probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Re: BINGOOOO!!!!!!!!

Mesajde viorelovidiu » Sâm 19-Feb-2011 22:44

sorin2010 scrie:stiu ce are masina ta
da-mi seria de sasiu si o adresa de e-mail sa iti trimit documentatia necesara.
problema e la canistra de carbon sau electrovalva de la canistra.


viorelovidiu@yahoo.com

VF7RCRFJC76609983

chiar ma uitam cu khan la canistra aia :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Sâm 19-Feb-2011 22:59

ce rol are canistra de carbon? si unde se gaseste? dar electrovalva? are vreo legatura cu vaccumul? mmesc.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 19-Feb-2011 23:00

dxx scrie:ce rol are canistra de carbon? si unde se gaseste? dar electrovalva? are vreo legatura cu vaccumul? mmesc.


are o legatura cu vacuum-ul din cate am inteles si o gasesti sub capacul sferei din partea dreapta cum esti cu fata la motor
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Sâm 19-Feb-2011 23:06

viorelovidiu scrie:
dxx scrie:ce rol are canistra de carbon? si unde se gaseste? dar electrovalva? are vreo legatura cu vaccumul? mmesc.


are o legatura cu vacuum-ul din cate am inteles si o gasesti sub capacul sferei din partea dreapta cum esti cu fata la motor


am patit si eu asta vara ceva ciudat dar s-a manifestat la cald nu la rece :D : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13906

ce rol are canistra asta + electrovalva aferenta? avand legatura cu vaccumul as putea gasi o explicatie pt 'engine management faulty' + pedala frana tare!

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Sâm 19-Feb-2011 23:07

ti-am trimis.
mai mult cred ca defectul 0172 e provocat de primul.
multa bafta.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Sâm 19-Feb-2011 23:48

dxx scrie:ce rol are canistra de carbon? si unde se gaseste? dar electrovalva? are vreo legatura cu vaccumul? mmesc.


nu sunt 100% sigur da din cate stiu datorita faptului ca benzina e volatila se creeaza o presiune in rezervor.presiunea respectiva e dirijata in canistra unde vaporii de benzina se transforma in lichid si prin electrovalva ajung in admisie.
daca electrovalva ramane deschisa tot timpul motorul se ineaca cu exces de combustibil .
ea trebuie sa se deschida doar la o anumita presiune si cand motorul e cald pentru a nu perturba arderea.
sper ca nu am oferit informatii eronate.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 20-Feb-2011 00:00

dxx scrie:
viorelovidiu scrie:
dxx scrie:ce rol are canistra de carbon? si unde se gaseste? dar electrovalva? are vreo legatura cu vaccumul? mmesc.


are o legatura cu vacuum-ul din cate am inteles si o gasesti sub capacul sferei din partea dreapta cum esti cu fata la motor


am patit si eu asta vara ceva ciudat dar s-a manifestat la cald nu la rece :D : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13906

ce rol are canistra asta + electrovalva aferenta? avand legatura cu vaccumul as putea gasi o explicatie pt 'engine management faulty' + pedala frana tare!



Imagine

amplificatorul tau de franare are o supapa ce la c5 se mai blocheaza.in desen am incercuit-o.
din cauza asta simti pedala de frana tare pentru ca nu mai ajunge vacuum din admisie in rezervorul de frana.
ma gandesc ca poate are si legatura si cu eroarea de la bord.
la tine nu are legatura cu canistra.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Dum 20-Feb-2011 10:49

@sorin2010: multumesc pt informatii! intr-un fel canistra ar putea sa aiba legatura cu problema mea. inca de la prima cheie cand am pornit motorul acesta trepida usor si zgomotul era diferit (se simtea ca nu functiona normal) si nu avea putere. pedala de frana nu ramanea tare mereu, era tare la inceput dar revenea la normal in timp ce motorul era 'varza' nu se tura si facea un zgomot anormal. totul si-a revenit dupa ce am realimentat (s-a racit benzina in rezervor) si/sau am lasat masina la umbra sa se raceasca. singurul lucru care mi-a trecut prin cap atunci a fost ca datorita caldurii benzina s-a vaporizat excesiv, de aceea am realimentat dar nu stiam nimic despre canistra si electrovana respectiva... sau un senzor, o electrovana sau un alt device in legatura cu vacuumul au fost 'prostite' de caldura. erorile nu au ramas memorate. vara trecuta a facut de doua ori acest lucru in conditiile cand a fost foarte cald si am avut benzina cam 1/2 din rez de la acelasi furnizor. dupa realimentare de la alt furnizor si lasat sa se raceasca totul a fost ok. poate ca acel furnizor avea inca la vanzare benzina cu specificatii de iarna adica cu presiunea de vapori prea mare, nu stiu...!?

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Dum 20-Feb-2011 11:30

eu nu stiu sa fie si benzina de vara si de iarna,doar motorina pentru ca e mai vascoasa si are risc de a ingheta.
cert este ca fara un cod de defect si o masura parametri nu ma pronunt.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Feb-2011 10:51

intrebare de baraj!

Intre motor (capac culbutori) si galeria de admisie e un furtun de vacuum care egalizeaza presiunea.
Seful de service de la locul de munca (bmw) spune ca ar trebui sa existe o valva mecanica care se ocupa de aceasta egalizare dar nu am gasit-o pe citroen.service pentru ca m-a intrebat daca a curs ulei pe la capace culbutori si prin alta parte unde sunt garnituri (in cazul meu a curs mereu pe la garnitura racitorului de ulei si pe la capacul culbutor) pentru ca la deschiderea busonului de ulei presiunea de aer este mare si cat e scos motorul isi schimba mersul.

Diseara inainte de a pleca am sa astup gaura dinspre admisie care vine de la electrovana...

Intreabarea este, exista vreo valva de vacuum?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 21-Feb-2011 11:58

lasa-ma sa-mi revin,
tu lucrezi la BMW si conduci un C5? ar trebui sa primesti un premiu de fidelitate.

stiu la ce te referi am intalnit sistemul asta la un focus st.acolo valva era chiar in carcasa filtrului de ulei,si facea un vid ingrozitor cand scoteai busonul de la capacul culbutor.avea 2 furtunele care plecau unul in bloc si altul sus la capacul culbutor.
dupa ce l-am inlocuit nu am mai avut depresiune ci o usoara presiune.
nu stiu care e sistemul de egalizare la c5,nu am mai avut treaba cu el,dar stiu ca trebuie sa ai presiune sus la capac
cert e ca ai un cod de defect care te duce la electrovalva de la canistra de carbon.testeaz-o bine.daca lucrezi in service trebuie sa gasesti un capacel sa obturezi bine admisia.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Feb-2011 12:13

sorin2010 scrie:lasa-ma sa-mi revin,
tu lucrezi la BMW si conduci un C5? ar trebui sa primesti un premiu de fidelitate.

stiu la ce te referi am intalnit sistemul asta la un focus st.acolo valva era chiar in carcasa filtrului de ulei,si facea un vid ingrozitor cand scoteai busonul de la capacul culbutor.avea 2 furtunele care plecau unul in bloc si altul sus la capacul culbutor.
dupa ce l-am inlocuit nu am mai avut depresiune ci o usoara presiune.
nu stiu care e sistemul de egalizare la c5,nu am mai avut treaba cu el,dar stiu ca trebuie sa ai presiune sus la capac
cert e ca ai un cod de defect care te duce la electrovalva de la canistra de carbon.testeaz-o bine.daca lucrezi in service trebuie sa gasesti un capacel sa obturezi bine admisia.


da, lucrez la bmw-ul din militari :)
nu vreau un premiu de fidelitate ci o solutie la problemele astea :shock: acu cat mai e frig afara :lol:
am facut rost de un buson si voi incerca mai pe dupa amiaza.

as fi preferat sa conduc un c6 :twisted:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 21-Feb-2011 12:23

eu consider ca ti-am dat solutia.
pune busonul si foloseste masina cateva zile asa.nu are nici o problema.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Feb-2011 12:30

sorin2010 scrie:eu consider ca ti-am dat solutia.
pune busonul si foloseste masina cateva zile asa.nu are nici o problema.


imediat sub furtunul de la canistra e si furtunul de la servofrana, de ala nu ma ating, nu-i asa?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 21-Feb-2011 12:33

nu cred ca ii o idee buna,poate ramai cu pedala de frana tare. :D


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV