voi incerca mai pe dupa amiaza.
as fi preferat sa conduc un c6
