NIVEL MINIM DE ADITIV IN MOTORINA

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

NIVEL MINIM DE ADITIV IN MOTORINA

Mesajde maxim » Lun 24-Ian-2011 22:57

MESAJ, NIVEL MINIM DE ADITIV IN MOTORINA DUPA CARE ESTE URMAT DE ANOMALIA ANTIINQUNAMENTO ceva in neregula cu gazele stie cineva la ce se refera acest mesaj?? unii spun ca este vorba de aditivul FAP-ului . Este adevarat? Cica o data cu lipsa aditivului FAP-ul nu o mai duce mult . Se poate si completa acel aditiv am inteles de pe un alt forum .Am masina de 3 ani si de asa ceva inca nu am auzit. Daca aveti cunostinte de acest subiect va rog mult dati-mi si mie o parere. salutari

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 25-Ian-2011 00:08

pai nu ai auzit fie pt ca nu ai stat pe forumuri, fie nu ai citit posturile.
ia legatura cu citronel. are el o alifie pt buba ta.

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Re: NIVEL MINIM DE ADITIV IN MOTORINA

Mesajde danutz » Mar 25-Ian-2011 08:35

maxim scrie:MESAJ, NIVEL MINIM DE ADITIV IN MOTORINA DUPA CARE ESTE URMAT DE ANOMALIA ANTIINQUNAMENTO ceva in neregula cu gazele stie cineva la ce se refera acest mesaj?? unii spun ca este vorba de aditivul FAP-ului . Este adevarat? Cica o data cu lipsa aditivului FAP-ul nu o mai duce mult . Se poate si completa acel aditiv am inteles de pe un alt forum .Am masina de 3 ani si de asa ceva inca nu am auzit. Daca aveti cunostinte de acest subiect va rog mult dati-mi si mie o parere. salutari

Salut ! Poti merge la Fetcom Suceava-service Citroen (e la iesirea din oras pe partea dreapta, spre Falticeni), unde o sa gesesti si aditiv Eolys pt fap-ul tau, o poti pune pe tester etc.Bafta !

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Mar 25-Ian-2011 20:29

la Fetcom nu pot ajunge pt. ca eu sunt in Italia si daca merg aici la un service citroen este posibil ca pt. o mica chestie de vreo 20-30 eura sa platesc vreo 6-7 sute. Aici asa e nu se comlica nimeni , ei cauta varianta cea mai simpla pt ei si mai costisitoarte pt clienti. 1 Ex. acum 2 ani mi sa fisurat o conducta de ule, se putea lipi ff usor dar nu s-a complicat nimeni . A facut comanda, a ajuns dupa 2 saptamani mi-au schimbato . costul manoperei , uleiului si al conductei = 670 euro . Nu dupa mult timp o ruda de a mea tot cu c5 acelasi problema , a lipit conducta si-a pus ulei cost 200 RON=47 euro . De nu voi gasi vreo solutie va trebui sa apelez la ei

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mar 25-Ian-2011 20:49

maxim scrie:la Fetcom nu pot ajunge pt. ca eu sunt in Italia si daca merg aici la un service citroen este posibil ca pt. o mica chestie de vreo 20-30 eura sa platesc vreo 6-7 sute. Aici asa e nu se comlica nimeni , ei cauta varianta cea mai simpla pt ei si mai costisitoarte pt clienti. 1 Ex. acum 2 ani mi sa fisurat o conducta de ule, se putea lipi ff usor dar nu s-a complicat nimeni . A facut comanda, a ajuns dupa 2 saptamani mi-au schimbato . costul manoperei , uleiului si al conductei = 670 euro . Nu dupa mult timp o ruda de a mea tot cu c5 acelasi problema , a lipit conducta si-a pus ulei cost 200 RON=47 euro . De nu voi gasi vreo solutie va trebui sa apelez la ei

Faptul ca esti in Italia e NASPA ! Si in Germania ora de srvice e de vreo ...80 euro, din cate stiu.Raportat la banii lor, merge, pt ca si profesionalismul e pe masura, dar pt ai nostri... #-o #-o #-o Dar totusi, care e mesajul exact afisat tie de computer?Sa inteleg ca ai setat limba pe italiana?Seteaza afisajul in lb engleza, si vezi daca nu e renumitul defect ANTIPOLLUTION FAULT, care e foarte intalnit la masinile cu fap.Daca e acesta, s-ar putea sa fie fapul infundat cu particule si nu poti decat rezolva fie prin schimbarea lui-ceea ce nu recomand, pt ca e f scump, fie prin scoaterea sa si curatire cu jet apa sub presiune, dupa care mai merge o bucata.Alta varianta mai "neortodoxa"-gaurirea efectiva a fap-ului.Cat despre aditiv, sigur o sa ai nevoie si de acesta.Oricum, cauta pe forum topicuri legate de aceste probleme, si o sa gasesti destule.Apropo, sa ma corecteze cineva mai avizat in caz ca gresesc, pt a nu informa gresit si pe altii.Bafta !
P.S. Sigur acesta e mesajul care-ti apare?Eu inca n-am auzit de acest mesaj-aditiv minim in motorina

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 25-Ian-2011 21:14

Exista si mesajul "Nivel minim aditiv" si semnalizeaza faptul ca aditivul Eolys este pe terminate.
De obicei la reprezentanta ti se va face service-ul complet la FAP care presupune si inlocuirea lui deci cost estimativ ~1.000 Euro.
Doar reumplerea cu aditiv ar trebui sa fie ~200 Euro.

Atentie, daca renunti la FAP nu mai trebuie sa reumpli aditivul.
Nu te apuca sa gauresti FAP-ul pur si simplu deoarece masina va intra in protectie daca sesizeaza FAP-ul gaurit.

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mar 25-Ian-2011 21:15

Apropo, ca am uitat un aspect foarte important, poate cel mai din toate;mergi cumva mult cu masina in oras si subturat?Daca da, scoate-o pe autostrada (oricum, CRED ca Italia are si asa ceva, nu? :lol: :lol: :lol: ) si schimba vitezele de la 3000 de ture in sus minim, cat te lasa inima, macar vreo 100 km si mergi cu ea mai turata.Daca e de la fap, acesta se autoregenereaza doar la un anumit regim de temperatura-in jur de 550 grade Celsius, daca nu ma insel.Apoi mai vezi dupa aia ce se mai intampla si mai tine-ne la curent.Bafta !

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mar 25-Ian-2011 21:20

Luc scrie:Exista si mesajul "Nivel minim aditiv" si semnalizeaza faptul ca aditivul Eolys este pe terminate.
De obicei la reprezentanta ti se va face service-ul complet la FAP care presupune si inlocuirea lui deci cost estimativ ~1.000 Euro.
Doar reumplerea cu aditiv ar trebui sa fie ~200 Euro.

Atentie, daca renunti la FAP nu mai trebuie sa reumpli aditivul.
Nu te apuca sa gauresti FAP-ul pur si simplu deoarece masina va intra in protectie daca sesizeaza FAP-ul gaurit.

"Nivel minim aditiv", da; si cred ca se refera la Eolys, dar "Nivel minim de aditiv in motorina", cum a postat colegul maxim? :roll: :roll: De ala ziceam ca nu am auzit.

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Mie 26-Ian-2011 00:54

danutz i-ti multumesc pt. sfaturi tie si la ceilalti colegi dar 1. de infundat FAP-ul nu poate fi pt. ca am mers mult peste 60 km/h asa cum spune cartea . Aceste mesaje au aparut cam dupa 7-8 km dupa ce am alimentat de la un PECO ce ce deja auzisem ca vinde si apa ,,DIN ROMANIA;; binenteles. Am mai facut cu ea vreo 500 km in RO si alti 2000 pana in Italia vreo 300 aici , deci total IN JUR DE 2800 km cu speranta ca aici e motorina mai pura dar nici un rezultat . Daca este FAP-ul dus credeti ca asi mai fi putut merge cu 140- 150 /h 2000 si ceva de km ?? Pe un forum din Italia am auzit ca FAP-ul defect dauneza grav motorului. Spuneti ca ar fi posibil???? masina merge exact ca si innainte numai ca ma dispera cu beepuri si SERVICEin bord. I-mi este de folos ori ce sfat de-al dv.Va mulumesc, SI cu mesajele traduse revin maine seara .

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Mie 26-Ian-2011 20:11

Buna mesajele sunt DIESEL ADITIVE MINIMUM LEVEL dupa el ANTIPOLLUTION FAULT :?: :?: :?: :?: :?: :(

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 26-Ian-2011 21:44

felicitari,tocmai ti s-a terminat aditivul pentru motorina,care are legatura cu filtru de particule.
contacteaza o reprezentanta pentru a identifica ce tip de aditiv ai nevoie(dpx42 sau eolys176).
rezervorul pentru el se afla sub masina langa rezervorul de carburant,dar nu iti recomand sa umbli acolo,plus ca aditivul este toxic si cancerigen.
tot la reprezentanta dupa ce vei pune aditiv iti vor reseta nivelul pentru a nu mai avea erori la bord.
daca ti -sa terminat aditivul nici filtru de particule nu mai are mult,pana se va colmata.
nerezolvarea acestei probleme poate duce la imbaxirea prematura a F.A.P.-ului.
spor!

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Dum 20-Feb-2011 10:31

Am fost la citroen , i-am incarcat rezervorul cu aditiv Dupa ce am plecat de la ei mi-sa aprins din nou SERVICE doar cu un mesaj antipolluant fault , deci FAP-ul este gata .

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 20-Feb-2011 17:52

daca ai incarcat cu aditiv ai facut si resetarea? daca nu, e normal sa ramina aprins becul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Dum 20-Feb-2011 19:23

resetarea a fost facuta. mi sa aprins SERVICE dupa 5-6 km. daca gauresc FAP-ul nu ar fi o solutie?? Pt 2 L de aditiv si resetare am dat 278 EURO, daca trebue sa schimb FAP-ul alti 500 plus manopera ,TVA si daca mai trebue iar resetat TOT APROAPE 1000 E . Cam mult pt. zilele de azi , de aia caut si eu varianta cea mai putin costisitoare.

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Dum 20-Feb-2011 19:45

maxim scrie:resetarea a fost facuta. mi sa aprins SERVICE dupa 5-6 km. daca gauresc FAP-ul nu ar fi o solutie?? Pt 2 L de aditiv si resetare am dat 278 EURO, daca trebue sa schimb FAP-ul alti 500 plus manopera ,TVA si daca mai trebue iar resetat TOT APROAPE 1000 E . Cam mult pt. zilele de azi , de aia caut si eu varianta cea mai putin costisitoare.

278 euro?? Slava Domnului ca n-am fap.Dar , totusi, numai pt 2 l Eolys + manopera? :roll: :roll:


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187781
    Total subiecte 18656
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11826
    Cel mai nou membru Lucian68